RKP:n ministerit aikovat erottaa Ahvenanmaan Suomesta jos heidän kielellisiin etuoikeuksiinsa kajotaan.
Tarkoittaa sitä, että jos suomenkielisten 95% kansasta pakkoruotsittamiseen puututaan ja aletaan toteuttaa
vapaata kielivalintaa kouluissamme.
Olisiko siinä ratkaisu Ahvenanmaan politiikkaan joka syrjii kansalaisiaan pakottamalla heitä luopumaan omista
kielellisistä oikeuksistaan, vastoin YK:n määräämiä ihmisoikeus argumentteja.
Mistä löytyy auttajat jos Ahvenanmaan ministerit joutuvat tuuliajolle ja mitä ilmeisemmin ajautuvat karikolle josta ei voi enää pelastua.
Pakkoruotsitusta Ahvenanmaan kouluissa onko se totta?
Tämä on tärkeää
4
246
Vastaukset
- Aikuinen ihminen
Voi lapsiparka sinun juttujasi.
- annast barbie bergie
Ålantiloisten uhoilua ei ota edes riikinruotsalainen muikkunen enää vakavasti. Teinit palvoo saatanaa Ålannissa, vetää nuuskaa ja vandalisoi pyhiä rakennuksia. Sellaista elämä tässä "Onnelassa" on nykyisin Jomalan velkaantuneilla peräkylän pojilla.
- mitäpä tässä
Ja miten tämä eroaa verrattuna elämään yleensä täällä manner-Suomen peräkylillä? Ehkä siten, että nuuskan asemesta käytetään Bonus-sätkätupakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749