Blokkarin vaatimukset?

Helsinki!

Miten se nyt menee? Onko blokkarilla oltava jonkinnäköinen koulutus, vai pääseekö ns. raakileena hommiin? Itse olen opiskelija ja kaipailisin tähän rinnalle myös sellaista viikonloppu- ja mielellään yötyötä. Minkäänlaista kokemusta ei ole koko työstä enkä edes opiskele koko alaa, mutta kiinnostaisi kuitenkin tehdä tällaistakin hommaa.

Voinko laittaa esim. avoimia hakemuksia eri yökerhoihin? Vai kannattaako vaan unohtaa koko juttu kokemuksen puutteen takia? Onko noihin hommiin helppo päästä ja mitä oikein vaaditaan? Millaiset haastattelut ym.? Ja Helsingin seuduilta lähinnä, kun itse siellä oleilen. Kertokaapas nyt tästä asiasta tietävät jotain.

3

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blokarrrii

      Minä olen nyt puoli vuotta ollut blokkarina yökerhossa, ja suosittelen! Minkäänlaista kokemusta tai koulutusta minulla ei ollut, eli ihan "raakileena" pääsin töihin. Luulen että blokkihommiin on suht helppo päästä. Vaatimuksina on ainakin että on valmis työskentelemään joka viikonloppu, pitää olla ahkera ja oma-aloitteinen. Blokkarina ei ehdi illan aikana taukoja pitää, joten työtahti on aika hektinen.
      Hyviä puolia on ainakin minusta se että homma on yötyö, kivassa ympäristössä ja se on sellaista aivot narikkaan hommaa. Kannattaa hakea!

    • GoggiBoiga

      Ovat tytöillä pinkeä perse ja terhakat tissit.
      Kundeilla pieni perse, six-päkki, ja näyttävä hauis.

      Naama pitää tietenkin kummallakin olla edustava.

    • Hakemaan vaan :)

      Tein itse opintojen ohella blokkarin hommia baarissa reilut kolme vuotta. Helppoa siinä työssä on se, että saa työmäärään nähden kohtuu hyvää palkkaa, sillä yöllä tulee lisät sun muut. Mutta työ on tosi hektistä ja kiireistä, joten siihen saa varautua ja valvomiseen pitää tottua. Niinkuin tuossa ylhäällä mainittiin, niin se on kyllä ihan aivot narikkaan hommaa eli siinä pärjää varmasti :)