Hakkerit on Nolifereitä

laatikkopoika

Haluaisin kyllä tietää, mitä noitten hakkereiden päässä liikkuu kun ne hakkeroi toisten wowi tilei ja pilaa muiden ilon.
Olen yksi niistä jotka on joutunut hakkereiden kohteeks. Mun acco oli hakkeroitu, mut mun oneks siin ei ollut peliaikaa, joten he yrittivät lisätä peliaikaa noil peliaikageneraattoreilla, mut blizzu sulki mun accountin. Noin Tunnin enkunkielisen puhelun jälkeen sain accon takas ja vaihdoin saliksen ja turvallisuuden lisäämiseks toiselle sähköpostille. Mun koneelta löytyi 3 Troijalaista ja pari Keyloggerii(en tiiä mist ne oli tullut btw. en ole käyttänyt noit laittomuuksia, pOwerlevutusta tai ostanut kultaa) : D

Pari tosijuttuu hakkereista:
1) He luulevat pääsevänsä pitkälle elämässä tällä tahdilla.
2) Niiden mielestä kivun tekeminen toisille on kivaa
3) Hakkerit, jos luette tämän: Painukaa vittuun, jättäkää muut rauhaan, Hankkikaa elämä Ja jos jatkatte vielä, NIIN PALAKAA HELVETISSÄ!! SAATANA!

8

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk.

Hakkeri ei ole kamala julma roisto, joka ajattele kiusaavansa juuri Sinua. Hakkeri on köyhä kiinalainen jonkun ihmisoikeuksia polkevan semilaillisen puljun palvelukssa, joka hankkii elantonsa myymällä wow-kultaa. Ja mistä muualta sitä kultaa saakaan, kuin toisten accounteista. Ei reilua, eikä kivaa, mutta ehkä tuo onnistuu sillä elättämään 12 lastaan.

Pitäkääpä siis virustorjunta päivitettynä, samoin Spybot.

• laatikkopoika

No, eihän se, mutta Olen aivan smaa mieltä että pitää noi viirustentorjunnat ajantasalla ja Spybot myös.

Ja tosta "Köyhästä"kiinalaisesta :P Jos ne muka on köyhiä niin eihän niillä olis varaa spammata wowissa tradechatissa, koska Trial accountit ei pysty Huutamaan, puhumaan chatissa jne. :P:P:P:P:P

• lk
        laatikkopoika kirjoitti:

No, eihän se, mutta Olen aivan smaa mieltä että pitää noi viirustentorjunnat ajantasalla ja Spybot myös.

Ja tosta "Köyhästä"kiinalaisesta :P Jos ne muka on köyhiä niin eihän niillä olis varaa spammata wowissa tradechatissa, koska Trial accountit ei pysty Huutamaan, puhumaan chatissa jne. :P:P:P:P:P

Käyttävät tietenkin niitä haksattuja accountteja. Niillä tehdään altteja spammaamaan, ja korkeampilevelisiä mahdolliseen kullan farmaukseen, tai sitten ne poistetaan.

• laatikkopoika
        lk kirjoitti:

Käyttävät tietenkin niitä haksattuja accountteja. Niillä tehdään altteja spammaamaan, ja korkeampilevelisiä mahdolliseen kullan farmaukseen, tai sitten ne poistetaan.

Juu, teidän. Kunhan heitän tommoista heikkoa huumoria :D

• laatikkopoika2
        laatikkopoika kirjoitti:

Juu, teidän. Kunhan heitän tommoista heikkoa huumoria :D

Tiedän, en teidän LOL

• NO HACK

hakkeri täys paska arvoton yksilö,ainooo keino saada huomiota on kiusata muita....................... vittu mene ulos ota turpiin hanki eläma,parempi kuin nussia käteen koneen äärellä

• jaahassis

aha 0-0

• ei.

ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      218
      3663
    3. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      14
      3035
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      123
      3018
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      157
      2995
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      55
      2913
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      15
      2501
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2462
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      80
      2288
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2105
    Aihe