kun toinen ei halua purkaa kihlausta ja toinen haluaa. Voiko sitä olla kihloissa, vaikka toinen ottas jo kihlasormuksen pois.
Kuulin tuossa vaan,et ei aio ottaa sormusta vaikka toinen osapuoli on jo purkanut kihlauksen.
Voiko sitä näin toimia,vai saako sitä pitää sormusta vaikka muistona nimettömässä,et ollut joskus kihloissa.
entäs sitten?,
3
1076
Vastaukset
- ...
Toinen voi pitää kihlasormusta ihan niin pitkään ku haluaa ja uskotella muille olevansa edelleen kihloissa. Totuus on ettette oo kihloissa jos sopimuksen oot purkanu, joten mitä turhaan välität siitä että se pitää sitä. Jos näät tuttuja niin voithan sitte kertoa ettette oo enää kihloissa.
- miksi ei saisi?
Ei se pelkkä sormus kihlausta tee. Miksi ei voisi sormusta pitää? Ei ole laissa eikä muuallakaan kielletty.
Kummallistahan se ehkä on pitää sormusta sormessa muistona. Ainakin sormuksen vaihtaa toiseen sormeen tai laittaa kaulaketjuun tai hyllylle muistoksi.
Kai sitä tuolla logiikalla voisi mennä yksipuolisesti kihloihinkin toisen kanssa. Jos toinen ei halua, mutta itse haluaa.
Voithan pitää vihkisormustakin vaikka olet eronnut. Et silti enää ole naimisissa... - sormuskädessä
Kyllä vanhusetkin pitää sormusta vaikka toisen puoliskon kuolemasta olisi jo 30 vuottta. Tosin, silloin syynä ei ero, vaan leskeys.
Voishan siitä sormuksesta tehdä vaikka muun korun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182