Hei. Tulisiko rehellinen,kiltti ja kiva opiskelija sillon tällön tekee kotitöitä Pohjois-Helsinkiin ??
Tiskit-pyykit koneseen,,silitystä,,imurointia,,pölyjä sillon tällön,,kaupassa käyntiä,,jne..
Minulla on sillon tällön koira hoidossa myös sillon sen ulkoiluttamista ja leikkiä sen kanssa.
Olen 60v leskimies eläkkeelä ja asun yksin 3h k Hyvät kulkuyhteydet joka puolelta bussilla.
Ystävälliset vastaukse ja tiedustelut suoraan s-postiini uskonapu@suomi24.fi KIITOS.
Uskolle apua ?
Uskon-apu
2
537
Vastaukset
- kissankieli
Vielälö on voimassa
- aivan, ihan täysin
terve, sinä siellä??? Siis nimimerkki uskon-apu ja kissankieli. Kyseisten nimimerkkien takanahan on nimittäin yksi ja sama henkilö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172503
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138895- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164752Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704