Jos haluatte saada ääneni, niin laittakaa Veijo Eskelinen ehdokkaaksi.
Hyvät Perussuomalaiset
48
565
Vastaukset
- Herbert Höpö
Jos haluatte saada ääneni niin sitten senkun haluatte vaan mutta minä äänestän demareita.
- Timo työministeriksi
Pistäkää Muhonen ehdolle jos tahdotte minun ääneni.
- olisko siitä?
Timo työministeriksi kirjoitti:
Pistäkää Muhonen ehdolle jos tahdotte minun ääneni.
Siinä meillä velikulta joka on aina kohdistanut mielenkiintonsa muuhun kuin työntekoon.
- En mee halpaan
olisko siitä? kirjoitti:
Siinä meillä velikulta joka on aina kohdistanut mielenkiintonsa muuhun kuin työntekoon.
Nariseva ja mariseva ja pelkkää mielistelyä harrastava. Pelkkiä katteettomia lupauksia. Vieläkin muistan SMP:n työttömyyden poisto lupaukset... ja kuinka siinä kävi.
- huh...huh...
En mee halpaan kirjoitti:
Nariseva ja mariseva ja pelkkää mielistelyä harrastava. Pelkkiä katteettomia lupauksia. Vieläkin muistan SMP:n työttömyyden poisto lupaukset... ja kuinka siinä kävi.
Eipä keskusta, kokoomus, demarit jne. ole saanut mitään aikaiseksi. Menee usko koko hommaan!
- vai ei saa
huh...huh... kirjoitti:
Eipä keskusta, kokoomus, demarit jne. ole saanut mitään aikaiseksi. Menee usko koko hommaan!
onhan Porvookin ajettu konkurssin partaalle?
- En mee halpaan
vai ei saa kirjoitti:
onhan Porvookin ajettu konkurssin partaalle?
Missään ei oo lukenu, että ne ehdottaisivat mitään järkevää.
Pelkkää valitusta ja narinaa.
Sakkia vetää Porvoossa ihminen, joka on loikkinut puoleesta toiseen ku ei tuu toimeen kenenkään kanssa. Nyt se antaa omilleen kenkää ku ei tuu toimeen niidenkään kanssa.
Aika menee tuommoiseen turhanpäiväseen kotkotukseen.
Miten tuommoiset mitään parantaa tai korjaa?
Ei nuo asiat paskanjauhannalla parane - 10+
En mee halpaan kirjoitti:
Missään ei oo lukenu, että ne ehdottaisivat mitään järkevää.
Pelkkää valitusta ja narinaa.
Sakkia vetää Porvoossa ihminen, joka on loikkinut puoleesta toiseen ku ei tuu toimeen kenenkään kanssa. Nyt se antaa omilleen kenkää ku ei tuu toimeen niidenkään kanssa.
Aika menee tuommoiseen turhanpäiväseen kotkotukseen.
Miten tuommoiset mitään parantaa tai korjaa?
Ei nuo asiat paskanjauhannalla paraneNo ovat ainakin lähes ainoina vastustaneet jotain älytöntä, jopa hallinto-oikeuden mielestä.
http://www.uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/04/30/Taidetehtaan-sopimukset-hyvaksyttiin-aanin-43-8 - mullonen j
En mee halpaan kirjoitti:
Missään ei oo lukenu, että ne ehdottaisivat mitään järkevää.
Pelkkää valitusta ja narinaa.
Sakkia vetää Porvoossa ihminen, joka on loikkinut puoleesta toiseen ku ei tuu toimeen kenenkään kanssa. Nyt se antaa omilleen kenkää ku ei tuu toimeen niidenkään kanssa.
Aika menee tuommoiseen turhanpäiväseen kotkotukseen.
Miten tuommoiset mitään parantaa tai korjaa?
Ei nuo asiat paskanjauhannalla paraneTotta puhut. Pirkko on ollut Porvoon valtuustossa neljässä eri valtuustoryhmässä. Nykyisessäkin hän on rettelöinyt. Erotti valtuustoryhmästä sen ainoan sivistyneen jäsenen.
Soini ja Ruohonen-Lerner ovat suurin syy, että en äänestä persuja. - taivaan lintu
olisko siitä? kirjoitti:
Siinä meillä velikulta joka on aina kohdistanut mielenkiintonsa muuhun kuin työntekoon.
Päästäisköhän Timo meidät muutkin työnteon ikeestä? Hänhän tietää kaikki niksit miten välttää tarjotut työt.
- Antipersu
Mutta kiitos nyt kuitenkin ehdotuksesta.
- Kielitaitoinen
Aloitetaan siitä, että otsikon pitäisi olla: Huonot perussuomalaiset (ja pienellä, koska ei ole ison alkukirjaimen arvoinen)
En ikinä äänestä perussuomalaisia, jos minua ei pakoteta siihen. Toivon todella, että kyseinen puolue EI saisi ääniä vaaleissa. Mutta nuorten kimppuun on käyty erinäisillä palstoilla, joten helpot vaikuttimet keksitty. Muita puolueita huonontamalla, yrittävät itse päteä.
Varsinkin haukkumalla suomenruotsalaisia ja kieltä. Kumma juttu vaan on se, että en ole monta ruotsia taitavaa ihmistä kuullut lausuvan esim. krapula rapulana tai stressiä sanovan ressiksi. Miksi ruotsinkieli onkaan hyvä asia. Sen takia osataan paremmin suomea.
Kumpi on parempi: se, että kieli on ruotsi vai venäjä? Siinä teille miettimistä.- jorepoika
Persut lipoo mitä millonkin, mistä vaan kannatus helpoiten nousee. Nyt keskitytään vasemmistoliiton ja demareiden väkeen ja sen takia taitaa persujen oma kielivalinta olla tänään venäjä. Mutta se on vaan tänään, sitten kun aletaan taas nuolemaan kepun äänestäjiä, on ihan muut asiat pinnalla.
- Kehu itseäsi
jorepoika kirjoitti:
Persut lipoo mitä millonkin, mistä vaan kannatus helpoiten nousee. Nyt keskitytään vasemmistoliiton ja demareiden väkeen ja sen takia taitaa persujen oma kielivalinta olla tänään venäjä. Mutta se on vaan tänään, sitten kun aletaan taas nuolemaan kepun äänestäjiä, on ihan muut asiat pinnalla.
On se vaan kumma juttu, että persujen nousevat gallupkannatukset saavat aikaan tuollaisia reaktioita nykyisissä hallituspuolueissa ja niiden kannattajissa...
- Kostar hauki kilo
Det är mycket kiva det. Jätte kiva, vad kostar haukilo på borgå tori? Tämähän se on sitä kaunista "suomen" ruotsia. Eller kuinka?
- Voitto Jytky (ps)
jorepoika kirjoitti:
Persut lipoo mitä millonkin, mistä vaan kannatus helpoiten nousee. Nyt keskitytään vasemmistoliiton ja demareiden väkeen ja sen takia taitaa persujen oma kielivalinta olla tänään venäjä. Mutta se on vaan tänään, sitten kun aletaan taas nuolemaan kepun äänestäjiä, on ihan muut asiat pinnalla.
Persut saivat viime kevään eduskuntavaaleissa 39 paikkaa, eivätkä liponeet oikealle eikä vasemmalle, eikä edes kekskelle. Ei kääntynyt takki ei! Mitäs Jorepoika tähän sanoo? Kuinkas nyt suu pannaan?
- persutarallaa
Perssuihin menee porukka, joka ei vaadi puolueelta muuta kuin puujalkavitsejä ja muiden mollaamista. Tosin Ruohonen-Lerner ei osaa edes puujalkavitsejäkään.
- antisoini
Hitsi, jos persut olisi tajunnut pistään Teuvo Hakkaraisen presidenttiehdokkaaksi olisi ollut varma voitto. Soinin naamaa ei kukaan siedä kattoon.
- perskänni
Hyvä idis, johan meille muutenkin maailma nauraa. Nyt saisivat oikein hörönaurut.
- laps suomen
Just niin HYVÄ SUOMI, taas saadaan hävetä: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117876-ruotsalainen-perussuomalaisista-”edes-meidan-rasistimme-eivat-ole-nain-tyhmia”
- Pölhö-Gustav
Ruotsalainen perussuomalaisista. Tämähän on kuin suoraan RKP:n oppikirjoista. Tai sitten kirjoituksesta kuvastuu blondimainen tyhmyys.
- Syvästi pettynyt
Kyllä se tyhmyys aikuisten oikeasti paistaa sieltä perussuomalaisten sisältä edustajiensa kautta. Se on harmi, koska persujen asia oli vielä ennen vaaleja hyvää, mutta sitten nämä muutamat ääliöt on pilanneet sen. Kyllä sen voi ihan rehellisesti tunnustaa.
- huijattu mato
Onnen onkijoita!
- älyyy hoiii
Porvoon Pirkko lateli suorassa TV-lähetyksessä että Tarja Halonen tekee poliittista työtä Lipposelle kun sanoi että itsessään rasistisia piirteitä näkevät äänesti vaaleissa persuja. Pirkko jatkoi että se oli vahva lausunto puolesta miljoonasta äänestäjästä.
Voivoi Pirkko, onko sulla enää ketään kotona? Ei tainnut Haloska tarkoittaa että kaikki persuja äänestäneet olisi rasisteja, vaan sitä että ne jotka on rasisteja, äänesti eniten persuja. Ymmärrrätkö eron? - kasva jo aikuiseksi
PRL oli haastattelussa ylimielinen
- ylpee Persu
Kuten aina... kävelee nokka pystyssä. On kato kovat liksat ja pääsee siipeilemään Soinin peesissä.
- nuoleskelija
eduskunnasta kerrottiin jo viime kaudella että R-L mielistelee Soinia. Ei turhaan, on tullut näkyvyyttä. Nöyristely kannattaa aina. Ja sitten voi olla nokka pystyssä kaikille muille.
- prlööööö
kannattaahan se kun on oma etu tärkein. Mikäs siinä on porkutellessa kansan rahoilla ja kansaa pettäen
- ei sit mitään
Tehkää jo v...tu jotain kun oon teitä äänestäny!
- pers aux
Tavotteet saavutettu. Ei enää tartte tehdä mitään.
- kun ei tee
ehkä on parempi etteivät tee...kuvitelkaa joku Hakkarainen ministerinä.
- ex P
Oon samaa mieltä kuin toi ei sit mitään
- 27
Taas on nähty että tyhjät tynnyrit kolisee kaikista eniten.
- Teuvo Näkäräinen
Salmiakkivotkakakkua pohjalle ja kopsut päälle; näin pohjustetaan persukänni.
- Ilmaset vodkat!
Sieltähän se persulaisuuden ja sen kannatuksen voima nousee... pullon pohjalta.
- ex juoppo
Pulloon on moni hyväkin mies sortunu eikä mee naapurillakkaan hyvin, sehän on kansa joka elää votkalla.
- Petturin tie
Pirkkoa ei enää Porvoon asiat kiinnosta, miks se änkes vaaleihin kun se ei tee mitään, eroo joka paikasta ja pettää kannattajat
- mihin jäi järki?
Toivottavasti persuja äänestäneet ei ole ihan yhtä idiootteja kuin julkisuudessa kompuroivat persu-kansanedustajat.
- kiitti vaan
Uutisissa sanottiin että gallupit persuilla laskee. Onko se ihme kun halutaan valtaa ja rahaa mutta ei tehdä mitään muuta kuin jauhetaan paskaa ja rellestetään.
- persutarallaa
Veijo Eskelinen on suomalainen perusjuntti.Eskelisessä ja Hakkaraisessa on paljon samoja piirteitä.Hauskaahan se olis kun Veijo pääsis erustamaa.
- pettrurit pihalle
Hauskanpitoa kansa rahalla? Emmä siks äänestäny et nuo pääsee hurvittelemaan
- helppoo elämää
Kun on paremmat ja rahakkaammat hommat muualla niin ei enää porvoolaiset ympyrät kiinnosta. http://www.porvoo.fi/fi/porvoo-info/uutiset/?a=viewItem&itemid=9400
Miksi pitää valituttaa itsensä joka paikkaan, kun ei pysty hoitamaan hommiaan. Noita ikuisia eriäviämielipiteitä, valituksia, syyttelyjä, jarrutteluja ja viisasteluja, ne Persut ja PRL osaa, ei muuta tai ei viitsi osata. - moikka moi
Tervemenoa persut... kansa on tullut järkiinsä
- 13+8
Pirkosta hauska juttu. Saramo kirjotti
http://saramo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/91300-skarppaa-pirkko#kommentoi - PRL narahti taas
Saramon Jussi oli hyvissä väleissä Pirkon kanssa Porvoossa. Kun mies nyt kirjoittaa noin suoraan, niin siihen ei kai voi olla muuta syytä kuin että Jussi on tosissaan kertoessaan että Pirkko valehtelee eduskunnan ja Suomen kansan edessä. Mutta sehän me on Porvoossa tiedetty jo kauan aikaa.
http://saramo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/91300-skarppaa-pirkko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683