win7 ja wnap ja yhteysohjelma

64 bit

ostin uuden kannettavan jossa on 64 bittinen win7 ja nyt tuli ongelmia. kun asensin tikun E160 koneeseen niin yhteysohjelmaksi tulee mobile partner eikä sitä saunalahden omaa. miksi? miten saan sen oman?

eikö a-linkin wnap (a) ole yhteensopiva win7:ssa kun yhteys ei toimi a-linkillä. yhdistää hetkeksi, mutta katkeaa sitten ja sivuja ei aukaise.

15

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertaisverkko

joissain kannettavissa on tikun softana mobile partner ja joissain mobiilikaista. niitä et pysty itse valitsemaan.

a-link (a) malli ei tue windows 7 käyttöjärjestelmää. a-linkiltä on saatava myös (b) malli jossa on windows 7 tuki.

• 64 bit

asia selvä. kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta.

• vertaisverkko

• 64 bit

• vaadin.
        64 bit kirjoitti:

laitoin asiasta A-linkille postia ja sieltä tuli vastaus että koneen käyttöjärjestelmä ei vaikuta asiaan.

minulla oli sama juttu että windows seven ei toiminut a-linkin w-lan reitittimellä (alfa). en tosin ollut yhteydessä asiakastukeen vaan erääseen liikkeeseen joka myy w-lan reitittimiä ja sieltä sanottiin että alfa malli ei sovi windows seveniin.

• aimo raitis
        vaadin. kirjoitti:

minulla oli sama juttu että windows seven ei toiminut a-linkin w-lan reitittimellä (alfa). en tosin ollut yhteydessä asiakastukeen vaan erääseen liikkeeseen joka myy w-lan reitittimiä ja sieltä sanottiin että alfa malli ei sovi windows seveniin.

minulla vista koneessa käytössä a-linkin w-lan alfa sovitin ja toimi loistavasti, mutta sitten asensin sevenin koneeseen niin enää ei nettiin päässyt w-lanilla. sain kaverilta testattavaksi bertan ja kappas netti toimi taas jotenka alfa mallin on oltava jotenkin seveniä vastaan. minulla kolme-kakkonen seven.

• epäilen tikkua
        aimo raitis kirjoitti:

minulla vista koneessa käytössä a-linkin w-lan alfa sovitin ja toimi loistavasti, mutta sitten asensin sevenin koneeseen niin enää ei nettiin päässyt w-lanilla. sain kaverilta testattavaksi bertan ja kappas netti toimi taas jotenka alfa mallin on oltava jotenkin seveniä vastaan. minulla kolme-kakkonen seven.

saunalahti NEWS palvelussa VIP-käyttäjille oli taannoin suuri kysely juuri tikkujen toimimisesta windows sevenin kanssa. siellähän väitettiin että E160 ei toimisi sevenissä laisinkaan, mutta kyllä se toimii. myös w-lannin uusinpaan aeroon saa E160 tikun toimimaan kun suorittaa seuraavan linkin ohjeet. ohjeet ovat windows vistan mukaan, mutta suht samat ne ovat myös sevenille.

http://palsta.saunalahti.fi/w/images/e/ed/Mobiili_Windows_Vista.pdf

• rautalangan vääntäjä
        epäilen tikkua kirjoitti:

saunalahti NEWS palvelussa VIP-käyttäjille oli taannoin suuri kysely juuri tikkujen toimimisesta windows sevenin kanssa. siellähän väitettiin että E160 ei toimisi sevenissä laisinkaan, mutta kyllä se toimii. myös w-lannin uusinpaan aeroon saa E160 tikun toimimaan kun suorittaa seuraavan linkin ohjeet. ohjeet ovat windows vistan mukaan, mutta suht samat ne ovat myös sevenille.

http://palsta.saunalahti.fi/w/images/e/ed/Mobiili_Windows_Vista.pdf

a-link (a) malli ei toimi windows 7:ssa!!!!!!!!!!!!!!

• 64 bit
        rautalangan vääntäjä kirjoitti:

a-link (a) malli ei toimi windows 7:ssa!!!!!!!!!!!!!!

nyt olette kaikki väärässä kun väitätte ettei toimi a mallissa.. kyllä se toimii... aivan kuten a -linkiltä sanottiin ettei käyttöjärjestelmällä ole vaikutusta asiaaan. tarvittiin vain uusin päivitys a-linkkiin ja nyt pelittää aivan upeasti..

• puuroaikaa
        64 bit kirjoitti:

nyt olette kaikki väärässä kun väitätte ettei toimi a mallissa.. kyllä se toimii... aivan kuten a -linkiltä sanottiin ettei käyttöjärjestelmällä ole vaikutusta asiaaan. tarvittiin vain uusin päivitys a-linkkiin ja nyt pelittää aivan upeasti..

mistä olet saanut sellaisen päivityksen joka tukee windows seveniä? ei ainakaan a-linkin sivuilla ole mitään seiska päivitystä.

• 64 bit
        puuroaikaa kirjoitti:

mistä olet saanut sellaisen päivityksen joka tukee windows seveniä? ei ainakaan a-linkin sivuilla ole mitään seiska päivitystä.

otin uusimman päivityksen a-linkin sivuilta ja heti alkoi toimimaan.

• puuroaikaa
        64 bit kirjoitti:

otin uusimman päivityksen a-linkin sivuilta ja heti alkoi toimimaan.

siis onko sun päivityksen firmware e2.0.9A_eng7? minulla on myös tämä firmware ja eipä toimi seven a-linkin kanssa.

• 64 bit
        puuroaikaa kirjoitti:

siis onko sun päivityksen firmware e2.0.9A_eng7? minulla on myös tämä firmware ja eipä toimi seven a-linkin kanssa.

päivitys on ja toimii!

• veli venäläinen
        64 bit kirjoitti:

päivitys on ja toimii!

ei toimi kyllä tuolla päivityksellä a-link windows sevenissä. minulla on tuo päivitys ja eipä yhdistä verkkoon.

• 64 bit
        veli venäläinen kirjoitti:

ei toimi kyllä tuolla päivityksellä a-link windows sevenissä. minulla on tuo päivitys ja eipä yhdistä verkkoon.

kysykääpä asiaa a-linkin teknisestätuesta.. ainakin minulle sanottiin että ei koneen käyttöjärjestelmä vaikuta asiaan. yhteys toimii edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe