OULU: Kämppis hakusessa

3h,k,s/kh,p, 80 m2

Kämppistä tarvisin ihanaa ja isoon, mutta edulliseen asuntoon Myllyojalla!


TOUKOKUUN 2011 LOPPUUN ASTI !

(tämän jälkeen asunto myydään ja minäkin muutan pois, ellei uusi omistaja halua jatkaa vuokraamista)


Asunto: 80 m2, kaksi suht tilavaa makuuhuonetta, keittiö/olohuone, sauna&kylppäri ja lasitettu parveke. Tosi kodikas, nätti ja hyvässä kunnossa. Asunnossa astianpesukone, pyykinpesukone ja kuivausrumpu vapaasti käytettävissä. Toista makuuhuonetta lukuunottamatta asunto on kalustettu, mutta makuuhuoneeseen voisi järjestää kalustuksen, jos niin toivot.


Niin Myllyojan kauniit ja rauhalliset metsäpolut kuin kaupat/liikkeet ovat lähellä. Oon tykänny alueesta tosi paljon, ei mitään valitettavaa. Kulkuyhteydet tänne on ihan hyvät, etäisyys keskustasta autolla n.5km, pyörällä/kävellen varmaan vähemmän.


Osuutesi vuokrasta 325 euroa / kk vesimaksu 12 e, sähkön peruskäyttö sisältyy vuokraan. Jos tarvitset, saat autopaikan, vain 4 e/kk. Minullakin on auto ja muutossa saat lainata multa peräkärryä!


Toinen huone vapautuu 1.12.2010 (jos sinulla on kiire, voimme yrittää järjestää asian nopeamminkin).


Asunnossa on silloin tällöin koira. Jos olet allerginen tai omistat eläimiä, voimme keskustella asiasta.


Minä: 25 vuotias nainen, musiikinopiskelija korkeakoulussa, joustava ja luotettava, yökyöpeli ja aamutorkku. En todellakaan ole siisteysfriikki, ei haittaa jos et sinäkään ole, pyritään pitämään järjestys yllä kuitenkin! Lauantai-illan bileissä olen yleensä töissä, mutta sinä saat tietysti bilettää oman maun mukaan. Kämpillä järjestettävistä bileistä pitäisi sopia yhdessä, jotta kummallakin on mahdollisuus kotirauhaan. Musiikkia ja laulamista kanssani asuvan pitäisi kyllä sietää.


Toivon, että olet kanssani samanhenkinen, joustava ja maksukykyinen kämppäkaveri, iällä ja sukupuolella ei niin väliä.


Ota yhteyttä pian niin kerron lisää! :)

heli_k_85 (@) hotmailissa

1

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoittaja

      Tämä ilmoitus ei ole enää voimassa, kämppäkaveri asuntoon löytyi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe