Millaisia kokemuksia on tästä suhteesta? Miinukset ja plussat....
Rapu ja Kalat
9
1490
Vastaukset
- RRRRRAPU
Ihan hyvä yhdistelmä. Kala on Ravun paras ystävä. SIIS YSTÄVÄ. Ehkä hyvään suhteeseen kuuluva "särmä" puuttuu.
Mutta jos olet Rapu joka on saanut koukkuun Kalan niin pidä kiinni ja lujasti jos haluat rauhallisen, turvallisen elämän.
Jos olet seikkaileva Rapu niin etsi vaikka Jousimies kaveriksi.
Itse vanhempane Rapuna haluaisin kiltin Kalan. - Kala-ukko
Ei Kalat ja Rapu sovi yhteen!! Tiedän kokemuksesta!
Rapu pitkästyy Kalan seurassa. Jos Rapu ei saa tahtoaan läpi, hän mököttää ja hartaasti.
Niin Kala, kuin Rapukin ovat hyvin tunteelisia ja loukkaantuvat herkästi . . . ja siitä taas seuraa, että piikit lentävät hyvin herkästi puolin ja toisin.
Hetkittäin voi olla seesteisempiä hetkiä, mut enimmäkseen parisuhde on jäätävää!!!en sanois että kala rapu yhdistelmä ei onnistu.itse olin tasaisessa liitossa yhdeksän vuotta,ei ollut riitaa ihan normaalia elämää.mut sit tää kala sai pomon ylennyksen ja rupes komenteleen ja nälväileen siis muuttu tosi ilkeäksi.vuoden katsoin ja sit läksin lätkiin.mutta kun olen tavannut jonkun ihmisen ja hänestä pitänyt on hän ollut kala.kyll niillä hyvät mahdollisuudet on.
- sopii kuin nenä pääh
temppuilija kirjoitti:
intuitio yhdistää rapuja kaloja ja skorppareita
Just niin,. Vasta 40 v. ollaan oltu kimpassa.
- jk
ei minkäänlaisia
- reyeryery
Kalat saa ainakin minut pitkästymään. Ystävinä minulla on monta kalaa, ja todellakin ovat tosi ystäviä. Parisuhde ei tule toimimaan kalojen kanssa.
- 7+6
kala miehet on vähän tylsiä.
- kun on kuuma!
Itse rapunainen ja pitkässä liitossa kalan kanssa. Ylämäkeä ja alamäkeä on ollut, mutta yhdessä pysytty. Nyt olen tavannut toisen kalamiehen, johon olen rakastunut ja vain seuraamme, tuleeko tästä mitään. Samat piirteet on, kuin tässä nykyisessäkin, mutta se tunne, kun katsomme toisiamme silmiin, on niin musertava, että voisin jättää nykyiseni jo pelkästään sen takia... Haluan loppuelämäni katsoa noita silmiä ja rakastaa... ja tälle tunteelle ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549