Häiriö Suomi24 Postissa

Suomi24toimitus

Hei!

Suomi 24 Postin toiminnassa on havaittu tekninen häiriö. Tällä hetkellä sähköpostia lähettäessäsi lähettäjä-kentässä näkyy Suomi24:n jäsentiedoissa antamasi nimitiedot. Vika on tiedossamme ja teemme parasta aikaa toimenpiteitä sen korjaamiseksi.

Pahoittelemme vian aiheuttamaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

195

23562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilometritehtaalle

      Onnistuitte sitten taas mokaamaan yksinkertaisen homman.

      Onnea työnhakuun sille koodarille joka tuon taas teki.

      • liaeFni

        Eli miten sitten sattuikin näin viimeisenä työpäivänä.....


      • Sven. Suolikaasu.

        Kyllä ihmetyttää tämä teidän alituinen ja joka päiväinen töppäilynne ja helvetinmoinen selittelynne, aina jokin
        saatananmoinen uudistuksenne ja päivityksenne on meneillään ,teidän touhunne ei mene muutakuin takapakkia
        ja te muka puhutte uudistuksista ,te sotkeennutte kohta omaan näppäryyteenne.Olette varmaan ottaneet mallia
        jostain ALBIASTA.


      • napa
        Sven. Suolikaasu. kirjoitti:

        Kyllä ihmetyttää tämä teidän alituinen ja joka päiväinen töppäilynne ja helvetinmoinen selittelynne, aina jokin
        saatananmoinen uudistuksenne ja päivityksenne on meneillään ,teidän touhunne ei mene muutakuin takapakkia
        ja te muka puhutte uudistuksista ,te sotkeennutte kohta omaan näppäryyteenne.Olette varmaan ottaneet mallia
        jostain ALBIASTA.

        Olen samaa mieltä.


      • lepai
        Sven. Suolikaasu. kirjoitti:

        Kyllä ihmetyttää tämä teidän alituinen ja joka päiväinen töppäilynne ja helvetinmoinen selittelynne, aina jokin
        saatananmoinen uudistuksenne ja päivityksenne on meneillään ,teidän touhunne ei mene muutakuin takapakkia
        ja te muka puhutte uudistuksista ,te sotkeennutte kohta omaan näppäryyteenne.Olette varmaan ottaneet mallia
        jostain ALBIASTA.

        ...Suomi24:ssa käyttö-/huolto-/uudistuskatko, koskahan tää vai koskaan pelittää päivää kauemmin katkoitta?


      • no way
        lepai kirjoitti:

        ...Suomi24:ssa käyttö-/huolto-/uudistuskatko, koskahan tää vai koskaan pelittää päivää kauemmin katkoitta?

        Tänään ainakin ke 10.11 ja eilen ti 9.11 pelittänyt todella vähemmän kuin 2-3 tuntia, koko ajan vain,
        tuttu teksti;

        Proxy Error
        The proxy server received an invalid response from an upstream server.
        The proxy server could not handle the request GET /index.jsp.

        Reason: Error reading from remote server

        Herran jestas, noin huonot Atk "apulaiset", niin älkää nyt enää edes ajatelko, ryhtytyvänne ammattitaitoa vaativaan "uudistukseen" Suomi24 Keskustelujen kategoriauudistus tulossa lähipäivinä!!!
        Eiköhän teidän mokailut ole jo koko kansan tiedossa, Suomi24 / Ylläpito!


    • Koitaakaa nyt saada pelamaan, sillä kun saatte tän Suomi24 lähes pelaamaan, ei tarvii olla ennustaja, niin uusi uudistus jo on tulollaan.

    • gdggdsgds

      Eipä toimi tuo posti ollenkaan, jää vain lataamaan kun kirjautuu sisään eikä viestit tai kansiot tule näkyviin. Tehnyt tätä nyt jo koko eilisen ja tämän päivän.

      • Rva91

        Ei oo toiminu ikinä tää posti homma. Nyt kaks päivää teheny tota et ei avaa.. sen verran ehin nähä, et tärkeetäkin tärkeempi s.posti tullu.. Kukaa korvaa vahingot???


      • Sama ongelma Win7 koneella mutta vieressä XP avasi postit ongelmitta


    • ROUKKO

      OLEN TÄNÄÄN JA EILEN 2.11.10 TODENNUT AINAKIN OMASSA HITAASSA YHTEYDESSÄNI SEN SEIKAN,ETTÄ POILAATIKKO EI AVAUDU 10 MINUUTIN ODOTTELUN JÄLKEEN.ODOTETTAVAT VIESTIT EIVÄT AVAUDU.

      TERVEISIN ASKO TUOMISTO

      • Sama ongelma Win7 koneella mutta vieressä XP avasi postit ongelmitta


    • elefantinkorva

      eipä eilen avautunut koko suomi24 edes vartin päästä yrittämisen jälkeen. Ei ole aikaa koko aikaa istua koneella. Ehdinköhän huomisen aikatauluja tarkistaa sähköpostissa tulleesta liitteestä. En ymmäränyt ettei aina posti avaudu!!!

      • Sama ongelma Win7 koneella mutta vieressä XP avasi postit ongelmitta


    • jousijousinainen

      tää häiriö on ollut jo ainakin kuukauden, mutta ehkä olette tietoisia asiasta... (aika ikävä juttu tämä kyllä..)

      • Mentiin veck

        Yli kuukauden jo!
        Poistun ja käytän muita sähköpostililinkkejä,jotka myös toimvat,sillä ei tätä jaksa sokea reettakaan.
        GRRRRR...


    • Palasin tänne ja jatkan toistaiseksi Suomi24 Postia, onneksi tiliäni ei poistettu 120 päivän aikana.

      • kypsätäti

        hah, tämä vikahan on tosiaan ollut sähköpostissa jo kuukauden. Ja kiitos tuon vian, sekopääksi osoittautunut nettitreffikumppani sai tietoon nimeni. Mikäli joudun vielä hakemaan lähestymiskieltoa, tulette kuulemaan siitä tasan varmasti - kovaa ja laajalti.
        Asetuksista pystyy peittämään näkyvissä olevan nimen, mutta enpä arvannut sitä tehdä, ennen kuin nimeni pomppasi yhtäkkiä näkyviin vastausviestissä.


      • JUU....
        kypsätäti kirjoitti:

        hah, tämä vikahan on tosiaan ollut sähköpostissa jo kuukauden. Ja kiitos tuon vian, sekopääksi osoittautunut nettitreffikumppani sai tietoon nimeni. Mikäli joudun vielä hakemaan lähestymiskieltoa, tulette kuulemaan siitä tasan varmasti - kovaa ja laajalti.
        Asetuksista pystyy peittämään näkyvissä olevan nimen, mutta enpä arvannut sitä tehdä, ennen kuin nimeni pomppasi yhtäkkiä näkyviin vastausviestissä.

        Ei hyvä juttu tuo nimen näkyminen sähköpostiviestissä!


    • Sekä Posti ei ole toiminut ainakaan Firefox 4 versiolla.

      • se oli viimeinen ..

        eli mulle tuli tietoon että mun oikea nimi on tullut julki vaikka asetukseni oli niin että se ei näkysi.
        Halusin nyt vastauksen suomi24 että mitä nyt teete. Jos en saa vastausta niin asia menee poliisin tietoon ja teen rikos ilmoituksen .Teillä on Vastuu että kaikki toimi niin kun on sovittu.


      • fasfasfsfasfasfas
        se oli viimeinen .. kirjoitti:

        eli mulle tuli tietoon että mun oikea nimi on tullut julki vaikka asetukseni oli niin että se ei näkysi.
        Halusin nyt vastauksen suomi24 että mitä nyt teete. Jos en saa vastausta niin asia menee poliisin tietoon ja teen rikos ilmoituksen .Teillä on Vastuu että kaikki toimi niin kun on sovittu.

        En edelleenkään ymmärrä miten juuri Suomi24:lla voi olla niin suuria ongelmia postinsa ja muiden palveluidensa kanssa? Osaako joku sanoa tähän mitään järkevää syytä? Netti on palveluntarjoajia pullollaan eikä mikään muu ei ole nykypäivänä niin epäluotettava kuin Suomi24. Ketuttaa, että aikoinaan menin tänne rekisteröitymään, kun nyt postien siirrosta ja osoitteen vaihdosta aiheutuu valtavasti vaivaa.
        Mielestäni on täysin käsittämätöntä, että lähes päivittäin postiin ei pääse, viestit eivät näy tai on jotain muuta ongelmaa. Nytkään siis sähköpostiviestini eivät lataudu ja tätä kestän yt nyt 2 vuorokautta.
        Suomi24 ei edes pahoittele näistä ongelmista saati, että suunnittelisi jonkinlaista korjausta.

