Eli kenelle yksityiselle lääkärille pitää varata aika, jotta saa kunnon palvelua?
Selkäkivun takia ei saa nukuttua ja työthän siinä kärsii. Arvauskeskuksessa määräävät 600 buranaa, josta lähinnä maha menee sekaisin eikä kipuja se vie minnekkään. Naurettavaa touhua.
Reiluin lääkäri Kajaanissa?
43
10284
Vastaukset
- Materna
Ja siellä Seppo Makkonen, on varmasti asiantuntija.
- kokemusta on
minäkin Makkosta!
- Hilkka Vilmi, Sotkam
Seppo Makkonen on löytänyt mulle hyvän kipupistoksen ja aion vastaisuudessa kommentoimaan häntä monessa selkäleikkausoperaatopssa. Makkonen on hyvä ja pätevä Trv. Hilkka Vilmi Sotakmo
- Pukamat veks
selänniuksattajaa, joka myy sulle ensin kunnon kalossit ja sitten muuta hoitoa päälle. Ota yhteyttä. Vaivat lähti heti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ööööhhh?
SIis minne pitää ottaa yhteyttä?
- Anispenkko
Sepolle terveisiä,"yritä tulla toimeen ilman kipulääkkeitä"
- Nämä tehos mulle
Käy hierojalla, kellä vaan, kysy tutuilta, ja aloita kuntoilu sekä muista venytellä. Mulla on tk:stakin ihan ok kokemuksia kyllä, ja yksityisetkään ei aina niin autuaaksi tekeviä ole kuin väitetään. Kyllä mä tiedän että väärä hoito eräässä yksityisessä, en sano mikä mutta alkaa M:llä on saanut aikaan vamman, jota ei enää pysty parantamaan. Vähättely lähinnä.
- Nämä tehos mulle
Niin ja kuntoilusta vielä, että juoksemista kannattaa välttää. Kuntoiluun ei tartte kuntosalia, mutta yksi kerta ohjattuna voi olla ok. Jumppapallo on hyvä selälle, netistä löytyy ohjeita. Palloja on monenkokoisia, joten katso itsellesi sopiva koko.
- Mieheni kävi
Makkonen on hyvä, jos sattuu saamaan ajan. Mangneettikuvassa näkyy vaiva ja hoito osataan sitten ottaa sen mukaan.Onhan niitä muitakin tietysti yksityisiä, hyvä mennä kun on lääkärit lähellä.
- venytte,yä
Osta jumppapallo...selkälihakset vaan kireänä...eikä maksa kuin alle 10€!
- disc pro
Epäilen vahvasti sinun diagnoosiasi lihasten kireydeystä aloittajan ongelman suhteen. Magneettikuva ei kerro juuri mitään selän toimintakyvystä mutta helpottaa toki hieman kun tietää jotain poikkeuksellista löytyvän kuvista. Ei hieronta auta selän vaivaan mikäli välilevy probleema. Akuutisti hyvä reilu kipulääkitys, toisinaan kipupiikki kohteeseen, ja liikettä pikku hiljaa lisääntyvästi. Nii alussa kysymyshän oli hyvästä lääkäristä...siihen en osaa ottaa kantaa valitettavasti
- Anonyymi
Jumppapallo on viimeinen jota käytän, koska selässäni on nikamasiirtymä ja lannerangan ahtauma. Menepä siinä keikkumaan pallon päälle, niin on varma, että jo jonkin verran paikoilleen luutuneet nikamat irtoavat ja taas on helevetinmoinen kipu.
- Hande K
HooKoo eli H Kemp.Sillä on se värillinen. Erittäin reilu ja empaattinen.
- Kari Esko
Mitenkäs on hammaslääkäreiden suhteen Kajaanissa? Yksityinen varmaan kutsuu kun kunnalliselle puolelle ihan turha edes yrittää.
- Hoitoalan ammatissa
Ihan saman asian kanssa tuskailen -täältä kun ei löydy muuta, kun paskanpuhujia ja puoskareita. Raha kelpaa, noito ei kiinnosta saati potilas. Makkonen on hyvä lääkäri, mutta ei määrää kipulääkkeitä, vaikka niitä tarvitaan. Väärä asenne väärässä paikassa. Huono periaate potilasta ajatellen. Nämä vinkujat kuntoilusta ja niksauttajista. Kun on oikeat vammat selässä, niin sitä ei niksauttaja korjaa, näin se vaan on. Jos on enemmän päässä se vika, niin varmaan toimii. On äärimmäisen hankalaa saada kunnollista hoitoa tässä kaupungissa(kipu kuulemma heijastelee esimerkiksi selkään, ja henkisellä puolella on kuulemma hoidettavaa, diagnoosi -07, LIII-LIV discuksen degeneraatio, hoh-hoij-jaa...).
- vaiettä ihan hoitaja
Taitaa taas olla joku narkomaani valittamassa kun ei saa huumeita. Muuta sitten e-suomeen, jos täällä ei saa hoitoa, ihmisellä on oikeus hoitopaikkansa.
Mihin oikein lääkäriä tarvitset, kun lääkärin neuvot ei kelpaa ja itse tunnut tietävän vian ja hoidon paremmin. Mistä teitä narsisteja riittää.
- Dr. FeelSoGood
Yleisesti ottaen liikunta auttaa kaikkiin vaivoihin. Ne jotka jäävät sohvan pohjalle vaivojaan valittelemaan, yleensä halvautuvatkin sinne lopuksi iäkseen. Ylös, ulos ja lenkille totesi jo Tarvakin aikoinaan ja oikeassa oli Tarvajärvi.
Burana ei 600 annoksilla auta raavasta miestä yhtään. 1200 on minimi ja se kolme kertaa päivässä konjakkipaukun kera niin johan alkaa paikat vetreytymmään.- Anonyymi
Se kolme konjakkipaukkua on vielä parempi ilman buranaa. Olen kokeiut ja vaivat häipy sen siliän tien!
- totemi
Ja ODL ei maksa veroja suomeen, niin että kiertäkää kaukaa!Meillä on ihan omakin yksityinen lääkäriasema, josta saa hyvää palvelua.
- vaivanen
Suosittelen tämän paikallisen lääkärikeskuksen lääkäreitä! Hyvä kokemus takana.
- Aivovammainen juntti
Hammaslekureista kehuisin Kristiina Kurteliusta (nykyään siinä Korhosen tilitoimiston rakennuksessa). Todella pätevä ja mukava.
Kansanterveystyönhoitajista Terttu Mikkonen Lehtikankaalla on tooodella mukava ja avulias.
Päivystyksessä ainoa tapaamani järjissään oleva on se nuori nainen. Maria, tjsp. En tosin monia ole tavannut...
Yksityisistä lekureista Tapio Kostet Kauppakadun Terveystalossa ainakin on aika korrekti, vaikka jurohko.
Myös siellä oleva hieman vanhemmanpuoleinen nainen naistentautien puolella on tosi avulias.
Sitä diabetekseen erikoistunutta lekuria en suosittele kellekkään.- Lehtikankaalta
Elena Hakala aina hyvä ja ystävällinen suhtautuminen potilaisiin.
- Anonyymi
Lehtikankaalta kirjoitti:
Elena Hakala aina hyvä ja ystävällinen suhtautuminen potilaisiin.
Ei koskaan ole ollut. Äärimmäisen ikävä, ilkeä ja törkeä joka tykkää pilkata asiakkaitaan.
- Lehtikankaaltapas
Elena Hakala on ystävällinen ja asiallinen. Totta.
- tietoa on
Elena hakala on avuton akka.hoitaa ihmisiä ketä haluaa.kovasti kengän korot lyö .tukka on kuin ei olisi käynyt kampaajalla ikinä. Onko edes oikea lääkäri.pitääpä tarkistaa ti
- katsokaatarkkaan
tietoa on kirjoitti:
Elena hakala on avuton akka.hoitaa ihmisiä ketä haluaa.kovasti kengän korot lyö .tukka on kuin ei olisi käynyt kampaajalla ikinä. Onko edes oikea lääkäri.pitääpä tarkistaa ti
Vanha ketju taas on!
- Anonyymi
tietoa on kirjoitti:
Tämä on aivan totta!!! Siis aivan kamala ihminen ja täysin paska lääkäri Lehtikankaan terveys asemalta.
Menin sinne varatulle lääkäriajalle vähän ennen kello 10 odottamaan käytävään, aika oli kello 10. Tätä ennen olin viikkoja aiemmin käynyt polilla allergiatesteissä. Kello löi kymmenen ja ketään ei näkynyt käytävällä. Kävin läpi vastaanottohuoneiden numerot ja nimet ja katsoin joo olen oikeassa paikassa. Jatkoin odottamista, kello oli 20 yli. Ajattelin kysäistä että oliko lääkäri unohtanut ajan.
Koputin oveen eikä kukaan avannut. Nyt alkoi iskeä pieni painiikki onko minun aikaa vai ei. Jatkoin odottamista js ajattelin että en kerkeä tänään enää lukioon tunneille tai isäni pysty odottamaan autossa parkkipaikalla näin kauaa. Jatkoin silti odottamista ja kokeilin pian uudestaan koputtaa oveen. Hän avasi oven riuhtaisten ja tuijotti vihaisena, kysyin nätisti onko minun lääkäri aikani kello 10? Hän alkoi raivoamaan ja huutamaan naama punaisena että "MINÄ KUULE KUTSUN TÄNNE HUONEESEEN SILLOIN KUIN MINÄ HALUAN JA JOS SINUA ENNEN TÄNNE TULISI POLIISI NIIN MINÄ OTTAISIN SEN ENNEN SINUA". Olin aivan mykistynyt tästä sairaasta käytöksestä ja sanoin vain, jaa.. ja hän paiskaisi oven kiinni. Viiden minuutin päästä kello oli jo 10:35 ja hän avasi oven ja kutsui sisään. Kerroin asiani ja oletin hänen kertovan allergia testin tulokset. Hän alkoi vain irvailemaan ja huutamaan että "TÄÄLLÄ EI KUKAAN TÄMMÖISIÄ HOIDA JA VOIT LÄHTEÄ TÄÄLTÄ" Olin aivan järkyttynyt mutta päätin olla provosoitumatta.. kysyin no missäs niitä terveysvaivoja hoidetaan jos ei terveyskeskuksessa. Hän vastasi jotakin että ala lähtä pois. No nousin tuolista ja kävin hakemassa isäni autosta paikalle katsomaan myös tätä sairasta huutavaa ja epäasiallista naista. Kerroin hänelle mitä oli tapahtunut.
Menimme yhdessä lääkärinovelle ja isäni koputti pelottavasti ja tiukasti oveen joka oli hieman raollaan. Menimme sisään. Isä kysyin. Näinkö täällä kohdellaan sairaita ihmisiä? Akan ääni muuttui samantien kellossa ja hunajaisella äänellä alkoi puhumaan isälleni kaikkea mikä ei asiaan liittynyt. Isäni ei selityksiä kuunnellut vaan kysyi uudestaan. Hän alkoi selitellä värisevällä äänellä kuinka hän oli toiminut. Sitten hän alkoi puhumaan isälleni terveyteen liittyvistä asioistani ja saimmekin palvelua.
Ihmeellinen puoskari akka jonka puheesta ei saa mitään selvää. Emme tämän jälkeen koskasn käyneet Elena Hakalalla. Ilmeisesti narsisti ja persoonallisuus häiriöinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aivan totta!!! Siis aivan kamala ihminen ja täysin paska lääkäri Lehtikankaan terveys asemalta.
Menin sinne varatulle lääkäriajalle vähän ennen kello 10 odottamaan käytävään, aika oli kello 10. Tätä ennen olin viikkoja aiemmin käynyt polilla allergiatesteissä. Kello löi kymmenen ja ketään ei näkynyt käytävällä. Kävin läpi vastaanottohuoneiden numerot ja nimet ja katsoin joo olen oikeassa paikassa. Jatkoin odottamista, kello oli 20 yli. Ajattelin kysäistä että oliko lääkäri unohtanut ajan.
Koputin oveen eikä kukaan avannut. Nyt alkoi iskeä pieni painiikki onko minun aikaa vai ei. Jatkoin odottamista js ajattelin että en kerkeä tänään enää lukioon tunneille tai isäni pysty odottamaan autossa parkkipaikalla näin kauaa. Jatkoin silti odottamista ja kokeilin pian uudestaan koputtaa oveen. Hän avasi oven riuhtaisten ja tuijotti vihaisena, kysyin nätisti onko minun lääkäri aikani kello 10? Hän alkoi raivoamaan ja huutamaan naama punaisena että "MINÄ KUULE KUTSUN TÄNNE HUONEESEEN SILLOIN KUIN MINÄ HALUAN JA JOS SINUA ENNEN TÄNNE TULISI POLIISI NIIN MINÄ OTTAISIN SEN ENNEN SINUA". Olin aivan mykistynyt tästä sairaasta käytöksestä ja sanoin vain, jaa.. ja hän paiskaisi oven kiinni. Viiden minuutin päästä kello oli jo 10:35 ja hän avasi oven ja kutsui sisään. Kerroin asiani ja oletin hänen kertovan allergia testin tulokset. Hän alkoi vain irvailemaan ja huutamaan että "TÄÄLLÄ EI KUKAAN TÄMMÖISIÄ HOIDA JA VOIT LÄHTEÄ TÄÄLTÄ" Olin aivan järkyttynyt mutta päätin olla provosoitumatta.. kysyin no missäs niitä terveysvaivoja hoidetaan jos ei terveyskeskuksessa. Hän vastasi jotakin että ala lähtä pois. No nousin tuolista ja kävin hakemassa isäni autosta paikalle katsomaan myös tätä sairasta huutavaa ja epäasiallista naista. Kerroin hänelle mitä oli tapahtunut.
Menimme yhdessä lääkärinovelle ja isäni koputti pelottavasti ja tiukasti oveen joka oli hieman raollaan. Menimme sisään. Isä kysyin. Näinkö täällä kohdellaan sairaita ihmisiä? Akan ääni muuttui samantien kellossa ja hunajaisella äänellä alkoi puhumaan isälleni kaikkea mikä ei asiaan liittynyt. Isäni ei selityksiä kuunnellut vaan kysyi uudestaan. Hän alkoi selitellä värisevällä äänellä kuinka hän oli toiminut. Sitten hän alkoi puhumaan isälleni terveyteen liittyvistä asioistani ja saimmekin palvelua.
Ihmeellinen puoskari akka jonka puheesta ei saa mitään selvää. Emme tämän jälkeen koskasn käyneet Elena Hakalalla. Ilmeisesti narsisti ja persoonallisuus häiriöinen.Olit vääräss paikassa? Mielenterveyspotilaita hoidetaan ihan muualla.
- kirpasee
Kaikkiin vaivoihin ei auta liikunta, jumppapallo eikä varsinkaan haukkuminen "sun päässä viiraa". Valitettava tosi asia on, että joihinkin vaivoihin/vammoihin tarvitaan vahvempia lääkkeitä. Elääkkö kipujen kanssa vaiko kipulääkkeiden kanssa. Jokainen tietänee kun omalle kohdalle sattuu. Ja karu tosiasia on se, että NARKOMAANIT saa kipulääkekorvaushoitoa, ilman kipuja. Kun taas oikeat kipupotilaat joutukoot kestämään.
Kajaanin terveyskeskuslääkärit leikkivät lääkäreitä, missä oikeat tietäjät?
Erikoislääkärin puheille kannattaa kestävien vaivojen kanssa mennä.- Kipukaalee
Samaa mieltä. Pitkään kovista kiitos uista kärsineenä on nähty kyllä 5ämån kylän puoskarit. AINA on vika potilaan asenteessa, ei muualla. Kuvia sakkia kaikki tyyppi. Sanotaan päin naamaa, että ei sulla koske, mene kotiin. Siis kun olet odottanut 10 tuntia.
- Anonyymi
Kipukaalee kirjoitti:
Samaa mieltä. Pitkään kovista kiitos uista kärsineenä on nähty kyllä 5ämån kylän puoskarit. AINA on vika potilaan asenteessa, ei muualla. Kuvia sakkia kaikki tyyppi. Sanotaan päin naamaa, että ei sulla koske, mene kotiin. Siis kun olet odottanut 10 tuntia.
korkkia kiinni
- uskonytsaatana
masturboisit vähemmän
- Ainiaasti
Runkkaan ahkerasti , se toimii estolääkkeenä eturauhassyövälle.
- uskonvaraistahommaa
Vastaanotolla muista ekana nostaa käsi Hitler-terveehdykseen ja kajauta "Herran terve" - palvelu nousee heti yksilöllisen erikoishoidon tasolle.
- Anonyymi
Koitappa ensiks soittaa tuolle ylilääkäri Kaikkoselle Helsingin
aika isoon Sairaalaan.
" Jopet Show- Lääkäri Kaikkonen osa 1 " . YouTube. - Anonyymi
Työterveyshuolto hölmö.
- Anonyymi
Lähin kerran yhen paikallisen gynen mukaan saatille. Se oli aamulla reilu, kun tutki minun pissavälineen ja vatkasi sitä.
- Anonyymi
Se oli myös reilu, kun esitteli silikonitissinsä.
- Anonyymi
Lihasperäiseen selkäkipuun on yksi ainoa lääke, liikunta. Siispä: Ylös, ulos ja lenkille. Vepposta ei tarvita, duuniin vaan, siellä se paranee.
- Anonyymi
Olli Pekka Koukkari on Hyvä lääkäri ja erittäin ammattitaitoinen pandemiapäällikkö. Hyvin on hoitanut korona-asiat ja etenkin tiedottamisen. Kiitos myös Koukkarille influenssa ja pneumokokkirokotteiden avoimenresepdin apteekkiin laittamisesta, oli helppo käydä ostamassa rokotteet ja ei tarvinnut korona-aikana varailla turhia lääkäriaikoja hienojuttu!
- Anonyymi
Liekköhän jo tuo aloittajan selkäkipu helpottanut kun11v aikaa kirjoituksesta? Kuka näitä vanhoja aiheita kaivaa esiin??
- Anonyymi
Jos Kemppainen neuvoisi niin se sanoisi että ei muuta kuin kuntosalille ja täys treeni päälle. Kipu on vain päässä....eli luulet ja kuvittelet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822912Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2952563Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1831434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621152Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28991Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.235963- 70938
- 117930
- 76900
- 72894