onko kellään muilla tätä yhdistelmää?miten näkyy arjessa,luonteessa jne.?
neitsyt nouseva skorpioni
6
1004
Vastaukset
- neitsyt 48
elän täysia omissa maaimoissani,olen tarkkanäköinen,analyyttinen,intuitivinen,aavistan ennalta,en jaksa keskittyä ihmisten kanssa seurusteluun,koska tiedän jo etukäteen millä tasolla keskustelu tulee menemään,kyllästyn sosiaalisissa tilanteissa helposti..
toisaalta olen aina ollut äärimmäisen "fanaattinen",aina yhdelle asialle kerrallaan omistautuva..elämäntapani on hyvin marginaalista..siistin ulkokuoren alla voimakkaaati tunteva luonne..hallitsen vain ylätyylin tao sitten täysin alatyylin - JX
Tulipa mieleeni pari julkkisesimerkkiä, joilla sama yhdistelmä: River Phoenix ja Beyonce. Jälkimmäinen on kertonut olevansa hyvin ujo siviilielämässä ja esiintyvänsä "sivupersoonansa" turvin lavalla ja videoissa kuin mikäkin jumalatar. Itselläni on aurinko skorpioni ja nouseva neitsyt. Sanoisin olevani pohdiskeleva, syvällinen, kriittinen, päämäärätietoinen. Muut sanovat, että olen ujo, mutta yleensä minulla ei vain erityisesti ole mitään sanottavaa.
- (Leon)
Beyoncen nousumerkki on leijona.
- JJ
EI OLE
- On
Kylläpa on.
- _euphoria_
Oon kauris neitsyessä. Ja naispuolinen.
Ulkonäöstäni tosi tarkka, itsekriittinen mutta iloinen ja sosiaalinen ihminen. Toisinkuin stereotyyppinen neitsyt, en jaksa ikinä valittaa pikkuasioista enkä nipottaa. Otan elämän ja kaiken mitä se tuo tullessaan vastaan rennolla asenteella, enkä jaksa ressata turhista jutuista. Mun kanssa on helppoo tulla toimeen kuulemma ja oon luotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297