miten helvetissä miehet voi olla niin tunteettomia paskoja että jos erotaan he eivät todellakaan ruikuta takasin tai ainankaan tämä nykyinen exäni jonka kanssa ero tuli 1-2vko sitten. olen purkanut tunteinani exälleni siis edelliselle :D ,hmm ei ehkä kovin järkevä ratkaisu mutta hain häneltä tukea,olen myös jutellut hänen kanssaan miten hänellä menee niin kyllä vain miehet pystyy panemaan ilman tunteita,eikä ihastu pallienpurku kohteeseen niinkun naiset ihastuu jos heillä on vähääkään enenmpää jonkun miehen kanssa. miten voi olla mahdollista että nämä naisten toiset puoliskot ovat niin eri planeetalta!??
aivottomat
sonnit
1
571
Vastaukset
- ztjdgmb
minkä tähden jonkun pitäisi "ruikuttaa takaisin" kuten sanoit. ero on ero ja eikös se pitäisi olla sillä selvä. Mutta ero prosesseihin voi kuulua monenlaisia tunteita jotka pitää purkaa jotenkin, en suosittele sitä kuitenkaan kohdistamaan kehenkään ihmiseen, kirjoittaminen (esim. näillä palstoilla) tai perinteisesti paperille on oiva tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak744277Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483193- 372897
- 342028
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061708- 631624
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode481472- 411380
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276