ok, ollaanpas nyt rehellisiä sitten kun aletaan puhumaan näistä asioista. . . jokainen joka vihaa bi seksuaaleja väittää meitä takin kääntäjiksi, jne, voivat aloittaa kivittämisen jo ennenkuin päästää itse aiheeseen, koska sellainen täällä kirjoittelee, lähinnä tunnustelevalla maaperällä, ei syytellen.
Olenko nyt käsittänyt ihan väärin, vai onko suomessakin muka kauniita, naisellisen tyylin omaavia lesboja? Bi seksuaalit eivät tule kysymykseenkään, suurin osa kun tuntuu olevan munan kipeitä haukkoja jotka kyllä kännipäissään panee, mutta viikkoa myöhemmin niiden "exä" Jorma käykin "vaan kahvilla". . . tätä voi jatkua vaikka hamaan hautaan asti, panet itse mimmiä, joku Jorma, sitten sinä, taas joku Jorma. . . kunnes se flicka tajuaa että ei se taida naisen kanssa pystyä vain olemaan :D
Myönnettävä on, enpä juurikaan ole helsingin gay baareja käynyt kokeilemassa, vaikka ehkä olisi korkea aika, vaan sosiaalisten piirien kautta olen joitakin lesboja ja bi seksuaaleja aina aika ajoin tavannut.
Lukuunottamatta hyvää ystävääni, (hemaisevan seksikäs ja kaunis bi seksuaali joka seurustelee miehen kanssa), vakipanoani (vähemmän tyttömäinen, mutta kaunis, ongelmallinen, panee jormaa) ja teinivuosien pano ( ei hajuakaan missä se neiti viipeltää), en ole juurikaan oman tyyppisiä naisia löytänyt.
Huono tuuria, paskaa navigointia, vai onko näin? Eikö sellaisia ole? O_o
Naiselliset lesbot ?
41
2268
Vastaukset
- Hapsu
Tässä nyt ketään aleta sentään kivittää :)
Tuo "vihaa"-sana kuulostaa pahalta. En usko kenenkään vihaavan ketään bi-seksuaalisuuden vuoksi. Kyllä vihaan tarvitaan paljon muutakin, henkilökohtaista. Bi-seksuaalit eivät lesboilla ole mielenkiinnon kohde numero yksi sen enempää, kuin hetskunaisetkaan. Neutraalialuetta ainakin minulle.
Olet siis käsittänyt, ettei suomessa olisi kauniita lesbo-naisia? Kyllä niitä on ja paljon onkin. Siksi toisekseen kauneus on edelleen jokaisen oma kokemus/näkemys/tuntemus. Kelle mikäkin on kaunista. Tasapainoiselle itsensä kanssa sinut olevalle aikuiselle naiselle sisäinen kauneus, olkoonkin vaikka kuinka käytetty fraasi, on määräävimpiä tekijöitä. Sitä kauneutta ei naisen näköiseksi pukeutumalla omaksuta.
En ihan ymmärtänyt tätä pointtiasi kunnolla. Kerrot olevasi bi-seksuaali itse, muttet halua bisseä, koska ne juoksee jormukan perässä. Jos itse olet bisse, niin etkö sitten itse juokse... äh - anti olla.
Mukavaa etsintää joka tapauksessa :)- poisonexxex
No kieltämättä, "vihaa" sana oli ehkä liiallista voimankäyttöä.
Enkä tosiaan oikeastaan etsi mitään, mietiskelen vain ääneen onko naisellisia naisia lesboissakin, tiedän varsin hyvin että kauneus on katsojan silmässä enemmän kuin yhdessäkään tyylissä, huulipunan käytössä tai missään muussakaan ulkoisessa tekijässä, niin keskenkasvuinen pentu en sentään ole.
Fakta vain on että lesboissa ja bi seksuaaleissakin ON naisia jotka hakevat stereotypisesti määritellysti "heteron" näköisiä naisia. Jälleen kerran ylilyönti sana valinnassa, mutta minkäs teet, rekkis, butch ja poikatyttö lesbous eivät ole rantautuneet Suomeen(kaan) yleisimpinä lesbouden piirteinä aivan turhaan, vaikka todella toivoisin toisin olevan.
Tyylilaji ehkäpä enemmäkin jota tarkoitan on nk."femme" tyyli.
Tämän tyylisuuntauksen edustajia en juurikaan ole lesbopiireissäni (joiden jo aiemmin kerroin rajoittuvan pienehkölle alueelle) vielä tavannut.
Eli siis long story short, mikä on teidän muiden havinto, onko näitäkin lesboja paljon vai onko suurin osa näitä hmm... persoonallisemman näköisiä tapauksia?
Ja kyllä, olen Bi ja on se Jorma meilläkin käynyt, :D mutta nyt oli kyse omien kokemuksieni mukaisista "känni bi/lesbo/ eiku enpäs olekaan" tapauksista, joihin varmasti moni naisista kiinnostunut on törmännyt jossain vaiheessa elämäänsä ?
- kkooii
hauska yhteensattuma että lesbot olisi kaikki lesbojen stereotypioiden näköisiä. Ettei olisi erilaisuutta erilaisuudessa. Sehän kuulostaa melkein siltä että voisi olla totta. Se että sinä et löydä niitä harvinaisuuksia johtunee siitä että et osaa katsoa, et ole itse kiinnostava tai haet vain ulkonäön perusteella kuin koira luuta ja sulla on siksi paska tuuri.
Mitä tulee bi-seksuaalien vihaamiseen niin alkaa olla jo kaluttu aihe, jokaisella on heistä mielipiteensä ja jokainen itse päättelee mitä suhteeltaan haluaa ja jne. Ei sen kummempaa. Sinä etsit ulkonäön perusteella jotain ja tuskin sekään tarkoittaa että vihaat muun näköisiä? - olipa kerran nätti
sun sanavarasto karkottaa kyllä ainakin minut. kauneus, naisellisuus, lesbous, jorma ja pano ei mahdu samaan hissiin;)
- poisonexxex
Ihan uteliaisuudesta, mitään etsimättä, miksi näin? Juurikin tällaisiin asioihin haluaisin pureutua näitä asioita pohdiskellessani.
- cd
Ja minut. :S Ei sovi millään tuollanen sanavarasto/kielenkäyttö mun suuhuni, eikä herätä mitään muuta kuin vastenmielisyyttä. :S Tulee inhottava olo jo pelkästä lukemisesta.
- Anonyymi
en ole jorma olen irma
- kts peiliin
Ootko koskaan katsonu peiliin?
Jos joka toinen sana on pano tai jorma nii ei hyvin sullakaan voi naisten suhteen mennä...
Kun naisista puhutaan, täytyy arvostaa sitä mistä puhuu. Koska ilman naisia tää maailma olis aika kamala paikka elää. Siis nyt en puhu susta vaan lähestulkoon kaikista muista naisista.- säälittävää
alottaja on sama jaarittelija joka alituin täällä kirjottelee ja vastailee itelleen,sen tunnistaa tyylistä ja jumalattoman pitkistä diipadaapa sepustuksista joita kyhäilee itelleen,ihme tyyppi !
- poisonexxex
säälittävää kirjoitti:
alottaja on sama jaarittelija joka alituin täällä kirjottelee ja vastailee itelleen,sen tunnistaa tyylistä ja jumalattoman pitkistä diipadaapa sepustuksista joita kyhäilee itelleen,ihme tyyppi !
Hmm.. tänään tulin ekaa kertaa vuosiin katselemaan paikan meininkiä? eli siis pahoittelut jos nyt olen nostanut jo hiljattain käsitellyn aiheen pintaan, ei kyllä näkynyt tuolla keskustelu jonossa sellaista. . . O_o. tai ei osunut silmään ainakaan.. että sellanen ihme tyyppi... enkä vielä koskaan ole kyllä vastaillut itse itselleni, mutta keskustelua olen kyllä jatkanut, näin miten nyt tässäkin..tai ei osunut silmään ainakaan.. että sellanen ihme tyyppi... :D
- cd
Niinpä juuri, arvostus nimenomaan!! Inhottava esineellistää ihmisiä puhumalla heistä "panoina" :S Ei hitto miten vastenmielinen sana oikeasti! :(
- poisonexxex
cd kirjoitti:
Niinpä juuri, arvostus nimenomaan!! Inhottava esineellistää ihmisiä puhumalla heistä "panoina" :S Ei hitto miten vastenmielinen sana oikeasti! :(
Okei, fakta on, että jotkut meistä vaan panee, ei rakastele, ei lemmiskele, panee. Piste.
Nunna en ole mutta biseksuaali kylläkin, enkä esineellistä mitään enkä ketään, varsinkaan naisia, vaan annan teoille nimet. Harmi jos noin paljon jotain loukkaavat.
Katsos, kyllä pano on aina pano, eikä siitä ole yksikään panokaan koskaan kitissyt että " ei saa sanoa noin" :DD - cd
poisonexxex kirjoitti:
Okei, fakta on, että jotkut meistä vaan panee, ei rakastele, ei lemmiskele, panee. Piste.
Nunna en ole mutta biseksuaali kylläkin, enkä esineellistä mitään enkä ketään, varsinkaan naisia, vaan annan teoille nimet. Harmi jos noin paljon jotain loukkaavat.
Katsos, kyllä pano on aina pano, eikä siitä ole yksikään panokaan koskaan kitissyt että " ei saa sanoa noin" :DDNo, ei kait siinä mitään jos kumpikin on liikkeellä tähtäimessään sama päämäärä. Musta tollanen ajattelutapa on silti vaan tosi vastenmielistä, eikä tuu ikinä mahtumaan mun päähän. Ja kyllä se vaan esineellistämiseltä kuulostaa, jos ajattelee niin että "pano on aina pano", tai puhuu toisesta ihmisestä tuollasella termillä.
Mutta tosiaan, faktahan on että kaikkien/kaiken ei tarvitse miellyttää kaikkia, meitä riittää täällä moneen lähtöön.. Hyvä niin.
- tytsy_
et ole pahemmin käynyt helsinkiläisissä gaypaikoissa, jos tosiaan luulet, että naisellisia lesboja ei ole olemassa...
Käy ihmeessä tutustumassa:) !
Omassa ystävä- ja tuttavapiirissäni on paljon todella naisellisia, nättejä lesbonaisia ja itsekin olen naisellinen lesbonainen. Mutta kaikki naiselliset l-naiset eivät käy kapakoissa, syystä että a) ovat varattuja, b) on muutakin tekemistä c) eivät harrasta kapaikoita ja d) jokin muu syy ?. Silti näiden syiden lisäksi löytyy ihan niitä vapaita naisellisia naisia (lesboja), joihin voi törmätä esim. helsinkiläisissä kapakoissa, netin välityksellä (suomi24, qruiser ym). Käy vaikka Qruiserissa katsomassa löytyykö kuvallisia, naisellisia lesbonaisia:)
Kaikki naiselliset naiset eivät todellakaan ole bi-seksuaaleja, vaan kyllä sieltä joukosta löytyy myös niit lesbojakin. Olisi tosiaan kummallista, jos kaikki maailman lesbot olisivat hirveän miehekkäitä :)
Itse ainakin naisellisena lesbona kammoan näitä tyyppejä, joilla on monta tai muutama/yksi "pano" jossain muualla (olkoot sitten lesboja tai bissejä). Haluan ehdottomasti olla naisen kanssa, joka ei harrasta vieraita naisia eikä tapana ole haalia "panoja". Eli itsekin kokeneena, vaikka muuten naisellisen naisen kanssa olisi, mutta luonne tai jokin muu syy on sellainen, että en alkaisi tähän naiseen haaskaamaan yhtään aikaa. " jokainen joka vihaa bi seksuaaleja väittää meitä takinkääntäjiksi "
Niihän te olette, ei teitä kukaan vihaa, mutta kuka lesbo haluaa seurustella
vakavasti sellaisen kanssa, joka tänään haluaa tätä ja huomenna tota,
näin karrikoidusti sanottuna ?
" Olenko nyt käsittänyt ihan väärin, vai onko suomessakin muka kauniita, naisellisen tyylin omaavia lesboja "
Olet todellakin käsittänyt väärin, suomesta löytyy pilvin pimein kauniita lesbonaisia, sulla vika on vaan siinä ettet tunnista heitä lesboiksi.
" Bi seksuaalit eivät tule kysymykseenkään, suurin osa kun tuntuu olevan munan kipeitä haukkoja jotka kyllä kännipäissään panee "
Jos kerran itsekin olet bi, miksi sulle on niin vaikea seurustella sellaisen kanssa,
vai johtuuko se siitä ettet haluaisi kumppanin harrastavan seksiä miehen kanssa,
olisiko se siis vain sinun etuoikeutesi niinsanotusti ?
" en ole juurikaan oman tyyppisiä naisia löytänyt. "
Toivottavasti en löydä minäkään.- poisonexxex
En koe olevani takinkääntäjä, kun olen naisen kanssa ollut, niin sitten kanssa olen ollut.
Kuinka se muuttaa rakkautta naista kohtaan vaikka valikoimaa on tuplasti koska myös miehet kiinnostavat?
Tarkoitin eipäs-juupas bi seksuaaleilla näitä nuorehkoja naisia jotka ovat mm, kesällä tai kiimassa lesboja tai ihan mitä vain, mutta todellisuus on toinen. En koe että yhden illan sekoilu/pano naisen kanssa tekee kenestäkään Bi,tä vaan mahdollisuus todella rakastua sukupuolesta välittämättä ihmiseen.
Sellainen olen ainakin itse.
- 0284203840
niitähän näkyy joka puolella. Tule messiin niin osoitan sulle ne, niin pääset tekemään lähempää tuttavuutta.
- Hellankoukku69
Naisellisia lesboja löytyy.Tässä yksi.
Olen pullantuoksuinen kotiemo, kauniiksikin kehuttu.En huolisi bi-naista siksi että mieltäni kaihertaisi se että jos hän jotain kaipaisi heteroseksistä vaikka itse olisin kuinka tyydyttävä hänelle.En luottaisi.
Ymmärrän että rakkaudessa puhutaan aina siitä ihmiseen rakastumisesta.Niinpä niin.
Nainen joka selvästi haluaa naista, ja vain naisen ,on se paras vaihtoehto.
Minä en ymmärrä naista joka himoitsee miestä koska olen lesbonainen.Siksi , anteeksi vain, haluan vain oikean ja aidon lesbonaisen vierelleni .
Varsinkaan tuollainen bi nainen joka "Paneksii" toisia bi seksuaaleja , jotka panee taas toisia bi seksuaaleja on kauhistus.Tautipesä ja riski.Ilmankos nämä taudit ovat taas leviämässä kun BI-Seksuaalisuus on tullut muotiin.Vähän joka toinen nainen on olevinaan bi.Sitten se antaa luvan naiskennella siellä sun täällä kun tekee vaan mieli.Järkyttävää.
En luottaisi pätkääkään bi- naisiin.Miksi?
onko kukaan miettinyt muuten että mistä näitä "hetero"- Bi naisia on putkahtanut niin paljon viimeaikoina?Vai onko heitä aina ollut? Vai pitääkö olle huolissaan heteromiehien suoriutumiskyvyistä?Tosin se ei ole minulle mitenkään tarpeellista tietää.- l-nainen*
Kyllä niitä pettäjiä ja vieraissa juoksijoita löytyy ihan lesbonaisistakin. Ei tartte olla bi juostakseen vieraissa ja ollakseen epäluotettava.
- Peppitossu
mikä on sitten se naisellisuuden mittari?
ponihäntä? toki pidän joskus
Meikit ja kynsilakka? jooo
Hameet? kyllä juhlissa
Muuten koen olevani aikas miemäinen, varmaankin, ehkä, en tiedä.
Ei henk koht ole mitään bissejä vastaan mutta jos pitäisi alkaa suhteeseen...näää, en usko. - Anonyymi
Vanha ketju mut kukaa oman arvonsa tunteva naisellinen/muuten hyvännäköinen lesbo ei preferoi tai valitse bisseä parisuhteeseen. Bisarit olkoon omiensa kanssa ja na*koon Pirjoa ja Jormaa sekasin senkun osaavat niin kätevästi. Mitäs se lesboja kiinnostaa tai tälle palstalle.
- Anonyymi
Miksi ei valitsisi. Eri asia on sitten jos lesbolla on todella huono itsetunto ja/tai perusepäilevä luonne. Terveisin: kaunis lesbo ;D
- Anonyymi
Itse olen lesbona valinnut bisarin suhteeseen, enkä ole katunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei valitsisi. Eri asia on sitten jos lesbolla on todella huono itsetunto ja/tai perusepäilevä luonne. Terveisin: kaunis lesbo ;D
Todella harvat valitsevat. Ja siihen on hyvät syyt, kum vähän miettii pidemmälle ja syvällisemmin asioita.;)
Itse olen mieluummin sitoutumatta kuin lähtisin yrittämään bissen kanssa.
T. Lesbo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella harvat valitsevat. Ja siihen on hyvät syyt, kum vähän miettii pidemmälle ja syvällisemmin asioita.;)
Itse olen mieluummin sitoutumatta kuin lähtisin yrittämään bissen kanssa.
T. LesboLisään. Kivannäköisellekin lesbolle vaihtoehdot on usein ett hyvännäköiset bisset haluaa vain vaihtelua/kevyttä seuraa ja harmaavarpusbisset haluaisivat sitten suhdetta kanssasi.
No, realisimintaju selkeesti puuttuu osal.
Se, että nainen pukeutuu mekkoon, tee automaattisesti hänestä kuumaa naista kaikkien l-naisten edessä.
- Anonyymi
Minulle tuli surullinen olo tästä.
Minäkään en ole puhunut saati ajatellut exiäni panoina. Voin tuntea rakkautta mieheen tai naiseen. Vain yhteen kerrallaan. Minulla on miehiä kavereina, joista minulle on oltu mustasukkaisia, vaikka kukaan heistä ei ole seksuaalisesti minua viehättänyt. Kaverillisesti kyllä. Tuntuu tosi pahalta, että joku ajattelee näin.- Anonyymi
Ja olen kaunis ja naisellinen ulkoisesti.
Sisäisesti vähän perinteisen poikamainenkin.
Mustasukkaisuuteen ovat kaatuneet viimeisimmät suhteet naisten kanssa, vaikka olen itse ollut rakastunut tai ainakin kovasti ihastunut.
Tällaisia me bi-naiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuuteen ovat kaatuneet viimeisimmät suhteet naisten kanssa, vaikka olen itse ollut rakastunut tai ainakin kovasti ihastunut.
Tällaisia me bi-naisetJoku nostelee vanhoja ketjuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia me bi-naisetOleellinen kysymys kuuluu, miksi vaivautua bissen takia joka hyötyy heteronormatiivisuudesta, voi täten helposti vaihtaa kumppania lennosta ja joka ei ole ollut rakastunut naiseen koskaan? Teini-iän "kokeiluja" ei lasketa. Eikä kännisekoiluja ja avoimia suhteita ja vastaavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleellinen kysymys kuuluu, miksi vaivautua bissen takia joka hyötyy heteronormatiivisuudesta, voi täten helposti vaihtaa kumppania lennosta ja joka ei ole ollut rakastunut naiseen koskaan? Teini-iän "kokeiluja" ei lasketa. Eikä kännisekoiluja ja avoimia suhteita ja vastaavia.
Miksi vaihtaisi, jos rakastaa aidosti? Ja yhtä hyvin lesbo voi pettää toisen lesbon kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaihtaisi, jos rakastaa aidosti? Ja yhtä hyvin lesbo voi pettää toisen lesbon kanssa?
Ei ole kyse pettämisestä vaan siitä että portti on aina auki heteronormatiivisen mallin helppouksiin. Bisse kummasti tajuaa, että on helpompaa ja hyväksyttävämpää elää miehen kanssa. Toiseksi, en halua naista joka fantasioi seksistä miehen kanssa ollessaan suhteessa mun kanssa. Turha kieltää ettei tämmösiä bissejä ole kun pitkin nettiä ja someja asioistaan kirjoittavat.;)
Summasummarum, valitsen olla seurustelematta bissen kanssa. Jokainen on vastuussa omista ihmissuhdevalinnoistaan ja niiden hedelmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse pettämisestä vaan siitä että portti on aina auki heteronormatiivisen mallin helppouksiin. Bisse kummasti tajuaa, että on helpompaa ja hyväksyttävämpää elää miehen kanssa. Toiseksi, en halua naista joka fantasioi seksistä miehen kanssa ollessaan suhteessa mun kanssa. Turha kieltää ettei tämmösiä bissejä ole kun pitkin nettiä ja someja asioistaan kirjoittavat.;)
Summasummarum, valitsen olla seurustelematta bissen kanssa. Jokainen on vastuussa omista ihmissuhdevalinnoistaan ja niiden hedelmistä.Totta kai saat tehdä ihmissuhdevalintoja oman tahtosi mukaan, eikä kukaan pakota olemaan bissen kanssa.
Mistä muuten tiedät, että kaikki fantasioivat miehistä? Mistä tiedät, miten aitoa kenenkin rakkaus toista kohtaan on?
Eikö lesbo voi fantasioida seksistä jonkun muun, kuin oman naisen kanssa?
Eli syynä siis on se, että pelätään, että se lähtee miehen matkaan, jos kiinnostus lopahtaa?
Voihan nainenkin vaihtaa toiseen naiseen?
- Anonyymi
Naisellinen nainen ei ole koskaan lesbo.
- Anonyymi
On tietysti. Useimmat vain ovat mallia lyhyt ja pyöreä. En tajua miksi femmeydellä kehuskellaan kun se käytännössä tarkoittaa tän tyyppisiä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti. Useimmat vain ovat mallia lyhyt ja pyöreä. En tajua miksi femmeydellä kehuskellaan kun se käytännössä tarkoittaa tän tyyppisiä naisia.
Femmejä on moneen lähtöön. Ei kaikki poikamaisetkaan oo rekkiksiä.
Ja pituutta ei voi saada lisää, paitsi korkkareilla. Painonhallinta kertoo myös jotain elämäntavoista.
- Anonyymi
:D :D Jostain kertoo ettei edes ketjunaloittaja bisse itse halunnut bisseä kumppaniksi. Kauniit bisset preferoi miehiä ja munaa, ja kuka ko.naisia sit haluaa.
En mä ainakaan.- Anonyymi
Onneksi kaikki eivät ajattele, kuten sinä.
Kauniita naisia haluaa kuka vaan, mutta kaunis tietää ja tuntee arvonsa, eikä kelpuuta ketä vain.
Ootteko koskaan miettinyt, kuka haluaa yhä ilkeän naisen kuin moni on täällä toiselle? Sitten vingutaan naisettomuutta, haukutaan kaikki ja ihmetellään, kun ei kelvata tai jopa halveksitulle bissellekin kelpaa joku aivan muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kaikki eivät ajattele, kuten sinä.
Kauniita naisia haluaa kuka vaan, mutta kaunis tietää ja tuntee arvonsa, eikä kelpuuta ketä vain.
Ootteko koskaan miettinyt, kuka haluaa yhä ilkeän naisen kuin moni on täällä toiselle? Sitten vingutaan naisettomuutta, haukutaan kaikki ja ihmetellään, kun ei kelvata tai jopa halveksitulle bissellekin kelpaa joku aivan muu.Saan hyvännäköistä naisseuraa jos haluan. mielipiteeni on ettei bissejen kanssa seurustelu toimi mulle enkä siis huomiota heiltä tarvitse/halua .;) muut tehköön miten tykkäävät.
Hyvältä Uv:ta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan hyvännäköistä naisseuraa jos haluan. mielipiteeni on ettei bissejen kanssa seurustelu toimi mulle enkä siis huomiota heiltä tarvitse/halua .;) muut tehköön miten tykkäävät.
Hyvältä Uv:ta.Et silti vastannut kysymyksiini.
Mistä tiedät, ettei naisesi fantasioi toisesta naisesta? Tai muuten vain erilaisesta seksistä, kuin mitä vaikkapa sinä haluat? Meillä kaikilla on toiveita ja fantasioita, joita ei lähtökohtaisesti voi olettaa, että kenenkään kumppanin tulisi niitä edes täyttää.
Mistä tiedät, ettei hän lähde toisen naisen matkaan? Mistä tiedät, että jokainen bi haluaa/kaipaa munaa?
Mistä tiedät, arvioit kuinka aitoa kenenkin rakkaus on?
Niin ja hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Itse tunnen muutamia lesboja, ja onhan niistä suurin osa niitä äijämäisiä "rekkalesboja" ilman naisellisuuden häivääkään.
- Anonyymi
On, mutta heitä on hyvin vähän ja lisäksi usein saavuttamattomia= varattuja, naimisissa, hakevat erilaista naista mitä itse on tms.
Femmejä on, hyvännäköisiä niukasti.
Kaksi eri asiaa, ja itse haluan viehättävän kuoren lisäksi fiksun luonteen. Samantasoisen kumppanin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100