on tyhjä seinä, kalvo ja kalvolla kuva. Nyt pitäs jostain saada piirtoheitin. Saako niitä lainata/ vuokrata remppa kaupoista, esim. Rtv:ltä? Ja millä hinnoilla (tarvetta olis tunniksi vai max kahdeksi)
mistä piirtoheitin?
4
3443
Vastaukset
- Jrntsu
Itsellä sama ongelma. Mietinkin että pystyykö kalvon heijastamaan seinälle muuten kuin piirtoheittimellä. Toisin sanoen onnistuukohan joku tee-se-itse piirtoheitin jotenkin?
- remppatyttö
oon miettinyt sitä kans, joku peili lamppu- yhdistelmä, mut aika hankala se on kun kalvon kuva ei sillon heijastu kunnolla vaan voi venyä seinälle sit muodottomana. Remppakaupasta varmaa vois kysyä, mutta kun ikää olis oltava pari vuosikymmentä enemmän ja sukupuoliki toinen ennenku on mitään saumaa saada mitään palvelua missään. Turhauttavaa...
- **
remppatyttö kirjoitti:
oon miettinyt sitä kans, joku peili lamppu- yhdistelmä, mut aika hankala se on kun kalvon kuva ei sillon heijastu kunnolla vaan voi venyä seinälle sit muodottomana. Remppakaupasta varmaa vois kysyä, mutta kun ikää olis oltava pari vuosikymmentä enemmän ja sukupuoliki toinen ennenku on mitään saumaa saada mitään palvelua missään. Turhauttavaa...
lähimmälle koululle. Melko varmasti sieltä löytyisi ja ties vaikka lainaisivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351