Blokkarin vaatimukset?

Helsinki!

Miten se nyt menee? Onko blokkarilla oltava jonkinnäköinen koulutus, vai pääseekö ns. raakileena hommiin? Itse olen opiskelija ja kaipailisin tähän rinnalle myös sellaista viikonloppu- ja mielellään yötyötä. Minkäänlaista kokemusta ei ole koko työstä enkä edes opiskele koko alaa, mutta kiinnostaisi kuitenkin tehdä tällaistakin hommaa.

Voinko laittaa esim. avoimia hakemuksia eri yökerhoihin? Vai kannattaako vaan unohtaa koko juttu kokemuksen puutteen takia? Onko noihin hommiin helppo päästä ja mitä oikein vaaditaan? Millaiset haastattelut ym.? Ja Helsingin seuduilta lähinnä, kun itse siellä oleilen. Kertokaapas nyt tästä asiasta tietävät jotain.

3

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blokarrrii

      Minä olen nyt puoli vuotta ollut blokkarina yökerhossa, ja suosittelen! Minkäänlaista kokemusta tai koulutusta minulla ei ollut, eli ihan "raakileena" pääsin töihin. Luulen että blokkihommiin on suht helppo päästä. Vaatimuksina on ainakin että on valmis työskentelemään joka viikonloppu, pitää olla ahkera ja oma-aloitteinen. Blokkarina ei ehdi illan aikana taukoja pitää, joten työtahti on aika hektinen.
      Hyviä puolia on ainakin minusta se että homma on yötyö, kivassa ympäristössä ja se on sellaista aivot narikkaan hommaa. Kannattaa hakea!

    • GoggiBoiga

      Ovat tytöillä pinkeä perse ja terhakat tissit.
      Kundeilla pieni perse, six-päkki, ja näyttävä hauis.

      Naama pitää tietenkin kummallakin olla edustava.

    • Hakemaan vaan :)

      Tein itse opintojen ohella blokkarin hommia baarissa reilut kolme vuotta. Helppoa siinä työssä on se, että saa työmäärään nähden kohtuu hyvää palkkaa, sillä yöllä tulee lisät sun muut. Mutta työ on tosi hektistä ja kiireistä, joten siihen saa varautua ja valvomiseen pitää tottua. Niinkuin tuossa ylhäällä mainittiin, niin se on kyllä ihan aivot narikkaan hommaa eli siinä pärjää varmasti :)

      Menin itse kans ihan alaa kokemattomana töihin. Myöhemmin kävin suorittamassa anniskelupassin ja hygieniapassin (joissakin baareissa vaativat sitä kaikilta). Tuuria hieman tarvittiin, sillä sain henkilöstövuokrausfirman kautta vain yhden blokkivuoron ja siitä se sitten lähti. Pian vuoroja alkoi tulla lisää ja kolme vuotta tein aktiivisesti siellä töitä 1-8 vuoroa kuukaudessa omasta tilanteesta riippuen.

      Fiksuinta on lähettää vaikka suoraan baariin hakemuksia tai mennä henkilöstövuokrausfirman kautta hakemaan töihin. Vuokrafirman kautta on mahdollista tehä useampaan baariin töitä, jos ei yhdessä riitä tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe