Minkälaiset kuulokkeet on hienot

Hatebreeder

Joo niin turha kysymys että... 8D Mut kysynpäs kuitenkin ;) Eli millaset kuulokkeet on teistä hienon näköset (lähinnä tyttöjen mielipiteitä)? Kun pidän aika paljon kuulokkeita ja oon miettiny jos ostas jotkut ihan kunnon kuulokkeet mut näyttääkö ne ihan tyhmältä? Onko tavan nappikuulokkeet hienoimmat? Mielipiteitä!

12

580

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffvccmhgmchcghbv,bv,

      Ei helvetti...

      • Monkibomber_93

        Aivan samaa mieltä.

        Ja tässä voi samalla sanoa, että kunnon kuulokkeet on sitten semmoiset joilla oikeasti kuulee jotain ja musiikista erottaakin jotain. Eli kaikki Skullcandyt kannattaa jättää laskuista pois. Myös nappikuulokkeissa on yleensä hieman heikko äänenlaatu.

        Itselläni on useammat kuulokkeet. Nappikuulokkeet ovat ulkomaailmaa varten (eristävät ääntä ja ovat pienet&huomaamattomat) ja hifikuulokkeet kotikäyttöön.

        Ai niin, mutta kysymys olikin kuulokkeiden ulkonäöstä...

        Osta sitten teini-Skullcandyt, perkele!


      • Hatebreeder
        Monkibomber_93 kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä.

        Ja tässä voi samalla sanoa, että kunnon kuulokkeet on sitten semmoiset joilla oikeasti kuulee jotain ja musiikista erottaakin jotain. Eli kaikki Skullcandyt kannattaa jättää laskuista pois. Myös nappikuulokkeissa on yleensä hieman heikko äänenlaatu.

        Itselläni on useammat kuulokkeet. Nappikuulokkeet ovat ulkomaailmaa varten (eristävät ääntä ja ovat pienet&huomaamattomat) ja hifikuulokkeet kotikäyttöön.

        Ai niin, mutta kysymys olikin kuulokkeiden ulkonäöstä...

        Osta sitten teini-Skullcandyt, perkele!

        Joo, arvasinkin jo että tälläsiä vastauksia tulee ja hävettää jo nyt tuo kysymys... xD No siis ei nyt muuten mut mietin vaan et oisko sellaset järkäleet koulussa ihan tyhmän näköset vai pitäskö vaan tyytyy nappikuulokkeisiin...


      • Mr hifi
        Hatebreeder kirjoitti:

        Joo, arvasinkin jo että tälläsiä vastauksia tulee ja hävettää jo nyt tuo kysymys... xD No siis ei nyt muuten mut mietin vaan et oisko sellaset järkäleet koulussa ihan tyhmän näköset vai pitäskö vaan tyytyy nappikuulokkeisiin...

        Osta suosiolla heti laadukkaat sennheiserit tms, yleisesti ottaen tuommoiset "mohlot" lyö äänenlaadussa ja mukavuudessa nuo nappikuulokkeet mennentullen. Yksi todella iso hyöty tulee talvella kun ei korvat jäädy pyöräillessä, joskin sadan euron kuulokkeet ei ihan ole omiaan tuohon käyttöön.


      • Hatebreeder
        Mr hifi kirjoitti:

        Osta suosiolla heti laadukkaat sennheiserit tms, yleisesti ottaen tuommoiset "mohlot" lyö äänenlaadussa ja mukavuudessa nuo nappikuulokkeet mennentullen. Yksi todella iso hyöty tulee talvella kun ei korvat jäädy pyöräillessä, joskin sadan euron kuulokkeet ei ihan ole omiaan tuohon käyttöön.

        Joo sennheiser ois varmaan ihan hyvä merkki... Mut muotoilen tuon kysymyksen uudelleen kun tuo alkuperäinen oli ehkä vähän huonosti sanottu... :D Siis, onko tyttöjen mielestä tyhmännäköistä kulkea sellaset isot kuulokkeet päässä koulussa? Tai tyhmemmän näköstä kun nappikuulokkeet päässä? Äh, eihän näin tyhmästä kysymyksestä saa järkevän kuulosta millään xD


      • qii
        Hatebreeder kirjoitti:

        Joo sennheiser ois varmaan ihan hyvä merkki... Mut muotoilen tuon kysymyksen uudelleen kun tuo alkuperäinen oli ehkä vähän huonosti sanottu... :D Siis, onko tyttöjen mielestä tyhmännäköistä kulkea sellaset isot kuulokkeet päässä koulussa? Tai tyhmemmän näköstä kun nappikuulokkeet päässä? Äh, eihän näin tyhmästä kysymyksestä saa järkevän kuulosta millään xD

        Mohhahah, itse kuljen juurikin järkälemäiset jättikuulokkeet päässä vähän missä milloinkin vaikka omistankin myös suht hyvät perussilikoninappikuulokkeet. (Saavat lyttääntyneen kampauksen näyttämään suuremmalta lol ja ovat muutenkin söpö asuste :D) Eli jos ulkonäöllisesti katsotaan, suuret kuulokkeet näyttävät myös pojan päässä hirmuisen kivoilta. Olen muuten todennut Philipsin styler-kuulokkeet hitsin kivoiksi vaihtoehdoiksi, näistä voi nimittäin vaihtaa noihin ulkokuoren pyörylöihin vapaavalintaiset paperiset kuviot joten näistä saa kätevästi oman näköiset. Äänentoisto ei nyt ole mitään huippuluokkaa mutta riittää minulle.

        (Ja käytän sitten ihan kunnon "huippuluokan" äänentoistokuulokkeita musan editoinnissa ja muussa ~soundchekissä jne. jos joku nyt haluaa ihmetellä.) :)


      • Hatebreeder
        qii kirjoitti:

        Mohhahah, itse kuljen juurikin järkälemäiset jättikuulokkeet päässä vähän missä milloinkin vaikka omistankin myös suht hyvät perussilikoninappikuulokkeet. (Saavat lyttääntyneen kampauksen näyttämään suuremmalta lol ja ovat muutenkin söpö asuste :D) Eli jos ulkonäöllisesti katsotaan, suuret kuulokkeet näyttävät myös pojan päässä hirmuisen kivoilta. Olen muuten todennut Philipsin styler-kuulokkeet hitsin kivoiksi vaihtoehdoiksi, näistä voi nimittäin vaihtaa noihin ulkokuoren pyörylöihin vapaavalintaiset paperiset kuviot joten näistä saa kätevästi oman näköiset. Äänentoisto ei nyt ole mitään huippuluokkaa mutta riittää minulle.

        (Ja käytän sitten ihan kunnon "huippuluokan" äänentoistokuulokkeita musan editoinnissa ja muussa ~soundchekissä jne. jos joku nyt haluaa ihmetellä.) :)

        Kiitos, lisää mielipiteitä :) Ja sitten että mitenkäs pipon käyttö niitten kanssa? Näyttääkö tyhmältä vai lämmittääkö ne niin paljon että ei ees tarvii käyttää pipoo? ;D


      • sododd
        Hatebreeder kirjoitti:

        Kiitos, lisää mielipiteitä :) Ja sitten että mitenkäs pipon käyttö niitten kanssa? Näyttääkö tyhmältä vai lämmittääkö ne niin paljon että ei ees tarvii käyttää pipoo? ;D

        ooks joku homojätkä ku mietit kuulokkeetki milt ne näyttää ulkoo päi? xDDDDDDDD lol


      • qii
        sododd kirjoitti:

        ooks joku homojätkä ku mietit kuulokkeetki milt ne näyttää ulkoo päi? xDDDDDDDD lol

        ^ en sano muuta kun että pah.

        Itse en lähtisi hiihtelemään kovimmilla pakkasilla pelkät kuulokkeet päässä, eli hellyydellä valittua pipoa vaan kehiin ! Ei näytä mielestäni yhtään tyhmältä jos pipo vain on oikeanlainen. Todennäköisesti sulaisin aika äkäseen pojalle joka käyttäisi oikeanlaista pipoa ja kivoja kuulokkeita tsjp, niin söpöä kuin se onkin :DD


      • Hatebreeder
        qii kirjoitti:

        ^ en sano muuta kun että pah.

        Itse en lähtisi hiihtelemään kovimmilla pakkasilla pelkät kuulokkeet päässä, eli hellyydellä valittua pipoa vaan kehiin ! Ei näytä mielestäni yhtään tyhmältä jos pipo vain on oikeanlainen. Todennäköisesti sulaisin aika äkäseen pojalle joka käyttäisi oikeanlaista pipoa ja kivoja kuulokkeita tsjp, niin söpöä kuin se onkin :DD

        Okei kiitos :) Mut laittakaa nyt muutkin vielä mielipiteitä :D


      • fuckthisshit
        Hatebreeder kirjoitti:

        Okei kiitos :) Mut laittakaa nyt muutkin vielä mielipiteitä :D

        hanki omii mielipiteit kiitos.


    • Anonyymi

      Tiiän et on vanha, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ei näytä typerältä jos on isot sellaset möhkyläkuulokkeet. Sitä paitsi nappikuulokkaat vaurioittaa kuuloa enemmän ja mulla ainakin pidemmässä käytössä sattuu korviin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe