miten helvetissä miehet voi olla niin tunteettomia paskoja että jos erotaan he eivät todellakaan ruikuta takasin tai ainankaan tämä nykyinen exäni jonka kanssa ero tuli 1-2vko sitten. olen purkanut tunteinani exälleni siis edelliselle :D ,hmm ei ehkä kovin järkevä ratkaisu mutta hain häneltä tukea,olen myös jutellut hänen kanssaan miten hänellä menee niin kyllä vain miehet pystyy panemaan ilman tunteita,eikä ihastu pallienpurku kohteeseen niinkun naiset ihastuu jos heillä on vähääkään enenmpää jonkun miehen kanssa. miten voi olla mahdollista että nämä naisten toiset puoliskot ovat niin eri planeetalta!??
Vastaukset 1
- ztjdgmb
minkä tähden jonkun pitäisi "ruikuttaa takaisin" kuten sanoit. ero on ero ja eikös se pitäisi olla sillä selvä. Mutta ero prosesseihin voi kuulua monenlaisia tunteita jotka pitää purkaa jotenkin, en suosittele sitä kuitenkaan kohdistamaan kehenkään ihmiseen, kirjoittaminen (esim. näillä palstoilla) tai perinteisesti paperille on oiva tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta502418- 951116
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300997Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii329953Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56908Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643