taas myydään krääsää maailma täyteen.
Hiiteen koko Amerikan kaupallien hullutus
5
427
Vastaukset
- tyutyuhy
Joulu on paljon krääsällisempi, ainakin suomessa.
Ja hyvin harva juhla on alunperin suomalainen. Joulussa on jäänteitä kekristä, mutta siihen se jääkin- yrjokaarle
eikä lisää hapatuksia jenkkilästä tarvita.
- Wikipedia sen kertoo
Syytä tätä -> Yhdysvaltoihin juhlan toivat irlantilaiset ja skotlantilaiset siirtolaiset.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Halloween - Pera P
All Hallows Eve on irlantilainen juhla alkujaan...
- Formulanta
Sitä vaan, että mitä pahaa kaupallisuudessa on. Joulu on kauppiaille vuoden kohokohta, mitä teillä on kauppiaita vastaan? Jos he laittavat näkyville tuota "krääsää", teillä on täysi oikeus ostaa tai olla ostamatta sitä. Ja vaikkei ostaisikaan mitään, niin minä ainakin sanoisin, että on paljon mukavampi käydä kaupoissa jouluna, kun joululaulut soivat ja kaikkialla on mukavannäköistä tavaraa.
Ja ainakaan täällä Keski-Suomessa ei Halloweenia huomaa ollenkaan, pari mörköä näin perjantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069