Rapu ja Kalat

r@puneiti

Millaisia kokemuksia on tästä suhteesta? Miinukset ja plussat....

9

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRRRRAPU

      Ihan hyvä yhdistelmä. Kala on Ravun paras ystävä. SIIS YSTÄVÄ. Ehkä hyvään suhteeseen kuuluva "särmä" puuttuu.
      Mutta jos olet Rapu joka on saanut koukkuun Kalan niin pidä kiinni ja lujasti jos haluat rauhallisen, turvallisen elämän.
      Jos olet seikkaileva Rapu niin etsi vaikka Jousimies kaveriksi.
      Itse vanhempane Rapuna haluaisin kiltin Kalan.

    • Kala-ukko

      Ei Kalat ja Rapu sovi yhteen!! Tiedän kokemuksesta!
      Rapu pitkästyy Kalan seurassa. Jos Rapu ei saa tahtoaan läpi, hän mököttää ja hartaasti.
      Niin Kala, kuin Rapukin ovat hyvin tunteelisia ja loukkaantuvat herkästi . . . ja siitä taas seuraa, että piikit lentävät hyvin herkästi puolin ja toisin.
      Hetkittäin voi olla seesteisempiä hetkiä, mut enimmäkseen parisuhde on jäätävää!!!

      • en sanois että kala rapu yhdistelmä ei onnistu.itse olin tasaisessa liitossa yhdeksän vuotta,ei ollut riitaa ihan normaalia elämää.mut sit tää kala sai pomon ylennyksen ja rupes komenteleen ja nälväileen siis muuttu tosi ilkeäksi.vuoden katsoin ja sit läksin lätkiin.mutta kun olen tavannut jonkun ihmisen ja hänestä pitänyt on hän ollut kala.kyll niillä hyvät mahdollisuudet on.


      • intuitio yhdistää rapuja kaloja ja skorppareita


      • sopii kuin nenä pääh
        temppuilija kirjoitti:

        intuitio yhdistää rapuja kaloja ja skorppareita

        Just niin,. Vasta 40 v. ollaan oltu kimpassa.


    • jk

      ei minkäänlaisia

    • reyeryery

      Kalat saa ainakin minut pitkästymään. Ystävinä minulla on monta kalaa, ja todellakin ovat tosi ystäviä. Parisuhde ei tule toimimaan kalojen kanssa.

    • 7+6

      kala miehet on vähän tylsiä.

    • kun on kuuma!

      Itse rapunainen ja pitkässä liitossa kalan kanssa. Ylämäkeä ja alamäkeä on ollut, mutta yhdessä pysytty. Nyt olen tavannut toisen kalamiehen, johon olen rakastunut ja vain seuraamme, tuleeko tästä mitään. Samat piirteet on, kuin tässä nykyisessäkin, mutta se tunne, kun katsomme toisiamme silmiin, on niin musertava, että voisin jättää nykyiseni jo pelkästään sen takia... Haluan loppuelämäni katsoa noita silmiä ja rakastaa... ja tälle tunteelle ei voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe