Hyvät Perussuomalaiset

outo kumpu

Jos haluatte saada ääneni, niin laittakaa Veijo Eskelinen ehdokkaaksi.

48

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herbert Höpö

      Jos haluatte saada ääneni niin sitten senkun haluatte vaan mutta minä äänestän demareita.

      • Timo työministeriksi

        Pistäkää Muhonen ehdolle jos tahdotte minun ääneni.


      • olisko siitä?
        Timo työministeriksi kirjoitti:

        Pistäkää Muhonen ehdolle jos tahdotte minun ääneni.

        Siinä meillä velikulta joka on aina kohdistanut mielenkiintonsa muuhun kuin työntekoon.


      • En mee halpaan
        olisko siitä? kirjoitti:

        Siinä meillä velikulta joka on aina kohdistanut mielenkiintonsa muuhun kuin työntekoon.

        Nariseva ja mariseva ja pelkkää mielistelyä harrastava. Pelkkiä katteettomia lupauksia. Vieläkin muistan SMP:n työttömyyden poisto lupaukset... ja kuinka siinä kävi.


      • huh...huh...
        En mee halpaan kirjoitti:

        Nariseva ja mariseva ja pelkkää mielistelyä harrastava. Pelkkiä katteettomia lupauksia. Vieläkin muistan SMP:n työttömyyden poisto lupaukset... ja kuinka siinä kävi.

        Eipä keskusta, kokoomus, demarit jne. ole saanut mitään aikaiseksi. Menee usko koko hommaan!


      • vai ei saa
        huh...huh... kirjoitti:

        Eipä keskusta, kokoomus, demarit jne. ole saanut mitään aikaiseksi. Menee usko koko hommaan!

        onhan Porvookin ajettu konkurssin partaalle?


      • En mee halpaan
        vai ei saa kirjoitti:

        onhan Porvookin ajettu konkurssin partaalle?

        Missään ei oo lukenu, että ne ehdottaisivat mitään järkevää.
        Pelkkää valitusta ja narinaa.
        Sakkia vetää Porvoossa ihminen, joka on loikkinut puoleesta toiseen ku ei tuu toimeen kenenkään kanssa. Nyt se antaa omilleen kenkää ku ei tuu toimeen niidenkään kanssa.
        Aika menee tuommoiseen turhanpäiväseen kotkotukseen.
        Miten tuommoiset mitään parantaa tai korjaa?
        Ei nuo asiat paskanjauhannalla parane


      • 10+
        En mee halpaan kirjoitti:

        Missään ei oo lukenu, että ne ehdottaisivat mitään järkevää.
        Pelkkää valitusta ja narinaa.
        Sakkia vetää Porvoossa ihminen, joka on loikkinut puoleesta toiseen ku ei tuu toimeen kenenkään kanssa. Nyt se antaa omilleen kenkää ku ei tuu toimeen niidenkään kanssa.
        Aika menee tuommoiseen turhanpäiväseen kotkotukseen.
        Miten tuommoiset mitään parantaa tai korjaa?
        Ei nuo asiat paskanjauhannalla parane

        No ovat ainakin lähes ainoina vastustaneet jotain älytöntä, jopa hallinto-oikeuden mielestä.

        http://www.uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/04/30/Taidetehtaan-sopimukset-hyvaksyttiin-aanin-43-8


      • mullonen j
        En mee halpaan kirjoitti:

        Missään ei oo lukenu, että ne ehdottaisivat mitään järkevää.
        Pelkkää valitusta ja narinaa.
        Sakkia vetää Porvoossa ihminen, joka on loikkinut puoleesta toiseen ku ei tuu toimeen kenenkään kanssa. Nyt se antaa omilleen kenkää ku ei tuu toimeen niidenkään kanssa.
        Aika menee tuommoiseen turhanpäiväseen kotkotukseen.
        Miten tuommoiset mitään parantaa tai korjaa?
        Ei nuo asiat paskanjauhannalla parane

        Totta puhut. Pirkko on ollut Porvoon valtuustossa neljässä eri valtuustoryhmässä. Nykyisessäkin hän on rettelöinyt. Erotti valtuustoryhmästä sen ainoan sivistyneen jäsenen.

        Soini ja Ruohonen-Lerner ovat suurin syy, että en äänestä persuja.


      • taivaan lintu
        olisko siitä? kirjoitti:

        Siinä meillä velikulta joka on aina kohdistanut mielenkiintonsa muuhun kuin työntekoon.

        Päästäisköhän Timo meidät muutkin työnteon ikeestä? Hänhän tietää kaikki niksit miten välttää tarjotut työt.


    • Antipersu

      Mutta kiitos nyt kuitenkin ehdotuksesta.

    • Kielitaitoinen

      Aloitetaan siitä, että otsikon pitäisi olla: Huonot perussuomalaiset (ja pienellä, koska ei ole ison alkukirjaimen arvoinen)

      En ikinä äänestä perussuomalaisia, jos minua ei pakoteta siihen. Toivon todella, että kyseinen puolue EI saisi ääniä vaaleissa. Mutta nuorten kimppuun on käyty erinäisillä palstoilla, joten helpot vaikuttimet keksitty. Muita puolueita huonontamalla, yrittävät itse päteä.

      Varsinkin haukkumalla suomenruotsalaisia ja kieltä. Kumma juttu vaan on se, että en ole monta ruotsia taitavaa ihmistä kuullut lausuvan esim. krapula rapulana tai stressiä sanovan ressiksi. Miksi ruotsinkieli onkaan hyvä asia. Sen takia osataan paremmin suomea.

      Kumpi on parempi: se, että kieli on ruotsi vai venäjä? Siinä teille miettimistä.

      • jorepoika

        Persut lipoo mitä millonkin, mistä vaan kannatus helpoiten nousee. Nyt keskitytään vasemmistoliiton ja demareiden väkeen ja sen takia taitaa persujen oma kielivalinta olla tänään venäjä. Mutta se on vaan tänään, sitten kun aletaan taas nuolemaan kepun äänestäjiä, on ihan muut asiat pinnalla.


      • Kehu itseäsi
        jorepoika kirjoitti:

        Persut lipoo mitä millonkin, mistä vaan kannatus helpoiten nousee. Nyt keskitytään vasemmistoliiton ja demareiden väkeen ja sen takia taitaa persujen oma kielivalinta olla tänään venäjä. Mutta se on vaan tänään, sitten kun aletaan taas nuolemaan kepun äänestäjiä, on ihan muut asiat pinnalla.

        On se vaan kumma juttu, että persujen nousevat gallupkannatukset saavat aikaan tuollaisia reaktioita nykyisissä hallituspuolueissa ja niiden kannattajissa...


      • Kostar hauki kilo

        Det är mycket kiva det. Jätte kiva, vad kostar haukilo på borgå tori? Tämähän se on sitä kaunista "suomen" ruotsia. Eller kuinka?


      • Voitto Jytky (ps)
        jorepoika kirjoitti:

        Persut lipoo mitä millonkin, mistä vaan kannatus helpoiten nousee. Nyt keskitytään vasemmistoliiton ja demareiden väkeen ja sen takia taitaa persujen oma kielivalinta olla tänään venäjä. Mutta se on vaan tänään, sitten kun aletaan taas nuolemaan kepun äänestäjiä, on ihan muut asiat pinnalla.

        Persut saivat viime kevään eduskuntavaaleissa 39 paikkaa, eivätkä liponeet oikealle eikä vasemmalle, eikä edes kekskelle. Ei kääntynyt takki ei! Mitäs Jorepoika tähän sanoo? Kuinkas nyt suu pannaan?


    • persutarallaa

      Perssuihin menee porukka, joka ei vaadi puolueelta muuta kuin puujalkavitsejä ja muiden mollaamista. Tosin Ruohonen-Lerner ei osaa edes puujalkavitsejäkään.

      • antisoini

        Hitsi, jos persut olisi tajunnut pistään Teuvo Hakkaraisen presidenttiehdokkaaksi olisi ollut varma voitto. Soinin naamaa ei kukaan siedä kattoon.


    • perskänni

      Hyvä idis, johan meille muutenkin maailma nauraa. Nyt saisivat oikein hörönaurut.

    • laps suomen
      • Pölhö-Gustav

        Ruotsalainen perussuomalaisista. Tämähän on kuin suoraan RKP:n oppikirjoista. Tai sitten kirjoituksesta kuvastuu blondimainen tyhmyys.


    • Syvästi pettynyt

      Kyllä se tyhmyys aikuisten oikeasti paistaa sieltä perussuomalaisten sisältä edustajiensa kautta. Se on harmi, koska persujen asia oli vielä ennen vaaleja hyvää, mutta sitten nämä muutamat ääliöt on pilanneet sen. Kyllä sen voi ihan rehellisesti tunnustaa.

    • huijattu mato

      Onnen onkijoita!

    • älyyy hoiii

      Porvoon Pirkko lateli suorassa TV-lähetyksessä että Tarja Halonen tekee poliittista työtä Lipposelle kun sanoi että itsessään rasistisia piirteitä näkevät äänesti vaaleissa persuja. Pirkko jatkoi että se oli vahva lausunto puolesta miljoonasta äänestäjästä.

      Voivoi Pirkko, onko sulla enää ketään kotona? Ei tainnut Haloska tarkoittaa että kaikki persuja äänestäneet olisi rasisteja, vaan sitä että ne jotka on rasisteja, äänesti eniten persuja. Ymmärrrätkö eron?

    • kasva jo aikuiseksi

      PRL oli haastattelussa ylimielinen

    • ylpee Persu

      Kuten aina... kävelee nokka pystyssä. On kato kovat liksat ja pääsee siipeilemään Soinin peesissä.

    • nuoleskelija

      eduskunnasta kerrottiin jo viime kaudella että R-L mielistelee Soinia. Ei turhaan, on tullut näkyvyyttä. Nöyristely kannattaa aina. Ja sitten voi olla nokka pystyssä kaikille muille.

    • prlööööö

      kannattaahan se kun on oma etu tärkein. Mikäs siinä on porkutellessa kansan rahoilla ja kansaa pettäen

    • ei sit mitään

      Tehkää jo v...tu jotain kun oon teitä äänestäny!

    • pers aux

      Tavotteet saavutettu. Ei enää tartte tehdä mitään.

    • kun ei tee

      ehkä on parempi etteivät tee...kuvitelkaa joku Hakkarainen ministerinä.

    • ex P

      Oon samaa mieltä kuin toi ei sit mitään

    • 27

      Taas on nähty että tyhjät tynnyrit kolisee kaikista eniten.

    • Teuvo Näkäräinen

      Salmiakkivotkakakkua pohjalle ja kopsut päälle; näin pohjustetaan persukänni.

    • Ilmaset vodkat!

      Sieltähän se persulaisuuden ja sen kannatuksen voima nousee... pullon pohjalta.

    • ex juoppo

      Pulloon on moni hyväkin mies sortunu eikä mee naapurillakkaan hyvin, sehän on kansa joka elää votkalla.

    • Petturin tie

      Pirkkoa ei enää Porvoon asiat kiinnosta, miks se änkes vaaleihin kun se ei tee mitään, eroo joka paikasta ja pettää kannattajat

    • mihin jäi järki?

      Toivottavasti persuja äänestäneet ei ole ihan yhtä idiootteja kuin julkisuudessa kompuroivat persu-kansanedustajat.

    • kiitti vaan

      Uutisissa sanottiin että gallupit persuilla laskee. Onko se ihme kun halutaan valtaa ja rahaa mutta ei tehdä mitään muuta kuin jauhetaan paskaa ja rellestetään.

    • persutarallaa

      Veijo Eskelinen on suomalainen perusjuntti.Eskelisessä ja Hakkaraisessa on paljon samoja piirteitä.Hauskaahan se olis kun Veijo pääsis erustamaa.

    • pettrurit pihalle

      Hauskanpitoa kansa rahalla? Emmä siks äänestäny et nuo pääsee hurvittelemaan

    • helppoo elämää

      Kun on paremmat ja rahakkaammat hommat muualla niin ei enää porvoolaiset ympyrät kiinnosta. http://www.porvoo.fi/fi/porvoo-info/uutiset/?a=viewItem&itemid=9400
      Miksi pitää valituttaa itsensä joka paikkaan, kun ei pysty hoitamaan hommiaan. Noita ikuisia eriäviämielipiteitä, valituksia, syyttelyjä, jarrutteluja ja viisasteluja, ne Persut ja PRL osaa, ei muuta tai ei viitsi osata.

    • moikka moi

      Tervemenoa persut... kansa on tullut järkiinsä

    • 13+8
    • PRL narahti taas

      Saramon Jussi oli hyvissä väleissä Pirkon kanssa Porvoossa. Kun mies nyt kirjoittaa noin suoraan, niin siihen ei kai voi olla muuta syytä kuin että Jussi on tosissaan kertoessaan että Pirkko valehtelee eduskunnan ja Suomen kansan edessä. Mutta sehän me on Porvoossa tiedetty jo kauan aikaa.
      http://saramo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/91300-skarppaa-pirkko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe