Meille äideille

Äiti

Olen tässä aikani kuluksi lukenut nuorten ajatuksia,ja kyselyitä...MITÄ OSTAISIN OMALLE ÄIDILLENI LAHJAKSI ÄITIENPÄIVÄNÄ.

Hellyttävää luettavaa miten jokainen,olipa millainen elämä heillä ollutkaa lapsuuden kodissa,ja millaista äidin rakkautta saaneena.Heillä on kuitenkin yhteinen kova tarve osoittaa rakkauttaan äitiään kohtaan.

Muistetaan me äiditkin välittää heistä joka ikinen päivä edes hetken verran jollakin tapaa,kysymällä vaikka puhelimitse jos ei asu enää kotona...MITEN SINÄ VOI?.Niin surullisia tarinoita,kun onkin luettavissa nuorten osastoilta,missä ei vanhemmat välitä yhtään millainen heidän henkinen vointinsa on.
Silloin meistä jokainen äiti voi ottaa hyvällä omallatunnolla sen,ehkä pitkäänkin harkitun ja mietityn lahjan vastaan.

4

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capito

      on tosiaan ihana lukea näin äitienpäivän alla, miten kukin tahtoo äitiään muistaa ja kiittää. oma lapsuuteni ei ollut niin onnellinen äidin helmoissa, mutta en ole katkera. äitini oli alkoholisti, hänen oma elämäntilanteensa ajoi hänet siihen. koskaan äitini ei kuitenkaan minua hakannut, vaikka onnistuin hänet suututtamaan moneen kertaan itsepäisellä ja inhottavalla käytökselläni. rakastan äitinä sellaisena kuin hän on, tiedän hänen rakastavan myös minua. olisin tietenkin toivonut onnellisempaa lapsuutta, mutta uskon että juuri lapsuuteni takia olen kasvanut niinkin vahvaksi ihmiseksi kuin olen. joten omalla tavallani tahdon kiittää äitiäni, hänen omalaatuisesta kasvatuksesta ja rakkaudestaan.

      • Äiti

        ...se on sitä oikeaa lapsen rakkautta äitiään kohtaan.Säilytä se sydämessäsi,se on mahtava voimavara.


      • unohdettu äiti
        Äiti kirjoitti:

        ...se on sitä oikeaa lapsen rakkautta äitiään kohtaan.Säilytä se sydämessäsi,se on mahtava voimavara.

        Onhan mullakin kaksi aikuista poikaa.
        Toisella on juuri pari tenttiä tulossa ja pitää lukea että ei ehdi äidin luo. Toisella on jotain muuta. Olen luullut olleeni hyvä äiti, mutta en kai sitten ollutkaan koska lapset eivät muista minua. Soittelen kyllä heille usein, mutta he kokevat sen häiritsevänä.

        Omalle vanhalle äidille lähetin kortin johon olin kirjoittanut "lässy"runon, koska niin on tapana. En koe saaneeni häneltä rakkautta enkä tukea koska olen tyttö, veljeni kyllä sai hyvän kohtelun.


      • capito
        unohdettu äiti kirjoitti:

        Onhan mullakin kaksi aikuista poikaa.
        Toisella on juuri pari tenttiä tulossa ja pitää lukea että ei ehdi äidin luo. Toisella on jotain muuta. Olen luullut olleeni hyvä äiti, mutta en kai sitten ollutkaan koska lapset eivät muista minua. Soittelen kyllä heille usein, mutta he kokevat sen häiritsevänä.

        Omalle vanhalle äidille lähetin kortin johon olin kirjoittanut "lässy"runon, koska niin on tapana. En koe saaneeni häneltä rakkautta enkä tukea koska olen tyttö, veljeni kyllä sai hyvän kohtelun.

        on kauheaa kuulla, että jollain äidillä on lapsia jotka eivät välitä! mielestäni äiti on yksi arvokkaimmista asioista maailmassa, ja äitisuhteeseen tulisi panostaa! äiti ei ole kuka tahansa moikkaustuttu, jonka olemassa olon voi sopivalla hetkellä unohtaa. lapsia tulee kohdella tasapuolisesti, mutta on myös hyvä selittää lapsilleen että aina ei voi saada kaikkea mitä muutkin. joskus jää vähemmälle kuin muut. omasta mielestäni hyvä äiti välittää aidosti lapsestaan. ei tarvitse olla supernainen, joka pelastaa maailman 2 sekunnissa. kaikki tekevät virheitä, mutta virheet on mahdollista korjata. itselläni ei vielä lapsia ole, en vielä tiedä hankonko edes. haluaisin kyllä, mutta en tiedä, olenko hyvä äiti. äitiys pelottaa, minua ainakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe