taas myydään krääsää maailma täyteen.
Vastaukset 5
- tyutyuhy
Joulu on paljon krääsällisempi, ainakin suomessa.
Ja hyvin harva juhla on alunperin suomalainen. Joulussa on jäänteitä kekristä, mutta siihen se jääkin- yrjokaarle
eikä lisää hapatuksia jenkkilästä tarvita.
- Wikipedia sen kertoo
Syytä tätä -> Yhdysvaltoihin juhlan toivat irlantilaiset ja skotlantilaiset siirtolaiset.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Halloween - Pera P
All Hallows Eve on irlantilainen juhla alkujaan...
- Formulanta
Sitä vaan, että mitä pahaa kaupallisuudessa on. Joulu on kauppiaille vuoden kohokohta, mitä teillä on kauppiaita vastaan? Jos he laittavat näkyville tuota "krääsää", teillä on täysi oikeus ostaa tai olla ostamatta sitä. Ja vaikkei ostaisikaan mitään, niin minä ainakin sanoisin, että on paljon mukavampi käydä kaupoissa jouluna, kun joululaulut soivat ja kaikkialla on mukavannäköistä tavaraa.
Ja ainakaan täällä Keski-Suomessa ei Halloweenia huomaa ollenkaan, pari mörköä näin perjantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587