Blue1:lle menijöitä vielä täällä..?

hakenut

Onko täällä vielä ihmisiä, jotka olisivat lähdössä Blue 1:n kurssille joulukuussa? Itse olen lähdössä,tulin siis valituksi jo syyskuussa. Kurssihan on alkamassa joulukuussa. Nyt huomaan että hakuaikaa jatketaan kokoajan, selvästi vaikeaa saada porukkaa kurssille kun niin huonoa sopimusta tarjotaan.
Tuohan ei mikään ihme ole, itsekin edelleen pohdin tuota vaikka olenkin käynyt työhöntulotarkastuksen jne..

Alkaa vaan tuntumaan jo hiukan epätodelliselta koko kurssi kun siihen on niin pitkä aika ja porukkaa haetaan edelleen.....

51

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emotobe

      Kuulin , että tulossa useampi kurssi. Sen takia hakua jatkettu.

    • emokas

      eiköhän se joulukuun kurssi ole jo täynnä ja nyt on haussa seuraava kurssi.

    • hakenut

      Joo niinhän toi kurssiohjelmakin pamahti jo postiluukusta.

      • vehkaparka

        näin teki. pompsahti luukusta hyvien uutisten kera.


      • mietinnässä...
        vehkaparka kirjoitti:

        näin teki. pompsahti luukusta hyvien uutisten kera.

        Mäkin pääsin kurssille, mutta nyt kuulin Finskin emolta huhuja, että Finskille tod. näk. palkattais keväällä uusia emoja, joten harkitsen vakavasti Bluen kurssipaikan perumista ja ootan sitä Finnairin kurssia. Finnair kuitenkin ollut aina tähtäimessä...


      • hakenut
        mietinnässä... kirjoitti:

        Mäkin pääsin kurssille, mutta nyt kuulin Finskin emolta huhuja, että Finskille tod. näk. palkattais keväällä uusia emoja, joten harkitsen vakavasti Bluen kurssipaikan perumista ja ootan sitä Finnairin kurssia. Finnair kuitenkin ollut aina tähtäimessä...

        Mä oon kuullu Finskin porukoilta että uusi kurssi keväällä ehkä tulossa mutta työllistymisestä ei tietoa.
        100 emäntää tällä hetkellä kuitenkin odottaa reservissä työllistymistä.
        Mutta mielenkiinnolla odotellaan mitä AY tekee..Itse en kurssipaikkaa missään nimessä perumaan ala mutta ihan jännä nähdä mitä tapahtuu.


      • mielenkiintoista!!
        hakenut kirjoitti:

        Mä oon kuullu Finskin porukoilta että uusi kurssi keväällä ehkä tulossa mutta työllistymisestä ei tietoa.
        100 emäntää tällä hetkellä kuitenkin odottaa reservissä työllistymistä.
        Mutta mielenkiinnolla odotellaan mitä AY tekee..Itse en kurssipaikkaa missään nimessä perumaan ala mutta ihan jännä nähdä mitä tapahtuu.

        Jaa, senkö takia Blue hakee nyt niin paljon emoja, kun Finski alkaa taas työllistää. Bluellahan on paljon Finnairin kurssin käyneitä, ilman työpaikkaa jääneitä, jotka varmasti siirtyy oitis Finskille, kun käsky käy. Bluelle jää varmaan yli 20 emon vajaus tämän vuoksi... Kurssin ajankohtakin täsmäis===


    • dfhdjlk

      oho, taas on siis hakua jatkettu...
      Itse hain sillon alku syksystä, sitten hain vielä viime haussa. Haastikseen en näillä kerroilla päässyt. Jokunen vuosi sitten olin haastiksessa, mutta valitettavasti ei natsannut =( Mutta toisaalta... kun tapasin silloin muut samassa ryhmässä olevat, huomasin etten ainakaan itseäni huonommille hävinnyt, oli sen verran kovatasoista ja mahtavaa porukkaa!!!

      Tekis kyllä mieli kovasti pistää taas haku menemään, mutta en taida tohtia... CV on kyllä loistava ja pitkä (enpä minä kyllä enää mikään nuori enää olekkaan, joten kaikkea olen kerinnyt tässä matkan varrella touhuamaan ;) ....Mutta kun toi ruåtsin kieli on välttävä, eli erittäin iso miinus siitä!!! Kun vaan tässä elämän tohinassa löytys edes hetki sillon tällön lukea kieltä... toisaalta, heh, taidan kohta olla muutenkin liian vanha ja kulahtanut emon hommiin, joten parempi on varmaan jatkaa näissä esimiestehtävissä ravintelialalla. Mutta rutkasti onnea kaikille jotka pääsevät kurssille, olen kade! =)

      Mut sen verran kyllä sanon muutamille "narisojoille"... kun hakeudutte melkein mille tahansa asiakaspalvelualalle, ne ensimmäiset työsopparit yms, eivät koskaan ole mitään "hyviä", jos ne asiakaspalvelualalla koskaan edes ovat. Nöyryyttä ja joustavuutta kehiin, sillä pääsee eteenpäin ja pikkuhiljaa vakiinnuttaa oman paikkansa, sama koskee tuota emon hommaakin!! Ehkä se sopimus ei aluksi todellakaan ole se parhain, mutta omalla hyvällä työpanoksella ja näytöillä pääsee taas askeleen eteenpäin.

      • Johanna1984a

        Uudelle kurssille tarjotaan vakituista sopimusta, joten ainakaan siitä ei kannata nurista!


      • hakenut
        Johanna1984a kirjoitti:

        Uudelle kurssille tarjotaan vakituista sopimusta, joten ainakaan siitä ei kannata nurista!

        Siis mille uudelle kurssille?? Blue 1:lle vai? Mä siis menossa ens kuun kurssille ja alustavasti puhuivat osa-aikaisesta ja määräaikaisesta esim.äitiyslomasijaisuuksista.


      • vehkaparka
        Johanna1984a kirjoitti:

        Uudelle kurssille tarjotaan vakituista sopimusta, joten ainakaan siitä ei kannata nurista!

        onko noin että vakkaria tarjoavat? tännekkin puhuttiin alussa että olisi määrä-aikainen, 0-172h / kk soppari. Mutta kun tuli kurssin aikataulu postissa, niin siinä puhuttiin määrä-aikaisesta täysiaikaisesta työstä...


      • hakenut
        vehkaparka kirjoitti:

        onko noin että vakkaria tarjoavat? tännekkin puhuttiin alussa että olisi määrä-aikainen, 0-172h / kk soppari. Mutta kun tuli kurssin aikataulu postissa, niin siinä puhuttiin määrä-aikaisesta täysiaikaisesta työstä...

        Siis sanottiinko siinä aikataulussa jossain että täysiaikainen?? Miten mä on missannu sen?? Siis missä se oli, siinä kirjeessä jossain? Miten huonosti mä oon sen lukenu???


      • vehkaparka
        hakenut kirjoitti:

        Siis sanottiinko siinä aikataulussa jossain että täysiaikainen?? Miten mä on missannu sen?? Siis missä se oli, siinä kirjeessä jossain? Miten huonosti mä oon sen lukenu???

        siinä oli että ennakkotiedoista poiketen näyttääkin siltä, että voimme tarjota kurssin hyväksytysti suorittaneille määrä-aikaista kokoaikaista työsopimusta..


      • hakenut
        vehkaparka kirjoitti:

        siinä oli että ennakkotiedoista poiketen näyttääkin siltä, että voimme tarjota kurssin hyväksytysti suorittaneille määrä-aikaista kokoaikaista työsopimusta..

        Ei oo totta kuinka sokee mä oon ollu..Ja puhutaan nyt siis joulukuussa 7.12 alkavasta kurssista?


      • vehkaparka
        hakenut kirjoitti:

        Ei oo totta kuinka sokee mä oon ollu..Ja puhutaan nyt siis joulukuussa 7.12 alkavasta kurssista?

        kylkyl. 7.12


      • hakenut
        vehkaparka kirjoitti:

        kylkyl. 7.12

        Pelastit mun päivän =D Eiköhän toi sitten mullakin oo toi teksti siinä kirjeessä jos muillakin =)
        Sen siitä saa kun ei tarkkaan lue niitä kirjeitä....
        Meinasin jo tossa aikasemmin kysyä kun olit laittanu että kurssiohjelma tuli hyvien uutisten kera että mitä hyviä uutisia siinä oli..
        Mä oon täällä stressannu että mitä teen jos ei rahat riitä....


      • hakenut
        hakenut kirjoitti:

        Pelastit mun päivän =D Eiköhän toi sitten mullakin oo toi teksti siinä kirjeessä jos muillakin =)
        Sen siitä saa kun ei tarkkaan lue niitä kirjeitä....
        Meinasin jo tossa aikasemmin kysyä kun olit laittanu että kurssiohjelma tuli hyvien uutisten kera että mitä hyviä uutisia siinä oli..
        Mä oon täällä stressannu että mitä teen jos ei rahat riitä....

        Mutta siis. Tulin kotiin ja tarkistin nuo mun saamat paperit. Niissä ei ole tuosta työsuhteesta mitään mainintaa!? Mulla oli siis kirjeessä kolme paperia, se tervetuloa kursille jossa yleistä infoa:ei mitään mainintaa työsuhteesta. Kurssiohjelma: ei myöskään mainintaa ja sitten se täytettävä lappunen: ei mainintaa...
        Oletko nyt tosissasi että sellainenkin olisi pitänyt mukana olla? Täytyykö mun alkaa laittamaan sinne Pululle viestiä että häh...


      • vehkaparka
        hakenut kirjoitti:

        Mutta siis. Tulin kotiin ja tarkistin nuo mun saamat paperit. Niissä ei ole tuosta työsuhteesta mitään mainintaa!? Mulla oli siis kirjeessä kolme paperia, se tervetuloa kursille jossa yleistä infoa:ei mitään mainintaa työsuhteesta. Kurssiohjelma: ei myöskään mainintaa ja sitten se täytettävä lappunen: ei mainintaa...
        Oletko nyt tosissasi että sellainenkin olisi pitänyt mukana olla? Täytyykö mun alkaa laittamaan sinne Pululle viestiä että häh...

        enpä usko että kannattaa. kyllä se taitaa kokokurssia koskea se lippulappunen vaikka sulle ei oo tullu. saattaa antaa hiukan omituisen kuvan susta jo soittelet sinne että luin netistä että tämmönen lappu on osalle tullu mut mulle ei!


      • Ei kande soittaa
        vehkaparka kirjoitti:

        enpä usko että kannattaa. kyllä se taitaa kokokurssia koskea se lippulappunen vaikka sulle ei oo tullu. saattaa antaa hiukan omituisen kuvan susta jo soittelet sinne että luin netistä että tämmönen lappu on osalle tullu mut mulle ei!

        Ei kande soittaa, tarjoavat kokopv töitä, koska todella moni Pululainen on käynyt Finskin kurssin ja menee Finskille keväällä, kun sieltä tarjotaan töitä. Lisäksi kun Finskille tulee keväällä haku ihan uusille kursseille, niin aina Pululta hakee sinne todella monta emoa ja varmaan moni heistä pääseekin Finskille, joten tarvetta tulee. Lisäksi kesälomakausi lähestyy ja tarvitaan lomatuuraajia jne jne.


      • hakenut
        Ei kande soittaa kirjoitti:

        Ei kande soittaa, tarjoavat kokopv töitä, koska todella moni Pululainen on käynyt Finskin kurssin ja menee Finskille keväällä, kun sieltä tarjotaan töitä. Lisäksi kun Finskille tulee keväällä haku ihan uusille kursseille, niin aina Pululta hakee sinne todella monta emoa ja varmaan moni heistä pääseekin Finskille, joten tarvetta tulee. Lisäksi kesälomakausi lähestyy ja tarvitaan lomatuuraajia jne jne.

        Ei ihan tuolla tyylillä kannata lähteäkään soittelmaan että netistä luin =D
        Asian voi esittää monella tavalla. Itselle tuo tieto vaan oli erittäin tärkeä koska edelleen hiukan epäröin tuon koko työasian kanssa kun oli kuvitelma että ainoastaan osa-aikaista olisi tarjolla..

        Mutta kaikesta huolimatta varmistin asian ja tosiaan kiva oli saada tietää tuo kokoaikaisuus. Helpotus.


    • FlyFlyFA

      Mahtava että täällä on saatu aikaseks kunnon keskusteluja! Vierailin jossain muulla foorumilla niin huhuijaa. (Lentoemännän työ ja hakeminnen yms)
      Aikamoista luettavaa.. Ei minkään laista asiallista kielenkäyttöä
      KIITOS.
      Olen huomannut että pulu1:llä on hakuja jotka kestää 3 päivää ja haku menee umpeen. Just haki kesäsopparilaisia. Kurssit alkais toukokuussa.
      Laitoin hakemuksen menemään mutta mitään ei ole kuulunut. Viikko vierähtänyt hakuajan umpeutumisesta.
      Kuinka huonot työsopparit sit on ?? Ei voi ainakaa olla huonompi kuin finncomilla...

    • mariamagdalena

      Ai heillä oli haku? Laitoin sinne avoimen hakemuksen viikko sitten ja ei ole kyllä kuulunut mitään. (Tosin epäilen hakemukseni menneen läpi niin ettei sitä pysty lukemaan. Huomasin eilen kun jouduin lähettämään raporttia omaan työhöni, teksti oli nurinkurinen. Johtuu varmaan koneeni ohjelmasta..voi ei:(
      Milloin heillä oli haku ja missä siitä ilmoitettiin? Tarjottiinko työtä vain kesäksi?

    • FlyFlyFA

      Cabin Crew Members for Summer 2011. Haku oli tosiaan 3 päivää! heidä omilla nettisivuilla. eli 18.21.3. haku. Piti täyttää heidä oman nettisivujen kautta tiedot. Liitteeksi cv, hakemus ja kuva. Ihmettelin tota pikaista haku aikaa... Jos edellisiä juttuja lukee niin jotain voi päätellä. Kuulemma tarjoo paskoja soppareita.

    • oljamän

      Hakuhan oli jo lentäville/lentäneille. Ei siis mikään aloittelijoiden kurssi.

    • mariamagdalena

      Kiitos FlyFlyFa. Taisin lähettää sen 23. päivä.. Olisi pitänyt pari päivää aikaisemmin käydä heidän sivuilla. No, itse hakemushan meni sekaisin tuon asetuksen vuoksi, joten eivät olisi saaneet siitä selvää vaikka olisinkin ajoissa laittanut sen. Täytyy katsella koska heillä on uusi haku, varmaan syksyllä. Pidän sulle peukut pystyssä:)

    • pliiplaa

      Uusi haku käynnissä.

    • ehkä hakija

      Miten olette työllistyneet joulukuun etc. kurssilaiset, alkoiko työt heti? Onko töitä riittänyt?

      • kevään kurssilta

        töitä on melkein enemmän kuin jaksaa tehdä!


    • uusi haku

      hei te jotka olette olleet aiemmin blue1 haastattelussa! kuinka paljon haastattelussa testattiin kielitaitoa? etenkin ruotsia? Oliko hirvean vaikeita kysymyksiä? onko blue1 pelkkä haastattelu vai onko siinä myös jonkinlainen kakkosvaihe? esim psykologinen haastattelu tai ryhmähaastattelu? Onko teillä ollut aiempaa kokemusta lentämisestä/ onko teillä jo jokin pohja-ammatti valmiina? kiitos erittäin paljon vastauksista jos joku tänne vielä vastailee!! :)

      • fly3

        osalla haastatteluissa oli vain yksi kysymys ruotsiksi, osan kanssa juteltiin pitkä tovi toisella kotimaisella. kysymykset perus työhaastattelukamaa, tottakai moniin kysymyksiin joutuu vastauksiaan punnitsemaan. psykologiset testit olivat toinen vaihe, jolloin erilaisia tehtäviä yksin/ryhmässä ja psykologin haastattelut.näin ainakin meillä.


    • uusi haku

      Kiitos paljon vastauksesta!! hassua että kaikilla ei ole sama haastattelu ruotsin kielessä.. muistatko yhtään mitä kysymymksiä oli? :)

    • nyt hakevat

      Onko teihin nyt keväällä hakeneisiin oltu jo yhteydessä? Nettisivuillahan luki, et viikolla 19 alkaa haastattelut...

    • unelmana lentoemäntä

      Hei! Blue1 haku joka loppuu 15.5, onko se tarkoitettu niille, jotka ovat jo käyneet lentoemännän "peruskurssin", vai mitä tuo "Holding an OPS1.1005 Attestation is an advantage" tarkoittaa? Voiko siis hakea jos ei ole käynyt mitään kurssia eikä ole aiempaa kokemusta?

    • Jari841

      Katsotaan eduksi, mikäli on käynyt jonkun muun yhtiön EU-Opsin mukaisen kurssin. Ei siis pakollista. Sen sijaan perustaidot englannista lienevät...

    • B1

      Haloo Blue1! =)
      Onko Bluella kaikkien emäntien base HKI-Vantaalla? Pystyykö työskentelemään esim. Oulusta käsin? Onko tällaisista järjestelyistä tietoa? Kivoista vastauksista kiittäen..

    • jopo11

      Kiva vastaus tai ei, kaikkien base on Helsingissä. Toki jotkut asuvat jopa Oulussa, mutta se vaatii aika lailla järjestelyjä ja poissaoloja kotoa.

    • B1

      Kiitos ihan kivasta vastauksesta :) Lähinnä kiinnosti tietää onko tällainen ihan poissuljettu vaihtoehto.

      • A/P

        Sehän riippuu täysin itsestäsi miten kiinni olet Oulussa (perhe, lapsia jne), poissaoloja tulee paljon. Yöpymisasunto tai vastaava on välttämätön.

        Mutta ei se työnantajaa kovin paljon kiinnosta kuitenkaan mistä sinne työpaikalle tulet, kunhan olet paikalla ja käytettävissä työvuorolistan mukaisesti.


    • JC

      En tiedä onko poissuljettua mutta ainakin hankalaa. Päivystysvuoroihin kun ei paljon pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tunnissa ehdi.

    • B1

      Kiitos kommenteista :) Ihan sinkkuihmisenä moista pähkäilen, muuten ei tulisi kuulonkaan.. Se oli perimmäinen ajatus, että ottaako lentoyhtiöt huomioon tällaisia asioita?

      Eli kun esim Oulusta sekä Blue1 että Finnair lentävät molemmat toistakymentä lentoa per päivä Helsinkiin, niin voisi kuvitella että noita työvuoroja voisi suht helposti yhdistellä näiden Oulu-HKI lentojen kanssa. Vai onko niin, että ei todellakaan kiinnosta asuinpaikka, vuorot alkavat Helsingistä ja kukanenkin tulee paikalle miten pääsee.

      Ja toki ymmärrän että on päivystysvuoroja ja joutuu yöpymään varmasti myös HKI:ssä. (Petipaikkakin olisi tiedossa). Mutta onko mitään järkeä tällaisessa järjestelyssä ylipäätään?

    • Junnuy12

      Työvuorot alkaa AINA Helsingistä, eikä työnantajaa kiinnosta, tuletko esim. Kartanonkoskelta vai Nuorgamista kunhan olet paikalla silloin kun pitää. Monen kohdalla onnistuu, mutta kyllä se omaa vapaa-aikaa syö.

    • juu ei

      Ei pysty mitenkään yhdistelemään minkään Oulusta tulevien lentojen kanssa. Vuorot alkavat aina Helsingistä ja täysin mahdotonta olisi järjestellä niin että yksi tulisi töihin Oulun päästä....Muualla asuvilla käytännössä kaikilla toinen asunto pk-seudulla. Harva emo kyllä Oulusta kulkee..Turusta ja Tampereelta kyllä useitakin.

    • JC

      Kuten yllä oleva kirjoitti, vuorot alkavat aina Helsingistä. Toki saat saapua vuoroosi mistä kolkasta tahansa, eli voit lentää omalla ajalla ennen joka vuoron alkamista Oulusta Hki:in ja joka vuoron päättymisen jälkeen Ouluun :D

    • ninnimarika

      Heipä hei, kaikki Blue1:lle 15.5.2011 mennessä hakeneet. Oletteko jo kuulleet Blue1:lta jotakin? Onko tietoa, tuleeko haastattelukutsu kirjeenä/sähköpostilla/puhelimitse? Ilmoitelkaahan itsestänne, jänskätään yhdessä!

      • quarry

        Hei! Täällä ilmoittautuu hakija 15.5.2011 päättyneeseen hakuun. Tähän menessä ei ole mitään kuulunut, joten jännitetään yhdessä : )


      • ninnimarika
        quarry kirjoitti:

        Hei! Täällä ilmoittautuu hakija 15.5.2011 päättyneeseen hakuun. Tähän menessä ei ole mitään kuulunut, joten jännitetään yhdessä : )

        Heipsan! Kiva, kun vastasit! Ihan mahtavaa, että täällä alkoi taas keskustelu pyörimään. Mun lähipiiri alkaa varmaan olla ihan täys tätä mun pääsenkö-vai-enkö-pääse-haastatteluun -jännitystä, joten täällä pääsen purkamaan fiiliksiäni :) Onko sulla kokemusta lentoemännän työstä?


      • quarry
        ninnimarika kirjoitti:

        Heipsan! Kiva, kun vastasit! Ihan mahtavaa, että täällä alkoi taas keskustelu pyörimään. Mun lähipiiri alkaa varmaan olla ihan täys tätä mun pääsenkö-vai-enkö-pääse-haastatteluun -jännitystä, joten täällä pääsen purkamaan fiiliksiäni :) Onko sulla kokemusta lentoemännän työstä?

        Hei sinnekinpäin! Noup, ei ole aikaisempaa kokemusta lentoemännän työstä, olen vähän myöhännäisherännäinen : ) Asiakaspalveluakokemusta löytyy yli kymmenen vuotta ja pari tutkintoa, kielitaitoakin riittää, mutta ikä voi olla kynnyskysymys. Mutta, jos nyt ei tärppää, niin ei tämä jää ensimmäiseksi hauksi, eihän vaan ? Sitten odotellaan uutta hakua!

        Toivottavasti ottavat mukaan, ainakin haastatteluun, kaikenikäisiä ja erilaista taustaa omaavia hakijoita, nähtäväksi jää onko kyse vain jo OPS1.1005 Attestation omaavista kokeneista hakijoista.

        Mukavaa viikonloppua kaikille, ehkäpä ensi viikolla kuullaan jo jotain!


      • ninnimarika
        quarry kirjoitti:

        Hei sinnekinpäin! Noup, ei ole aikaisempaa kokemusta lentoemännän työstä, olen vähän myöhännäisherännäinen : ) Asiakaspalveluakokemusta löytyy yli kymmenen vuotta ja pari tutkintoa, kielitaitoakin riittää, mutta ikä voi olla kynnyskysymys. Mutta, jos nyt ei tärppää, niin ei tämä jää ensimmäiseksi hauksi, eihän vaan ? Sitten odotellaan uutta hakua!

        Toivottavasti ottavat mukaan, ainakin haastatteluun, kaikenikäisiä ja erilaista taustaa omaavia hakijoita, nähtäväksi jää onko kyse vain jo OPS1.1005 Attestation omaavista kokeneista hakijoista.

        Mukavaa viikonloppua kaikille, ehkäpä ensi viikolla kuullaan jo jotain!

        Moikka! Olin hätähousu ja soitin Blue1:lle ja tiedustelin, että missä vaiheessa hakuprosessi on. Mulle luvattiin soittaa eilisen päivän aikana takaisin, mutta mitään ei kuulunut. Kunpa sieltä nyt jotain infoa tulisi, tää jännittäminen alkaa jo käydä työstä. Toisaalta, jos nyt ei tärppää, niin todellakin haen uudestaan, mutta olisi nyt mukava edes haastatteluun edetä :)


    • Emoilija

      Vinkki kaikille haastatteluun menijöille: opetelkaa kertomaan ruotsiksi ja enkuksi ainakin seuraavat vastaukset: mitä harrastat, miksi haluat lentoemoksi ja kerro itsestäsi. Itselläni ei kummoinenkaan kielitaito (molemmat kielet lukiossa 7), mutta pululla lentävältä ystävältä sain vinkin ja kirjoitin vastaukset valmiiksi ja harjoittelin ne ulkoa. Ei kaikilta välttis kysytä näitä, mutta mulla kävi säkä. hyvin olen pärjännyt emonakin kielitaitoni kanssa, samoja fraaseja siellä käytännössä toistellaan...

    • niinpä niin

      Kaffe eller te?

    • flytande franska

      Tässäkin työssä tarvitaan ryhmätyötaitoja ja asiakaspalvelukokemusta ja toivottavasti se seikka huomioidaan sekä käytännön kielitaito. On niin nähty miten täydellisen kielitaidon omaava toimistotyöntekijä (asiakkaita palveltu puhelimitse jos sitäkään) ottaa työkaverit huomioon ja jaksaa asiakkaita päivittäin kasvotusten..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe