entäs sitten?,

mikä tarkoitus

kun toinen ei halua purkaa kihlausta ja toinen haluaa. Voiko sitä olla kihloissa, vaikka toinen ottas jo kihlasormuksen pois.
Kuulin tuossa vaan,et ei aio ottaa sormusta vaikka toinen osapuoli on jo purkanut kihlauksen.

Voiko sitä näin toimia,vai saako sitä pitää sormusta vaikka muistona nimettömässä,et ollut joskus kihloissa.

3

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Toinen voi pitää kihlasormusta ihan niin pitkään ku haluaa ja uskotella muille olevansa edelleen kihloissa. Totuus on ettette oo kihloissa jos sopimuksen oot purkanu, joten mitä turhaan välität siitä että se pitää sitä. Jos näät tuttuja niin voithan sitte kertoa ettette oo enää kihloissa.

• miksi ei saisi?

Ei se pelkkä sormus kihlausta tee. Miksi ei voisi sormusta pitää? Ei ole laissa eikä muuallakaan kielletty.

Kummallistahan se ehkä on pitää sormusta sormessa muistona. Ainakin sormuksen vaihtaa toiseen sormeen tai laittaa kaulaketjuun tai hyllylle muistoksi.

Kai sitä tuolla logiikalla voisi mennä yksipuolisesti kihloihinkin toisen kanssa. Jos toinen ei halua, mutta itse haluaa.

Voithan pitää vihkisormustakin vaikka olet eronnut. Et silti enää ole naimisissa...

• sormuskädessä

Kyllä vanhusetkin pitää sormusta vaikka toisen puoliskon kuolemasta olisi jo 30 vuottta. Tosin, silloin syynä ei ero, vaan leskeys.
      Voishan siitä sormuksesta tehdä vaikka muun korun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe