Täytän muutaman viikon päästä 20vuotta, ja en keksi miten juhlistaisin ikääntymistäni.
Asun porukoitteni luona ja meidän asunto on remontissa, eli vaikka porukat lähtisi pois, en pysty juhlia täällä pitämään kaikkien remonttisotkujen/työkalujen ym seassa.
Olen miettinyt tilan vuokraamista? Mutta kaikki tuntuu yllättävän kalliilta, hinnat liikkuu 200euron paremmalla puolella.
Asun pääkaupunkiseudulla. Ja haluaisin että tila olisi sellaisessa paikassa että sinne pääsisi helposti julkisilla kulkuneuvoilla.
Onko kenelläkään mitään hyvää paikkaa tiedossa?
Eli viikonlopuksi, perjantai tai lauantai ilta.
Vieraita olisi 15-30.
(Riippuen siitä millaiset juhlat saan aikaiseksi, jos isommat juhlat niin sitten kutsuisin vähän enemmänkin porukkaa.)
Olen suunnitellut jo leipomukset, boolit, pöydän koristelut, tilan koristelut ym jo kaiken valmiiksi.
Nyt puuttuu vain paikka missä juhlat voisi pitää. :(
Otan myös muita ideoita vastaan sen suhteen millaiset synttärijuhlat voisin pitää.
Baariin en kuitenkaan hirveästi haluaisi lähteä, koska siellä kaikki ihmiset lähtevät omille teilleen, ja en muutenkaan jaksa baareissa hillumista.
Mutta kaikki ideat syntymäpäivieni viettoa varten otan mielelläni vastaan.
Minun pitäisi jo tämän viikon loppuun mennessä saada asia hoidettua ja kavereille ilmotettua, että varmasti kaikki pääsisivät tulemaan.
Kiitos avusta!:)
Syntymäpäiväpaikka hakusessa
00dd66
0
362
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830