miten helvetissä miehet voi olla niin tunteettomia paskoja että jos erotaan he eivät todellakaan ruikuta takasin tai ainankaan tämä nykyinen exäni jonka kanssa ero tuli 1-2vko sitten. olen purkanut tunteinani exälleni siis edelliselle :D ,hmm ei ehkä kovin järkevä ratkaisu mutta hain häneltä tukea,olen myös jutellut hänen kanssaan miten hänellä menee niin kyllä vain miehet pystyy panemaan ilman tunteita,eikä ihastu pallienpurku kohteeseen niinkun naiset ihastuu jos heillä on vähääkään enenmpää jonkun miehen kanssa. miten voi olla mahdollista että nämä naisten toiset puoliskot ovat niin eri planeetalta!??
Vastaukset 1
- ztjdgmb
minkä tähden jonkun pitäisi "ruikuttaa takaisin" kuten sanoit. ero on ero ja eikös se pitäisi olla sillä selvä. Mutta ero prosesseihin voi kuulua monenlaisia tunteita jotka pitää purkaa jotenkin, en suosittele sitä kuitenkaan kohdistamaan kehenkään ihmiseen, kirjoittaminen (esim. näillä palstoilla) tai perinteisesti paperille on oiva tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568