Mitä tehdä, kun kortisoni tekee minut niin levottomaksi? Ei meinaa tulla unesta mitään. Siis jo hengitettävät kortisonijohdannaiset selvästi pilaavat unet yms, esim aina kun lääkkeen joutuu tuplaamaan flunssan/muun pahenemisen vuoksi. Puhumattakaan tablettimuotoisesta kortisonista, siitä vasta kummallinen olo tuleekin.
Kun ei näitä astmalääkkeitä voi jättää syömättäkään, mutta ei tällainen jatkuvasti levoton mielialakaan hyväksi taatusti ole.
Kortisoni ja mieliala
äh ja pöh
1
570
Vastaukset 1
- Voita naamaan
Älkää vetäkö niitä margariineja ja kasviöljyjä lainkaan tai ainakin mahdollisimman vähän ja pysytte paljon terveempinä.
Kasviöljy alentaa kolesterolia, joka aiheuttaa kortisonitason laskemisen. Sitten ei leikkaa älli eikä jaksa mitään.
Mitä enemmän luet aiheesta netistä, sitä enemmän uskot asian olevan näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493