        Ja eihän siitääkään kauaa ole, kun posti uudistettiin ja piti olla luotettava jne. Minkälaista porukkaa siellä on oikeasti töissä säätämässä?


      • Sama ongelma Win7 koneella mutta vieressä XP avasi postit ongelmitta


    • 19+2

      tiedotusta laitettu sähköpostiin?

    • jaritsuaaaa

      Jo vuosia olen huomautellut naisille että oletko tietoinen että nimesi näkyy lähettäjän nimi kentässä.
      Jostakin syystä minulla ei näy, joillakin näkyy. ärsyttävä vaiva on kun välillä posti palaa takasin vastaanotettuihin kirjeisiin, kesken kirjoittamisen, ja luonnoksiin talletuksissa on joku viive, koska parin minsan kirjoitukset puuttuu luonnoksesta jonka kone tallensi viimeksi automaattisesti ennekuin potkaisi takaisin vastaanotettuihin lähetyksiin.

      Mutta on tää aika hyvä kuitenkin, enhän muuten käyttäisi:)

      • gfsdgdsdsd

        Aika hyvä? Sinua ei haittaa, että joka toinen päivä (tai joka päivä) on jotain ongelmia?


      • virovoro
        gfsdgdsdsd kirjoitti:

        Aika hyvä? Sinua ei haittaa, että joka toinen päivä (tai joka päivä) on jotain ongelmia?

        Koska tällainen ns. sähköposti"systeemi" ihmisten iloksi rakennettu tänne nettiin ja vielä mainoseuroja saavatten, lie syytä selvittää kuluttajasuojan kanta toimimattomaan meiliin. Samoin tietoturvan kannalta tämä ruotsalainen "posti" on erittäin epäluotettava. tulee mieleen 80-luku ISD modeemit, koneet kaatuili päivittäin useita kertoja, yhteydet kesti avautua kymmeniä minuutteja ja kaikki tapahtui kuin hidastettuna, jos tapahtui. Suomi24 on tosi nostalginen, eli siihen ne varmaan vetoo jos joku valittaa Tietoturvaan ja Kuluttajasuojaan, voi harmi:(


      • huomasi saman ongelm

        >ärsyttävä vaiva on kun välillä posti palaa takasin vastaanotettuihin kirjeisiin, kesken kirjoittamisen

        Huomasin saman ongelman. Ongelma esiintyy jos posteja kirjoittaa/lukee selaimen useammalla välilehdellä (tai erillisessä ikkunassa) yhtäaikaa. Ei kannata siis esim. avata viestejä erillisille välilehdeille vaan käyttää vain yhtä välilehteä tuohon mailipalveluun.

        Ärsyttävä vika, mutta pystyy elämään jos tietää miten välttää.


      • yks joka tajuaa
        virovoro kirjoitti:

        Koska tällainen ns. sähköposti"systeemi" ihmisten iloksi rakennettu tänne nettiin ja vielä mainoseuroja saavatten, lie syytä selvittää kuluttajasuojan kanta toimimattomaan meiliin. Samoin tietoturvan kannalta tämä ruotsalainen "posti" on erittäin epäluotettava. tulee mieleen 80-luku ISD modeemit, koneet kaatuili päivittäin useita kertoja, yhteydet kesti avautua kymmeniä minuutteja ja kaikki tapahtui kuin hidastettuna, jos tapahtui. Suomi24 on tosi nostalginen, eli siihen ne varmaan vetoo jos joku valittaa Tietoturvaan ja Kuluttajasuojaan, voi harmi:(

        Kyseessä on _ilmainen_ palvelu, joten palvelun käyttäjät eivät ole mitään kuluttajia. Suomi24:lla on kaikki oikeudet vaikka lakkauttaa teidän tilit jos ne niin päättää. Jos et ole tajunnut, niin Suomi24:sen mailia ei ole PAKKO käyttää, eli jos ei kelpaa niin mene muualle.


    • Ihanmitävaan

      Minun saapuneet kansioon ei ole tullut 3 vuoteen mitään vaikka olisikin, tai sitten ne on automaattisesti poistettu ilman lupaa. Nytkin yks tosi tärkeä viesti ei tullut perille kun joku siellä mättää.

      No en ole kyl käyttäny tuota postia siihen 3 vuoteen että...

      • Esko Mörkö

        Hehhehheh... ette kai te oikeasti anna oikeaa nimeänne johonkin suoli24-palveluun :D :D :D

        Ei mutta tämänhän vois viedä käräjille joukolla.


    • liitetiedosto

      Olen huomannut hyvin säännöllisen epäsäännöllistä liitetiedoston liittämistä sähköpostiin.
      Joskus se pelittää täysin normaalisti, joskus tas ei millään.
      Mikäli katkaiset yhteyden suomi24:een ja lisäksi tietoliikenneyhteyden asia normaalisti saattaa olla kunnossa.
      Joskus tämäkään ei auta.
      Olen huomannut ongelman pahenevan mitä kauemmin olet suomi 24 sähköpostissa.
      Mistä johtuu?

    • joka päivä ongelmia

    • kalle2010

      moka!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Se ja sama

      ja ennenkaikkee tekevälle.
      Saattaa käyttäjäkunnalle, varsinkin perheellisille puolisoidensa tietämättä touhuaville, tulla hauskoja tilanteita jos nettitreffikumppanin kanssa on "anonyymisti" esitetty jotain muuta kuin totuus on:)

    • ELLI.V

      suomi24.fi Käsittämätöntä ylläpitoa takkuilee alvariinsa.

    • paappana

      Tarviiko ottaa pulttiva. Voihan osoitteen jättää toissijaiseksi ja luoda uusi ploota muualle. Turha nostaa verenpainettaan suotta.
      Totta, onhan tämä ollut hidas ja aika ajoin ei luottamuksen arvoinen mutta älkäämme ylireagoiko.

    • ei voi olla totta

      niin laittakaa samalla näkyviin kaikkien tilitiedot ja tunnussanat...
      olemmehan yhtä suurta perhettä ja kaikki tietävät jo kaikkien nimetkin.. niin saadaan samalla noita tuloerojakin tasattua...ei se sen vaikeampaa ole..
      pahoittellette sitten vaan tyhjentyneitä tilejä...ja kun muutenkaan ette enää pysty yksityisyyttämme suojaamaan...

      eikö teillä oikeasti ole mitään vastuuta tekemiinne mokiin...pikku pahoittelut vaan... niin kansa on tyytyväinen!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Sveatyttö

      Katse peiliin. Käytätte"ilmaista" palvelua ja kitisette jos tapahtuu pikku tökkimisiä, vittuilette palveluntarjoajalle minkä ehditte. Jos oma elonne sujuu kuin vettä valaen niin pistäkää oma posti pystyyn ja katsokaa sujuuko ongelmitta. Äläkääkä olko millännekkään jos joku pulttaa kun palvelu tökkii.
      Tuhjän saa pyytämättä, ilmaiseen pitää sentään kirjautua.

      • Sveatytölle kysymyks

        Jos et ollut tietoinen, niin Suomi24:lla on myös MAKSULLINEN palvelu posti plus, joka on yhtä surkea kuin ilmaisversiokin eli kaikki samat ongelmat koskettavat myös sitä.

        Ja haloo, miksi ylipäätään pystyttää palvelu, jos jo valmiiksi tietää ettei pysty tekemään siitä hyvää ja toimivaa? Ilmainenko voi aina olla ihan täyttä paskaa? Voihan sitä luoda tilin pankkiinkin ilman rahallista sijoitusta, antaako se mielestäsi oikeuden jakaa esim. kaikki tietosi muille ihmisille?


      • Edellisen hengessä
        Sveatytölle kysymyks kirjoitti:

        Jos et ollut tietoinen, niin Suomi24:lla on myös MAKSULLINEN palvelu posti plus, joka on yhtä surkea kuin ilmaisversiokin eli kaikki samat ongelmat koskettavat myös sitä.

        Ja haloo, miksi ylipäätään pystyttää palvelu, jos jo valmiiksi tietää ettei pysty tekemään siitä hyvää ja toimivaa? Ilmainenko voi aina olla ihan täyttä paskaa? Voihan sitä luoda tilin pankkiinkin ilman rahallista sijoitusta, antaako se mielestäsi oikeuden jakaa esim. kaikki tietosi muille ihmisille?

        vaan kelpaavan se ihan paska teillekkin.
        Eihän Pentagoniinkaan ole kellään ulkopuolisella asiaa, mutta mutta. Pikkuisen taitaa herra olla tärkeä jos kuvittelee anonyyminä verkossa surffailevansa.
        Äkkinäisempi kykenisi tekemään johtopäätöksiä palveluntarjoajien suhteen jos sekä ilmaiset ja maksulliset postit ovat shittiä, mitäs sitä valittamaan.


      • NIINPÄ !

        Kommentoi "palvelun ?" ylläpitäjä...


    • ei voi olla totta

      Voi v***u... Menin sitten paljastelemaan treffikumppanille koko nimeni.

      MINKÄ TAKIA TÄSTÄ EI LÄHETETTY MAILIA KÄYTTÄJILLE?

      Jatkuvat käyttökatkot vielä menisi, mutta tämä moka on kyllä jo omaa luokkaa!

      • Ei nimi miestä....

        salapanomahdollisuutesi kaatuu nimeesi? Valita vanhemmillesi, saattaa olla heidän keksintöään nimesi:)


    • koodaaja itsekin

      Omassa firmassakin olen huomannut kahdenlaisia koodareita:

      1. Osa selvittelee tarkkaan että käytetty muuttuja/vakio/avain/kenttä on juuri se mikä pitääkin
      2. Toiset koodaavat fiiliksellä ja tuurilla, jos näyttää toimivan suunnilleen niin homma on valmis

      Toivottavasti teillä on muitakin kuin noita 2-tyypin koodareita siellä.
      Testien speksaajia ja ajajia voisi kanssa vähän kovistella, olettaen siis että testaatte edes ohjelmistojanne.

    • henkka147

      Ihan vitsi koko suomi24. Sitä mukaa kun uudistuksia on tullut niin toimivuus laskee.
      Olen jo aikaa sitten siirtynyt muualle postia käsittelemään.

      • Horse Ass

        nimikilpailu voisi järjestää. tulee mieleen muutamia ehdotuksia uudeksi nimeksi, esim. paska.com, osaam.ton, tms.
        Siis tämä ei voi olla totta, vaan pojat taitaa juua siideriä ja pilailla. Ei kukaan voi törttöillä koko ajan ja näin paljon:)) Ennätysten kirjaan vaan


      • Horse Ass kirjoitti:

        nimikilpailu voisi järjestää. tulee mieleen muutamia ehdotuksia uudeksi nimeksi, esim. paska.com, osaam.ton, tms.
        Siis tämä ei voi olla totta, vaan pojat taitaa juua siideriä ja pilailla. Ei kukaan voi törttöillä koko ajan ja näin paljon:)) Ennätysten kirjaan vaan

        Sitte ku toimii ei kosketa enää mihinkään.eihän.


      • ammattilaiset
        romujobbari82 kirjoitti:

        Sitte ku toimii ei kosketa enää mihinkään.eihän.

        Mulla ollu sama salasana ja käyttäjätunnus abaut 4v ja nyt tää väittää.et olet UNOHTANUT ne.VOI
        SAATANA SENTÄÄN!


      • täältnäi
        ammattilaiset kirjoitti:

        Mulla ollu sama salasana ja käyttäjätunnus abaut 4v ja nyt tää väittää.et olet UNOHTANUT ne.VOI
        SAATANA SENTÄÄN!

        Minulla on suomi24 posti enää käytössä vaan mainospostille,muuten olen siirtynyt muuhun postiin,vinkkinä vaan,et kokeilkaapa gmailia,kyllä toimii!!!


      • jkiehfdh
        täältnäi kirjoitti:

        Minulla on suomi24 posti enää käytössä vaan mainospostille,muuten olen siirtynyt muuhun postiin,vinkkinä vaan,et kokeilkaapa gmailia,kyllä toimii!!!

        kiios vihjeestä :) Eilen en ollut koneella ja yllätys, yllätys. Nyt kun aukaisin koneen sama tiedotus: sähköpostis häiriötä


      • rautakankikaikkonen
        täältnäi kirjoitti:

        Minulla on suomi24 posti enää käytössä vaan mainospostille,muuten olen siirtynyt muuhun postiin,vinkkinä vaan,et kokeilkaapa gmailia,kyllä toimii!!!

        Toimii, eikä tule yhtään roskapostia idästä ja ilmainen.


    • Teesaatanajotain

      Odotattekste jotain ihmekoodaria Bangaloresta korjaan ton mokan vai MIKÄ VITTU MAKSAA?

      Ei tollasia seisoteta päivä/kuukausi/vuositolkulla vaan ne korjataan HETI !!!

      Toi on asiakkaan kannalta critical luokan tössi joten hopi hopi c-apinat!

    • kansiot hyviä

      en ole saanut pitkiin aikoihin luotua uusia kansioita s-posteihin , en myöskään olemassaoleviin lisättyä mitään. Tänään jostain syystä onnistui. Posti todella jo monene pv reistaillut-kahvikuppia vaan näytellyt tai tiimalasia

      • kehuin liian varhain

        Taaskaan ei aukene paikka mistä voi luoda uuden kansion tai siirtää entisiin kansioihin postejani. Onko muilla sama juttu?


      • tuurilla

        tänään klo 9.15 onnistui uusi kansio ja siirtokin kansioon. Hyvä että edes hetken taas toimi.


    • näkymätön?

      Sain mailin missä ei näkynyt muuta kuin otsikkotiedot. Ei näyttänyt mitään vaikka mailin koko näytti olevan n. 80kt. Sain kuvatiedoston näkymään vasta kun painoin reply nappulaa.?!!! No, se liitetiedosto on sitten vastausmailissa mukana eikä sitä saa poistettua siitä. :(
      Käsittääkseni normaalistihan liitteitä ei sullota takaisin mukaan vaan kun s-posti jatketaan muualle? Vois olla kuitenkin järkevää antaa mahdollisuus poistaa se jo nähty liite ettei sitä lähetellä edestakaisin nostamassa s-posti-liikennettä turhaan? Liitteetkin olis mukava taas saada näkymään heti ilman erikoiskikkoja. Jos on tekstiä ja siinä ei mainita mitään liitetiedostoista niin todennäköisesti liitteet jää huomaamatta...

    • mie vaan jostain

      Ootteko huomanneet että galleriaviesteissä kello näyttää tunnit väärin.....
      sekö se oli tän päivän päivitys

    • posti...

      ystävällisesti ilmoittaa koska tämä ikävä häiriö sähköpostia lähettäessä ollan saatu korjattua.

    • kuneimikääntoimi

      Mitä jos lopettaisitte suomi24 jatkuvat "uudistukset" ja keskittyisitte laittamaan NYKYISET PALVELUT KUNTOON. Minä ainakin äänestän kohta jaloillani.

      • apuvva

        olen samaa mieltä uudistuksista, että vanhat ens kuntoon ja sit uusia. minulla mm. osoiteluettelo on hankala käyttää kun täytyy jokainen etsiä erikseen. ennen sai koko luettelon kerralla näkyviin ja sai siitä klikata kelle halus postia lähettää. pleace palatkaa entiseen.


    • indigo_1

      pitäkää häiriönne

      • Pitkäks käy häiriö ja pyhät alkamassa, ei kai sillon kukaan tätä remontoi?
        Toisen palstan salasana hukassa ja nyt ei saa sitä täältä ulos!

        Muuten oon ollu tähän kohtuullisen tyytyväinen, verrattuna Saunalahteen.


    • Onko tämä nyt sitten jokapäiväinen juttu että pari tuntia homma kusee??? Monta viikkoa jo näin ollut

    • vittu vauhtia saatana!

    • joupsis

      eihän täällä toimi mikään....tota ilmotusta on saanu katsella jo pitkään....

      The proxy server received an invalid response from an upstream server.
      The proxy server could not handle the request GET /index.jsp.

      Reason: Error reading from remote server

      ...kun edes pystyis poistaan ittensä täältä mut ei hitto vie onnistu ku ei pääse kirjautuu omille sivuille...
      mitäs meinaatte asialle niinku aikuisten oikeesti tehdä??????

      • Just lähti itellä skulaamaan tuo posti. Mutta eipä tuolla enää väliä, koska hommasin uuden S-postin ja vaihdoin Ebayn, Huuto.netin jne. asetuksista Suomi24:n postin pois. Oli tuo pitänyt jo aiemmin tehdä mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan, tuskin tarvitsee katua :-)


    • bobbu

      ei se mitään,olen tottunut pahoitteluunne,aika yleistä

      • nyreissään

        katkoksia ja aina näkyy lähetetyssä postissa väärin eli se kirjautumisnimi joka useimmilla kait muu kuin oma nimi. Noloa lähettää postia missä ihan asiaton lähettäjä. Eikö todellakaan saada jo kuntoon? Suomi-postin laatu huonontunut todella paljon siitä kun aloin käyttämään. Vaihdan pikkuhiljaa toiseen postiin kunhan saan ilm kaikille uuden osoitteen.


      • herran pieksut
        nyreissään kirjoitti:

        katkoksia ja aina näkyy lähetetyssä postissa väärin eli se kirjautumisnimi joka useimmilla kait muu kuin oma nimi. Noloa lähettää postia missä ihan asiaton lähettäjä. Eikö todellakaan saada jo kuntoon? Suomi-postin laatu huonontunut todella paljon siitä kun aloin käyttämään. Vaihdan pikkuhiljaa toiseen postiin kunhan saan ilm kaikille uuden osoitteen.

        Laitoin sähköpostia ystävälleni ja kun jälkeenpäin luin viestini lähetyt-kansiosta, oli lähettäjänimi aivan muuta kuin aiemmin. Itse en ole asetuksiani käynyt muuttamassa. Herääkin kysymys, kuka sen on tehnyt....pääseekö joku ulkopuolinen sähköpostiini. Onko tässä suomi24-postissa enää mitään yksityisyyden suojaa?


      • Suomi 24 on P.....
        herran pieksut kirjoitti:

        Laitoin sähköpostia ystävälleni ja kun jälkeenpäin luin viestini lähetyt-kansiosta, oli lähettäjänimi aivan muuta kuin aiemmin. Itse en ole asetuksiani käynyt muuttamassa. Herääkin kysymys, kuka sen on tehnyt....pääseekö joku ulkopuolinen sähköpostiini. Onko tässä suomi24-postissa enää mitään yksityisyyden suojaa?

        Vaihda äkkiä G-mailiin ,minulla ollut jo useamman vuoden ja on todella hyvä ! Ei mitään ongelmia koskaan !


      • Mätä mansikka
        herran pieksut kirjoitti:

        Laitoin sähköpostia ystävälleni ja kun jälkeenpäin luin viestini lähetyt-kansiosta, oli lähettäjänimi aivan muuta kuin aiemmin. Itse en ole asetuksiani käynyt muuttamassa. Herääkin kysymys, kuka sen on tehnyt....pääseekö joku ulkopuolinen sähköpostiini. Onko tässä suomi24-postissa enää mitään yksityisyyden suojaa?

        Mulla melkein joka päivä 15 min odotus, ennen kun posti aukee. Liitetiedostojen lähettäminen ei onnistunut 6.11. Melkein joka kerta kun postinia avaan on oikeassa alareunassa olevan lukkomerkin päällä punainen kysymysmerkki (sivulla suojaamatonta tietoa) mistä helkkarista se johtuu?

        Nyt Suomi24 postia hieman tarkemmaksi!!!! Roskapostia tulee pari kertaa viikossa vaikka osoitteeni on hyvin harvinainen ja kaikki avastit ja palomuurit ajan tasalla koneessa.

        Mitä tämä Suomi24 oikein töpeksii???????


    • Äly hoi !!

      Miksi minulla näkyy muiden käyttäjätunnukset ,kun yritän päästä treffisivuille ????

    • Kun olen kirjautunut sisään postiin ja poikkean jollain muulla sivulla, joudun kirjautumaan uudelleen; miksi??????

    • jeessss

      Tämä koko uudistus oli valmiiksi susi!Jo se että menitte gallerian muuttamaan jossa ei osaa enään liikkua ja se eläväisyys joka siinä aiemmin oli hävisi täysin..en ole galleriassa tai mikä yhteisö se onkaan käynyt enään ollenkaan.voi olla että en osaa käyttää sitä mutta sihuett viidakko siitä nyt kuitenkin tuli..pystyttekö mittaamaan käyttäjämääriä sieltä ollenkaan..kannattaisi olla huolissaan!S-posti on ainut mikä minua täällä enään pitää koska ei ole helppoa ilmoitella uutta osoitetta joka paikkaan..en tiedä edes mihin kaikkialle!?

    • lindgrensatu

      Posti alkaa toimimaan ??????????

    • ****

      Uudistuksen(?) jälkeen posti on mielestäni ollut luvattoman paljon pois käytöstä, jatkuvasti teksti "palvelua päivitetään". Aiemmin tykkäsin käyttää tätä postia, mutta jatkuvien käyttöhäiriöiden takia oli pakko vaihtaa postia. Harmi.

      • Koska posti toimii?

        Onko muilla nyt ollut lähipäivinä postissa sellaista ongelmaa, että kun kirjautuu sisälle, mitkään viestit eivätkä kansiot lataudu näkyviin, ainoastaan tämä vihreä latausympyrä jää näkyviin?

        Ollut nyt 5 päivää näin, enkä pääse siis lukemaan uusia viestejä, kirjoittamaan itse kenellekään, eikä myöskään vanhat viestit ole luettavissa.

        Minulla on myös toinen osoite tänne, jonka käytön jouduin jättämään, kun se alkoi täyttyä roskapostista. Osoite on kuitenkin vielä tallessa ja siellä viestit latautuvat näkyviin eikä tuota kyseistä ongelmaa ole.

        Eli mitä ihmettä Suomi24? KOSKA POSTI MAHTAA TAAS TOIMIA? 5 päivää ON jo aika PALJON!


      • Koska posti toimii? kirjoitti:

        Onko muilla nyt ollut lähipäivinä postissa sellaista ongelmaa, että kun kirjautuu sisälle, mitkään viestit eivätkä kansiot lataudu näkyviin, ainoastaan tämä vihreä latausympyrä jää näkyviin?

        Ollut nyt 5 päivää näin, enkä pääse siis lukemaan uusia viestejä, kirjoittamaan itse kenellekään, eikä myöskään vanhat viestit ole luettavissa.

        Minulla on myös toinen osoite tänne, jonka käytön jouduin jättämään, kun se alkoi täyttyä roskapostista. Osoite on kuitenkin vielä tallessa ja siellä viestit latautuvat näkyviin eikä tuota kyseistä ongelmaa ole.

        Eli mitä ihmettä Suomi24? KOSKA POSTI MAHTAA TAAS TOIMIA? 5 päivää ON jo aika PALJON!

        Sama ongelma Win7 koneella mutta vieressä XP avasi postit ongelmitta


    • maksuton ja siksikö

      Uusi kansio kohteesta ei aukea paikka mistä voi avata uuden kansion. Joskus voi päästä hyvällä onnella hetkeksi . Vika ollut jo kesästä asti ainakin. Satunnaisesti voi onnistua. Missä vika? Liian paljon todellakin häiriöitä tässä postissa. Seuraava lääke varmaan on että tarjotaan maksulliseksi tätä postia. Onneksi on g-mail olemassa. Kestää vaan pitkään ilmoitella kaikille uusi osoite.

    • Oma syynne

      Ihan vitun tyhmää käyttää S24 postia, kai sen jo lapsikin tajuaa että täällä ei mikään toimi.
      Maailma on täynnä kunnollisia ja toimivia posteja.

      • Tyytyväinen.

        Kun lähes kaikki täällä haukkuu Suomi24 postia.
        Minulla on ollut vain "hetkellisiä" ongelmia joskus. Olen ihan tyytyväinen ja käytän paljon sitä.
        Siksi en ymmärrä, missä mättää???
        Joku kirjoitti, että kuukauden on ollut ongelmia!! Ei minulla, kaikki toimii.
        Kyllä minä uskon kirjoittajia, mutta... mutta.


      • tuttu jo
        Tyytyväinen. kirjoitti:

        Kun lähes kaikki täällä haukkuu Suomi24 postia.
        Minulla on ollut vain "hetkellisiä" ongelmia joskus. Olen ihan tyytyväinen ja käytän paljon sitä.
        Siksi en ymmärrä, missä mättää???
        Joku kirjoitti, että kuukauden on ollut ongelmia!! Ei minulla, kaikki toimii.
        Kyllä minä uskon kirjoittajia, mutta... mutta.

        Olen ihan tosissani kun sanon että on paljon ongelmia. Alkuvuosina toimi lähes moitteetta. Tämä vuosi ollut ongelmallisin jo ennen kuin suomipostiin hyökättiinkään. Nyt tämä sotku kun näkyy lähettäjän kohdalla se nimi jolla kirjautunut alkuun saadakseen suomipostin-on käsittämätön kömmähdys. Jos antanut esim nimekseen pekka puupää-se näkyy nyt kun lähetät s-postin vaikka presidentille - eli ei kiva juttu.


      • muuttunut läh nimi
        Tyytyväinen. kirjoitti:

        Kun lähes kaikki täällä haukkuu Suomi24 postia.
        Minulla on ollut vain "hetkellisiä" ongelmia joskus. Olen ihan tyytyväinen ja käytän paljon sitä.
        Siksi en ymmärrä, missä mättää???
        Joku kirjoitti, että kuukauden on ollut ongelmia!! Ei minulla, kaikki toimii.
        Kyllä minä uskon kirjoittajia, mutta... mutta.

        koita lähettää jollekin s-postia ja vertaa vanhoihin-onko sama lähettäjänä kuin ennen tätä vikaa?

        Ihme jos olet päässyt aina kirjautumaan suomipostiin. Onko sitten joku alueellinen vika enemmän?


      • Perästä kuuluu
        Tyytyväinen. kirjoitti:

        Kun lähes kaikki täällä haukkuu Suomi24 postia.
        Minulla on ollut vain "hetkellisiä" ongelmia joskus. Olen ihan tyytyväinen ja käytän paljon sitä.
        Siksi en ymmärrä, missä mättää???
        Joku kirjoitti, että kuukauden on ollut ongelmia!! Ei minulla, kaikki toimii.
        Kyllä minä uskon kirjoittajia, mutta... mutta.

        Saan posteja nimimerkkiä käyttäviltä tyypeiltä.. kaikkien oikeat nimet on nyt tiedoissani, näkyvät lähettäjän tiedoissa. Onpa hyvä tilaisuus narauttaa kaikki ukkomiehet ja muut vonkaajat. Kiitos ylläpidolle!


      • 2tyytyväinen
        Tyytyväinen. kirjoitti:

        Kun lähes kaikki täällä haukkuu Suomi24 postia.
        Minulla on ollut vain "hetkellisiä" ongelmia joskus. Olen ihan tyytyväinen ja käytän paljon sitä.
        Siksi en ymmärrä, missä mättää???
        Joku kirjoitti, että kuukauden on ollut ongelmia!! Ei minulla, kaikki toimii.
        Kyllä minä uskon kirjoittajia, mutta... mutta.

        Ei mulla oo koskaan Suomi24 postin kanssa ole ollut ongelmia... ja käytän sitä päivittän ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja hyvin on toiminut... liitteet lähtenyt ym...


    • Toivottavasti saatte vian korjattua, ei ole tarkoitus laittaa sukunimeä koa meiliin. Päivitykset eivät ole auttaneet tilannetta. t.scanner1

    • djungel

      Perjantaista 5.11.10 olen yrittänyt kirjautua sähköpostiini,onnistumatta.Vieläkö ilmoituksenne vioasta on voimassa,kuten viestinne antaa ymmärtää? Mitä pitäisi tehdä,että kirjautuminen sähköpostiin onnistuisi?

    • Bangaloren koodari

      Vikaan on yksinkertainen korjaus. Kirjoita selaimeen webosoitteeksi www.gmail.com, rekisteröidy ja sen jälkeen posti toimii.

    • gasellitar

      ei ymmärtää ei ymmärtää.....vika on ja pysyy...mitään parannusta ei tapahdu!

    • uutta matoa..

      Eihän tätä voi käytää!

      • vittuuntunut

        Ei tällaista "palvelua" voi mihinkään käyttää. Pitää ottaa Luukku tai gmail


    • 12

      Onko arviota milloin vika saadaan korjattua. On kiusallista kun lähettäjänä näkyy tiedot joita ei ole tarkoitus näyttää.

    • gasellitar

      miks suomi24 ei vastaa kun täällä kirjoitellaan ja ihmetellään koska, koska,KOSKA SE T O I M I I !!!!!
      vai onko väki lomalla?????

    • Ehdoton EI!

      Suomi24:n omilta opastus sivuilta löytyi tämä ohje, ettei saisi... "Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja ilman asianomaisen suostumusta".

      En ole antanut suostumustani jS24:lle julkistaa koko nimeäni s-postin lähettäjäkentässä.

      S24 rikkoo omia sääntöjään.
      Vauhtia masinaan, asia on korjattava HETI!

    • juu taas oli toinen käsi jossakin muualla kun päivititte jotakin ohjelmaa.pakko sanoa että laatikollinenkin paskaa on parempi kun teidän sähköposti.onko muilla samoja ongelmia.tällä hetkellä s.posti valikko luettelo aukea..

    • PERKELE!

      EI JUMANKAUTA NYT, yrittäkää saada toimimaan! Häiden tarvikkeet tilattuna toiselta puolelta Suomea hääkirpparin kautta, S-POSTI EI TOIMI, joten saas nyt nähdä jääkö tuotteet saamatta. >:/ Eli en saa tietoja ym, lähetettyä. Saa nähdä ollaanko häissä kohta täysin ilman koristeita! NYT SAPETTAA JA PAHASTI!!!!!!!!!

    • haistaka vene

      Kyllä ottaa päähän kun tämä sähköposti osoite joka paikas mulla käytös!!!!!!!!!

      • haistaka vene 2

        Nyt avasin luukku.com tilin että jatkossa toimisi

        Pitäkää paskanne ja toivottavasti niin moni kuin mahdollista vaihtavat!!!!


    • hmm......

      Voi ... koitan nyt hillitä itseni, mutta....Miten kauan tätä samaa jatkuu.. ei tämä todella lämmitä ..voi v...

    • dfååå

      Miksi se aina on suomi 24 tämä hiton häiriö??????????????? Ettekö itsekkään tiedä mitä haluatte. Kyllä tämä mätää ihan tarpeeksi, joten vaihdan mielläni toisen sähköpostin..

      • Ex Suomi24 post.käyt

        S-postini g-mail.comiin ja toimii takuuvarmasti ilman takkuilua ja sekoilua henkilötietojen paljastumisia,jos niitä ei halua näyttää vastaanottajalle.
        Suosittelen muillekin samaa toimenpidettä.Se kannattaa takuulla.


    • Ettekö te nyt saa yhtä sähköpostia kuntoon..jatkuvaa tökkimistä ton homman kanssa !!!!!!!

    • Miten on mahdollista että palvelunne tekninen vika on nyt jo kolmatta vuorokautta putkeen ???? Ihmetyttää eikö Teillä ole ammattilaisia jotka osaavat korjata nämä viat?!! Kolme päivää kestävä tekninen vika menee jo komiikan puolelle! Toisaalta se myös raivostuttaa kun odottaa tärkeää viestiä ja sähköposti ei aukea!

      • skkdmk

        Paskahan toimii exploerilla mutta firefoxilla


      • KDFKSK
        skkdmk kirjoitti:

        Paskahan toimii exploerilla mutta firefoxilla

        Paskahan toimii exploerilla mutta EI firefoxilla


    • Kyllä teillä tökkii nyt ja pahemman kerran. Näitä häiriöitä on viime aikoina ollut niin usein, että kohta on vaihdettava s-postiosoitetta johonkin muuhun.
      Ottaa niin päähän, kun ei pysty hoitamaan asioita silloin kun se olisi tarpeellista.

      TEHKÄÄ NYT JOTAIN JA PIAN!!!!!

      • jjjjjjopppppp

        ---------------HALOO--------------------SUOMI 24 PAlvelunne ei toimi millään alueella itäs ja kaakkois-suomessa-


      • ppoispois

        ei t oimi


      • Täys paska koko suom
        ppoispois kirjoitti:

        ei t oimi

        Kyllä poistun suomen sähköpostista lopullisesti ja amen !


    • makepee

      Aikaisemmin Suomi24:n sähköposti oli selkeä, helppokäyttöinen ja ennen kaikkea toimiva. Jostain kumman syystä sitä pitää olla uudistamassa jatkuvasti ja nämä uudistukset ovat olleet mielestäni pääosin epäonnistuneita.

    • voiha harmi

      Ruvetkaa nyt ihmeessä karsimaan tota sisällön määrää, kaikenmaailam huoneet voi heivata huitsinevadaan täältä, posti ja treffit ja kirppis riittää..te ette enää itsekään haldaa tätä juttuu..ottaa pattiin, kun on antanut tämän meiliossakseen ja sit ei toimi ..hemmetti !!

    • Olette " korjanneet" vikaa jo monta päivää,eikö kohta ala olla kunnossa,jos on yleensä kunnossa ollakseen.

    • whenyoufixthis

      milloin saatte vian korjatuksi?

    • agcp

      Voisitteko ystävällisesti ilmoittaa onko tämä vika korjattu.

      Terverisin

    • juha.la

      Hei !!!

      Miloin saisitte postin kuntoon,ettei lähettäjäkentässä näy oma nimi,joudun lähettämään postia paljonkin, enkä tykkää, että koko nimeni paljastuu asiakkaille.

      • Viikon toimimaton posti. Koska mahtavat taas viestit ja kansiot ilmestyä näkyviin latauskuvion sijaan?


      • kale79

        luukku.com:iin, eipä ole juuri ongelmia ollut. Itse vaihdoin ja aikoja sitten, kun ei tästä suoli24:sen touhusta näyttänyt tulevan yhtään mitään, eikä tule vieläkään.


      • halvtora
        kale79 kirjoitti:

        luukku.com:iin, eipä ole juuri ongelmia ollut. Itse vaihdoin ja aikoja sitten, kun ei tästä suoli24:sen touhusta näyttänyt tulevan yhtään mitään, eikä tule vieläkään.

        ja kumman pitkiä nuo puolituntiset kun kehoitetaan uudelleen koittamaan


    • gasellitar

      ei aukea posti ei vaikka kuulemma korjattu ilmoituksen mukaan.... uusi osoite on tehty muualle mutta tarviis päästä katsomaan postia kun sinne nyt sattuu muutama lasku tulemaan niin että voi perse!!!!! mihinköhän vois ottaa yhteyttä et sais jotain tietoa.

      • kukatäällävalittaa

        Olen kyllästynyt teidän tyytymättömyyteen. Käynistäkää oma kaskustelu-foorumi jos osaatte tuhansille käyttäjälle. Olen melko varmaa että harva täällä valitteliosista pystynee siihen hommaan!!!


      • wwwwwwwwwwwwww
        kukatäällävalittaa kirjoitti:

        Olen kyllästynyt teidän tyytymättömyyteen. Käynistäkää oma kaskustelu-foorumi jos osaatte tuhansille käyttäjälle. Olen melko varmaa että harva täällä valitteliosista pystynee siihen hommaan!!!

        mun viestejä


    • spjut

      Viikon ajan ei kirjautuminen sähköpostiin ole onnistunut eikä onnistu vieläkään.Missä vika? Pitääkö etsiä uusi sähköpostiosoite?
      Toivon,että' vika korjautuu mahdollisimman pian.Viesti kirjoitettu 12.11.10,klo 13.48

      • olipas ihme Operalla ei posti aukee, vaan jokin user infoon menee. Mutta olin naamakirjassa ja laiton haun, onko postilistassa ja naamakirjassa samoja käyttäjiä, ja kas kummaa tää toimi. Eipä muutoin tuliketullakaan enää pääse. Explorer on ainut, mitä tiedän ja sitten viestien poisto, ei onnistu kun laittaa ruksin mutta avaa viesti ja poista, niin sillai sai pois.Säätämistä on ennenkun seuraava uudistus taas tulee.


      • dgsdgs
        pekka49 kirjoitti:

        olipas ihme Operalla ei posti aukee, vaan jokin user infoon menee. Mutta olin naamakirjassa ja laiton haun, onko postilistassa ja naamakirjassa samoja käyttäjiä, ja kas kummaa tää toimi. Eipä muutoin tuliketullakaan enää pääse. Explorer on ainut, mitä tiedän ja sitten viestien poisto, ei onnistu kun laittaa ruksin mutta avaa viesti ja poista, niin sillai sai pois.Säätämistä on ennenkun seuraava uudistus taas tulee.

        1,5 viikkoa on posti ollut nyt toimimaton, viestit eivät yksinkertaisesti lataudu näkyviin vaikka kuinka odottelisi.

        KOSKA KORJAUS?!


    • tumb33lo

      ... mutta kyrsiihän se, että ei pääse lukemaan posteja eikä voi vaihtaa esim. salasanaa, kun niihin ei pääse käsiksi. Tällaista (edelleen) taas tällä kertaa.

    • Hei! En saa auki sähköpostissa tulleita liitetietoja mistänän johtuu siellä on valokusia isänpäivä onnitteluja lapsenlapsilta jotka olisivat tärkeitä Minulle. Terveisin Jorma Simola

    • lukihäiriöinenkö?

      Poistin 13.11. Suomi24:n treffiprofiilin, jossa olin pitkään ollut mukana. Tänään 15.11.en päässyt enää omilla tunnuksilla Suomi24:n sähköpostiin. Näin ei ollut tarkoitus, että molemmat poistuvat. Onko muilla ollut samoja ongelmia vai olenko ainoa ongelmainen?

      • 18+15

        Mailia tulee mutta lähetys ei näytä onnistuvan ainakaan Hotmailiin ei vaan saa yhteyttä.

        Korjaantuuko vika milloin.. tai turhakait tuotakin on odottaa.
        Eihän siihen treffeiltä laitettuun palautteeseenkaan kukaan vastannu kun maksulliset palvelut oli rikki monena päivänä.
        Asiallista toimintaa. :(


      • 20
        18+15 kirjoitti:

        Mailia tulee mutta lähetys ei näytä onnistuvan ainakaan Hotmailiin ei vaan saa yhteyttä.

        Korjaantuuko vika milloin.. tai turhakait tuotakin on odottaa.
        Eihän siihen treffeiltä laitettuun palautteeseenkaan kukaan vastannu kun maksulliset palvelut oli rikki monena päivänä.
        Asiallista toimintaa. :(

        - These recipients of your message have been processed by the mail server:
        [email protected]; Failed; 5.3.0 (other or undefined mail system status)

        Remote MTA mx1.hotmail.com: network error


        - SMTP protocol diagnostic: 550 SC-001 Unfortunately, messages from 80.76.155.36 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.


      • rotia
        20 kirjoitti:

        - These recipients of your message have been processed by the mail server:
        [email protected]; Failed; 5.3.0 (other or undefined mail system status)

        Remote MTA mx1.hotmail.com: network error


        - SMTP protocol diagnostic: 550 SC-001 Unfortunately, messages from 80.76.155.36 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.

        Samaa herjaa, ja mistä sitä nyt tietää meneekö lähetetyt postit perille tai saapuuko vasratukset lähetettyihin posteihin. Tässä pari päivää olen odottanut vastausta pariin tärkeään meiliin, joihin olisi kaiken järjen mukaan tulla vastaus, mutta ei ole kuulunut. Nyt joku roti tähän hommaan!


      • perk--
        18+15 kirjoitti:

        Mailia tulee mutta lähetys ei näytä onnistuvan ainakaan Hotmailiin ei vaan saa yhteyttä.

        Korjaantuuko vika milloin.. tai turhakait tuotakin on odottaa.
        Eihän siihen treffeiltä laitettuun palautteeseenkaan kukaan vastannu kun maksulliset palvelut oli rikki monena päivänä.
        Asiallista toimintaa. :(

        Ei mene viestit suomi24:tä Hotmailiin , vika ilmeni 15.11.10. Viestit palautuu ilmoitus koodilla mm,
        550 sc 001. Tuki ei vastaa millään tavalla. Saunalahdella sanottiin vian olevan Suomi24.


    • +

      Ja vika on edelleen,,, hopi hopi.

    • Minun sähköposti ei tällä hetkellä toimi.

      • kikutus

        Miksi helvetissä tuo suomi24 treffien viestin lähetys ei onnistu??? Nyt se on ollut vuorokauden toimimatta????


    • ei hyvä

      Onko sama bittinikkari käsitellyt sähköpostejakin?

      • 2 viikkoa on posti ollut nyt toimimaton, viestit eivät yksinkertaisesti lataudu näkyviin vaikka kuinka odottelisi.

        Olisi mukava tietää ollaanko vikaa edes korjaamassa?


      • KOKO HELEVETIN SIVUS
        fdsksdgsdgsdgdsg kirjoitti:

        2 viikkoa on posti ollut nyt toimimaton, viestit eivät yksinkertaisesti lataudu näkyviin vaikka kuinka odottelisi.

        Olisi mukava tietää ollaanko vikaa edes korjaamassa?

        pitäs kertoa, jos sitä ollaan kokonaan lopettamassa, eikä kusetettaisi ajattomiin saakka palstalla käymään tottuneita


      • milloin toimii
        KOKO HELEVETIN SIVUS kirjoitti:

        pitäs kertoa, jos sitä ollaan kokonaan lopettamassa, eikä kusetettaisi ajattomiin saakka palstalla käymään tottuneita

        Ei sit taaskaan tuo sp toimi..... kyllä ottaa jo pannuun....


    • Suomi24.fi sähköpostissaon ollut ongelmia jo päivää. vaikka postiin voi kirjautua, mutta postia ei saa auki, missä vika?

    • Pärlan_1981

      Sähköpostini ei on toiminut kahdeksi viikoksi!

      • tylsäjuttu

        Missä syy että uusia kansioita tai että voisi lisätyksi-ei toimi aina..joskus saa joskus ei-niinhän se on poikamiehen elämässäkin


    • You got mail.

      joo on jäänyt kellottamaan ja sit toinen on ollut uusi .. eli kun koittaa avata sähköpostin niin se avaa etusivun..

    • tausikuu

      Mistä johtuu kun suomi 24 sivu ei aukea kun piiiiikän odottelun jälkeen,on tosi ärsyttävää kun olis kiire ja kone vaan jumittaa.Onko sivussa vika vai jossain muualla ?

      • Idpe

        Tänään alkoi minun s-postini toimia yli 2 viikon katkon jälkeen.


    • Voi vee..

      Kolmas valittelu postin toiminnasta, edelleen samanlainen!!!!
      Älkää valittako, tehkää jotain, tai vaihtakaa henkilökuntaa, kortisto on täynä hyviä bitin vääntäjiä.

    • minä en ole saanut luettua mineen päivään postiani , kun yritän lukea postiani latautuu vain mainolset ja sen jälkeen odota merkki jää kiertämään kehää
      saanko vastauksen postiin [email protected]

    • eli mihin on hävinneet kaikki mun sähköpostit ??????????????????????

    • ninsq69

      Kuinkahan mones kerta tää on ku menen sähköpostiini ja huomaan että mun KAIKKI sähköpostiviestit on HÄVINNYT!!!!!!!Mitä hel**ttiä!?!?ARGH!!!!

      • se siitä

        enpä enää saa auki postia, herjaa vaan et tunnukset väärin, soitin 0600 numeroon tai yritin 15 minuuttia, ei vastata, kait poltetaan vaan tolla palvelulla soittajan euroja...palaute lomakkeella saa kait vaan vatsa vaivoja.


    • lölölölölöl

      Justiin huomasin että kaikki syys-ja lokakuussa tulleet sähköpostit on kadonnu jonnekkin,itse en ole niitä poistanu..Mitä ihmettä?!

    • Minä en ohjaa edes roskapostiani enää tänne. Teillä on ollut riittävästi aikaa hoitaa sähkäri kuntoon. Miksi siis sähköpostini ei toimi?

    • KAIKKI viestit hävinny

    • ihmei

      minulta hävisi koko posti ja just joulunaikaan

      • Endless2

        Minulle ei taasen tule lähetetyt viestit perille. Ei pitäisi suodattimistakaan johtua. Mikä lie vikana? Harmittaa todella koska tähän osoitteeseen tulee kaikki tärkeät postit.


    • Koko posti on aivan paska ja toimimaton.
      Kaikki viestit ovat kadonneet ja toiminta on kokonaan tiltissä.
      Olette jatkaneet tätä täydellistä esimerkkiä surkeasta palvelusta!

      • luulin...

        Olen aina luullut, että sähköpostiin voisi vastaanottaa viestejä muilta sähköpostin omaavilta henkilöiltä. Mutta ei näköjään Suomi24:ssa... Ajattelitteko koskaan tehdä mitään asialle vai oletetaanko, että posteja ei enää koskaan tule perille?


    • keskaria suomi24:lle

      Posti ei toimi, kokeilin lähettää omaan postiini muista osoitteista, mutta ei onnistu. Saatanan tunarit, en uskalla edes ajatella kuinka monta tärkeää postia on jäänyt saapumatta perille. Vitun vittu.

    • Sähköpostini on ollut nurin jo eilisestä(15.12.) alkaen.

      • kyllästynyt murmeli

        NYT RIITTÄÄ!! Mitta tuli täyteen suomi24:n sähköpostin kanssa. Tarvitsen sitä joka päivä! ja viime aikoina ongelmia ollut todella paljon! Pidin sähköpostista koska se oli yksinkertainen käyttää ja toimiva. Valitettavasti tälläisenkin simppelin asian onnistuitte sössimään. Siirryn käyttämään toisen palvelutarjoajan sähköpostia mikä TOIMII.


      • Nyt on pakko vaihtaa
        kyllästynyt murmeli kirjoitti:

        NYT RIITTÄÄ!! Mitta tuli täyteen suomi24:n sähköpostin kanssa. Tarvitsen sitä joka päivä! ja viime aikoina ongelmia ollut todella paljon! Pidin sähköpostista koska se oli yksinkertainen käyttää ja toimiva. Valitettavasti tälläisenkin simppelin asian onnistuitte sössimään. Siirryn käyttämään toisen palvelutarjoajan sähköpostia mikä TOIMII.

        Eilen ja tänään en ole saanut viestejä ja tiedän että niitä on lähetetty, missä ne viipyvät?
        Tämä Suomi24 alkaa olla jo vitsi.


      • kyllästynyt murmeli
        kyllästynyt murmeli kirjoitti:

        NYT RIITTÄÄ!! Mitta tuli täyteen suomi24:n sähköpostin kanssa. Tarvitsen sitä joka päivä! ja viime aikoina ongelmia ollut todella paljon! Pidin sähköpostista koska se oli yksinkertainen käyttää ja toimiva. Valitettavasti tälläisenkin simppelin asian onnistuitte sössimään. Siirryn käyttämään toisen palvelutarjoajan sähköpostia mikä TOIMII.

        Nyt vajaan kuukauden käyttäny Googlem Gmailia. Kyllä on mukava, helppokäyttöinen ja nopea käyttää. Ei enää yhtään ikävä suomi24:n ongelmapostia. Olisipa jo tajunnut aikaisemmin vaihtaa olisi monilta murheilta säästynyt. Suosittelen muillekkin!


    • Vaihtoi s-postin

      Koskahan ne työntekijät siellä heräävät ja tiedottavat sähköpostin tämän hetkisestä ongelmasta. Totuushan on se, että vain jotkut viestit tulevat perille ja toiset taas eivät.. Laitoin eilen palautetlomakkeen kautta viestiä perille tulemattomista viesteistä, mutta eipä ole mitään kuulunut. Sama ongelma näyttää kuitenkin olevan AIKA monella.

      • s-postin vaihto

        Minäkin haluan kaikki postit, en joitain sieltä täältä!


      • Vaihtoi s-postin

        "Lähettäjä: [email protected]
        Päivämäärä: 21.12.2010 13:18

        Hei,

        Kiitos yhteydenotostasi.

        Pystyisittekö hieman tarkentamaan miten paljon viestejä on kadoksissa ja mahdollisesti viestien lähettäjät?

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi 24:n käyttäjätuki"

        Mistähän voisin tietää, että kuka ja mistä osoitteesta on lähettänyt postia, jos ne kerran eivät ole tulleet perille (muutamaa itse lähettämää testiviestiä lukuun ottamatta)...??? DAAA!


    • entinen asiakkaanne

      Kuinkahan kauan häiriöt kestää?
      Olen jo viime keväänä siirtynyt muiden palveluntarjoajien asiakkaaksi, kun joka uudistusten jälkeen vain huonommaksi menee tämä. Suomi24 postissa ollut automaattisiirto päällä, että ne postit, jotka vielä tänne on tullut, ovat siirtyneet uuteen osoitteeseen. Tosin tuo siirto aina väliajoin tipahtaa ihan itsekseen pois päältä, ja on joutunut tappeleemaan sisäänkirjauksen kanssa, että on päässyt uudelleen laittamaan sen siirron päälle. Niin myös tänään, sillä erolla että tiedän tänään tulleen postia tänne, mutta kas, ei olleet siirtyneet, mutta ei ole myöskään suomi24 postilaatikossa. Ne ovat vain kadonneet kuten aiemmin katosi kaikki kansiot ja postit mitä täällä oli. Kiitos taas kovasti, kun olette taas kerran hävittäneet minulle tulevia posteja. Miten ihmeessä olette onnistuneet vajaassa vuodessa ryssimään yhden toimivimmista postilaatikoista, aivan pilalliseksi paskalaatikoksi? Ihan ihmeellistä toimintaa, toivottavasti mainostajanne jossain vaiheessa ymmärtäisivät kuinka surkeasti palvelette asiakkaitanne, eivätkä enään ostaisi teiltä mainostilaa. Vain pelkkää huonoa joulua ja vielä huonompaa taloudellista uutta vuotta koko suomi24 toimitukselle.

    • Kysyvä ei tieltä eks

      Misäköhän johtuu että saan jatkuvasti punaisella pohjalla kirjoitetun virheilmoituksen: "Seuraavat postilaatikot joko eivät ole käytettävissä tai niitä ei löytynyt:" kun valitsen vastaanottajan osoitekirjasta?

      Vika on ollut päällä jo muutaman päivän.

      • Osoitekirjasta valituille osoitteille tulee usein tällainen ilmoitus, nyt tuli myös,kun yritin vastata ystäväni lähettämään viestiin. Eikö näitä sähköpostiasioita voi millään saada kuntoon?


      • emn55 kirjoitti:

        Osoitekirjasta valituille osoitteille tulee usein tällainen ilmoitus, nyt tuli myös,kun yritin vastata ystäväni lähettämään viestiin. Eikö näitä sähköpostiasioita voi millään saada kuntoon?

        Sama ongelma minulle ilmaantui joulupostia selaillessani ja yrittäessäni vastata eräälle joulutervehdyksen lähettäjälle.Ihmetytti,kun juuri sai postia joltain ja kun yrittää vastata samaan osoitteeseen,tällainen ilmoitus tulee välittömästi punaisella pohjalla.Sama on toistunut kaikkien lähtevien postien kanssa joulusta asti.Sillä tavalla onnistuin yhden kirjeen lähettämään itselleni toiseen sähköpostiosoitteeseeni,kun siirsin kirjeen "Luonnokset" - kansioon ja muokkasin sitä ja lähetin siitä.Sekään ei onnistunut eka kerralla,kolmannella kerralla meni.Ikävä juttu tämä tällainen takkuaminen sähköpostin kanssa,se kyllä ohjaa harkitsemaan muita palveluntarjoajia.Itselläni on varalla kakkossähköposti - onneksi on! Muuten ei mikään yhteydenpito onnistuisi tällä erää.Toivottavasti tämä ongelma korjaantuu mahdollisimman pian! Hyvää uutta,alkanutta vuotta!


    • KYLLÄSTYNYTwertyu

      edelleenkään en saa postia auki,TOSI PASKA PALVELU.. palautelomakkella ei saa kuin vitutuksen päälle, ihan sama kuinka monta niitä lähettää,,lisää vaan mainoksia sivuille, vaan kuka niitä kohta lukee kun palvelu on tätä luokkaa...

    • ...

      Tarkoittaako tämä että koko nimi on lähtenyt sähköpostin mukana? Onpa "kivaa". Treffeissä on tällä hetkellä ongelmana että päiväys on jämähtänyt 3.1.11 ja kirjaudu sisään -kohtaa ei näy. Lisäksi heittomerkit tai jokin merkki, muuttuu numero- ja merkkisarjaksi tekstissä.

      • kyllästynyt murmeli

        Nyt vajaan kuukauden käyttäny Googlen Gmailia. Kyllä on mukava, helppokäyttöinen ja nopea käyttää. Ei enää yhtään ikävä suomi24:n ongelmapostia. Olisipa jo tajunnut aikaisemmin vaihtaa olisi monilta murheilta säästynyt. Suosittelen muillekkin! Vähentää huomattavasti päänsärkyä.


      • kyllästynyt murmeli kirjoitti:

        Nyt vajaan kuukauden käyttäny Googlen Gmailia. Kyllä on mukava, helppokäyttöinen ja nopea käyttää. Ei enää yhtään ikävä suomi24:n ongelmapostia. Olisipa jo tajunnut aikaisemmin vaihtaa olisi monilta murheilta säästynyt. Suosittelen muillekkin! Vähentää huomattavasti päänsärkyä.

        ei ole päivää että olis toiminut treffit moitteetta, nytkin taas ihme vika meneillään, jos on resurssit lopussa siellä ylläpidossa niin lopettakaa koko paska,,tuleehan sit joku parempi tilalle!!!


    • Lauri Törni

      Miten on, saatteko postin toimimaan myös mozilla 4.0? Vai onko nyt vihdoin aika vaihtaa operaattoria

      • Tulistettu Kettu

        Ei onnistu postin luku FF4:lla, jouduin käyttämään Google Kromia että sain luettua...


    • Hei!

      Suomi24 Postissa havaittu tekninen häiriö on korjattu.

      Terveisin,
      Risto
      Suomi24

    • Turhaantunut;()

      Viat eivät näytä korjautuvan ollenkaan, kun vielä 7.7.-11 n. klo 22.20 vastauslatautuminen ei toteutunut 35 minuutin odottelullakaan, latausosoittimen pyörintä vain jatkui / jatkui. Lopulta näyttö latautui uudelleen ja vs kirjoitukseni hävinnyt?

    • pillupaska suomi24

      Tää koko paska on pelkkä häiriö. Välillä ei pääse kirjautumaan postiin, heittää kirjautuessa etusivulle ja postiin ei vain pääse. Lopulta, kun sinne pääsee, on sieltä kaikki postit kadunnu. vitun imnbesillit marit siellä, ettekö saa ikinä tätä paskaa toimimaan? Muutama vuosi sitten tämä oli yksi parhaista postteista, sitten alko tulemaan noita paskoja uudistuksia, ja nyt tämä ei ole enää edes huono vitsi. Saatanan paskat siellä, iksette ikinä vastaa mihinkään?

    • Vaarallista....

      Onko tämäkin ylläpitäjän vika:

      Kun menen suomi24 sivulle niin oikeassa yläkulmassa näkyy teksti: Kirjaudu sisään, kun klikkaan posti sanaa se avasi kirjautumissivun jossa on tunnukseni ja salasana valmiina ...ja siitä posti myös aukesi....eli kuka tahansa olis päässyt postiini käsiksi.....aika ihmeellistä !

    • Hei,
      tallentaminen on selaimen ominaisuus, jonka avulla käyttäjän on mahdollista tallentaa käyttäjätunnus ja salasana selaimen muistiin. Omaa käyttäjätunnusta tai salasanaa ei kuitenkaan kannata tallentaa selmaineen, mikäli tietokone on useamman ihmisen käytössä.

      Terveisin,
      Mari

    • Kirjautumaan pääsee omalle sivulle mutta ei avaa mitään saapunutta, eikä edes aiemmin avattuja posteja. Aamupäivällä sentään vielä onnistui, että sai tärkeät postit lähetettyä. Eikö suomi24 vois jo laittaa kuntoon koko homman ja kerralla.

    • Tämä vika Mozilla firefoxia käytettäessä. IE:llä pääsi lukemaan. Yleensä ollut toisinpäin viat.

    • viluksela

      Onko jollakin muulla tehnyt sen, ettei puhelimel tahdo millään päästä postiin?
      Toimi moitteettomasti pitkän aikaa, mutta pari viikkoa sitten loppu pääsy.
      Vaihdoin jo puhelimenkin, kun luulin siinä vikaa olevan, mutta ei tällä uudellakaan tahdo millään päästä lukemaan postia!! En tiedä onko mun kaikki asetukset ym oikein.. ?Joskus pääsee, mut todella harvoin!!

    • hilja

      hyvä on ja kiitos

    • Moi! Minä en ole vielä onnistunut saamaan postilaatikkoani auki. Herjaa jostain evästeistä???? Mitä teen?

    • ????????

      Jatkuva häiriö, puuttuukohan halu vai taito saattaa asiat kuntoon. Olisi vastattava jompaan kumpaan myöntävästi

    • Mikä mättää?

      En ole päässyt kirjautumaan Suomi24-postiin koko iltapäivänä lukuisista yrityksistä huolimatta.

    • örkki

      mutta kun ei avaudu koko posti korjatkaa nopeesti

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe