Hämärä aamu
raukein silmin
Sade
ruutuihin soittaa
Matkalle
lämpöä herättelevää
Olla matkalla
tähän päivään
Liekki
myötäillen tarkkailee tuulta
ylenee alenee
Ymmärrys
sanatonta kieltä
Läpinäkyvänä
hauras siiven lento
sinessä taivaan
Matkalla
Matkalla
2
231
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Realismia ja mielen_lentoa. Syvää olemusta.
Tästä minä niin tykkään - ajatusten vapaasta liidosta tekstisi innoittamana.
Näin saat minut 'vangituksi' runosi äärelle -
Kiitos siitä! - nam - Hamuan sisälleni kaikkea tälläistä kaunista! :DSielä vain maisemat vaihtuu
usvaki seki haihtuu
toivoa nousevaa kohti
mikä se onkaa
suunnaton elämän voima
"Elämä se on tässä"
MURUKULTA
Kiitos hienosta palautteestas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604616Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352119Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501557- 1671514
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2651308Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961194- 2031122
- 651074
- 801047