Minulla on Vectra B ja autossa on ilmennyt sellainen "vika" että en saa auton ovia millään auki, auto oli ajamatta 3 viikkoa ja kun väänsin avainta oven lukossa niin ovien lukot aukesivat vaivalloisesti sitten totesin että akku on täysin tyhjä, no laitoin ovet kiinni ja palasin apuvirtojen kanssa niin en enää saanut auton ovia auki millään, kauko ohjain on minulla hajonnut ajat sitten,. Autoon pääsin sisälle takaluukun kautta ja autolla olen ajellutkin mutta on hieman kiusallista mennä autoon takaluukun kautta ja poistua ikkunan kautta.
Olisiko tuossa autossa joku estolaite jäänyt päälle tai jokin, ja onko tuota oven suojaa jos sen avaa mahdollista saada ovi edes sellaiseen valevireeeseen että pääsisin ovista kulkemaan?
KIITOS KAIKILLE VASTAAJILLE!
Terveisin: Anne
Opel miehet auttakaa!!!
Anne Ooppelisti
1
811
Vastaukset
- 1.9 cdti
En ole omistanut tuollaista autoa, mutta ainakin G-Astraan pääsee sisään vaikka avaimesta on patteri loppu.
Kysy lisää vihjeitä osoitteesta www.ocf.fi, tai käy ooppelin liikkeessä.
Nämä tarkistaisin itse ensin.
Avaimesta on todennäköisesti patteri loppu.
Lukko on "kuiva".
Jos aiemmat eivät auta keskuslukko on rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482298Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1451863Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571851Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071446- 261258
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541130- 681065
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761038Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103861Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54857