miten helvetissä miehet voi olla niin tunteettomia paskoja että jos erotaan he eivät todellakaan ruikuta takasin tai ainankaan tämä nykyinen exäni jonka kanssa ero tuli 1-2vko sitten. olen purkanut tunteinani exälleni siis edelliselle :D ,hmm ei ehkä kovin järkevä ratkaisu mutta hain häneltä tukea,olen myös jutellut hänen kanssaan miten hänellä menee niin kyllä vain miehet pystyy panemaan ilman tunteita,eikä ihastu pallienpurku kohteeseen niinkun naiset ihastuu jos heillä on vähääkään enenmpää jonkun miehen kanssa. miten voi olla mahdollista että nämä naisten toiset puoliskot ovat niin eri planeetalta!??
aivottomat
sonnit
1
614
Vastaukset
- ztjdgmb
minkä tähden jonkun pitäisi "ruikuttaa takaisin" kuten sanoit. ero on ero ja eikös se pitäisi olla sillä selvä. Mutta ero prosesseihin voi kuulua monenlaisia tunteita jotka pitää purkaa jotenkin, en suosittele sitä kuitenkaan kohdistamaan kehenkään ihmiseen, kirjoittaminen (esim. näillä palstoilla) tai perinteisesti paperille on oiva tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498