Mulle on tarjottu Viikari 700 venettä, sitä on
kuulemma valmistettu myös jollain toisella
nimellä. Haluaisin lisätietoa veneestä. Kuka sitä
on valmistanut yms. Kyseessä on vm -72, siinä on
Wikströmin 11 hv:n moottori. Miten hyvin noin
vanha moottori kestää?
Viikari 700
3
2964
Vastaukset
- Jurputtaja
ollut Marinon nimellä aiemmin,hämärän
muistikuvani mukaan?- Wiikari
Hämärä muistikuvasi oli oikein. Sain Marino
Oy:stä seuraavat tiedot:
Yritysoston yhteydessä muotit siirtyivät meille
1979.
Vuosina 1981 - 1984 vene valmistettiin meillä
nimellä Marino 700 n. 100 kpl.
Veneen tekniikka ja runkomuoto oli kuitenkin
paljon muutettu.
Esim. Marino 700 oli S-vetolaitteella varustettu
moottori takana, kun Wiikarilla oli
keskimoottori akselilla. Veneen mitat olivat
samat eli pituus 7,1 m leveys 2,1 m.
Onko kellään mitään muuta tietoa veneestä?
- Anonyymi
Omistin Viikari matka veneen muutaman vuoden, siinä oli Yanmar 12 HP keskimoottori tosi pieni kulutuksen. Hyvän veneen myin pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505883Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364338Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502798- 312644
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv332591- 162538
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432105
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025