Millainen tilanne meduusojen suhteen? Onko Vietnamin rannoilla niitä paljon? Kertokaahan kokemuksia!
Meduusat Vietnamissa
3
1779
Vastaukset
- Meduusoja
Ei oo, ei ainakaan niinkuin Thaimaassa.
- meruusa..
En osaa sanoa, mutta pari rannalle ajautunutta noin pesofatin kokoista olen bongannut. Liekö vaarallisia tai ei, en tiedä. Tuntuisi ehkä inhottavalta jos sellainen läiskähtäisi päin naamaa uimareissulla. Tosin olen uinut joka puolella Vietnamia eikä ole ollut ongelmia. Niitä kuutiomeduusoja ei tietääkseni täällä ole...
- kitesurffari
Kävin Mu Ne biitsillä kitesurffaamassa toukokuussa ja ongelma oli just noi meduusat. Hieno biitsi mutta oli just sellaset merivirrat ja sää että vesi kuhisi vihreitä (mietoja) ja punaisia (extra spicy) meduusoja. Lautan alueella Neliömetrillä ehkä 2-4 meduusaa. Jossain kohti ei ollenkaan. Ei ollu isoja, ehkä teelautasen kokosia.
Rannalla piti tiedustella etukäteen etikkapullon sijainti. Vesi ei muutenkaan kovin lämmintä ole niin ohut märkäpuku ja kengät on hyvä. Naamalle ja käsille ei tietty voi mitään.
Väittivät että vuodenvaihteen tienoilla ei meduusoja juuri tapaa. En tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186