japanilaisia nimiä

empty

En keksi urospennulle japanilaista nimeä. Ehdottakaa.

25

14247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta etsimässä.

Minulla oli ihana koira belkkari Eternal Flight of Ikaros, lyhyesti Emppu. Hän nukkui pois viikko sitten, pahin suru on laantunut. Olisi ihanaa tietää, että Empun nimi eläisi. Itse aion hankkia uuden koiran vasta syksyllä, enkä kestäisi antaa hänelle samaa nimeä.

• koiran. omistaja

Vai oliko se nytten tämä koira mikä lopetettiin interrail reissun takia..?
        jospa meinaatkin uutta reissua ja taas kesällä lopetat koirasi, ei nuo sitä varten ole...
        Ota akvaario, suosittelen ma tahi akatti kotilo tai sitten elä ota ollenkaan eläintä.
        hoitopaikkoja on monia, jos varaa intereilata on varaa maksaa hoito koiralle kasvattajat, dog sitterit tai ihan vaan naapuri.. olisit tuonut vaikka minulle.
        Itselläni koira, kaksi marsua, hiiri ja otan vastuun että reissuja on jäänyt väliinkin koska ei ole ollut ´hoitajaa, ja viimekesänä jolloin vielä ei koiraa ollut (tuli syksyllä) olin viikon pois kun kärsin omantunnon tuskista jättäessäni marsut mieheni vanhempien kotiin hoitoon. Ei nyt millään pahalla voihan sulla olla paha mieli mutta kun MIKSI?

• 316

Japanilaisen ystävän koiran nimi on yuki, joka tarkoittaa lumi. Voi laittaa tytölle tai pojalle

• mew mew ja inuyasha fani

Anna sille nimeksi:
      1.Inuyasha (suom. koira demoni)
      2.Sesshomaru
      3.Inu no taisho

• Icelandia

Yuki on tosiaan yleinen mutta se on minusta turhan yleinen nimi narttujen keskuudessa.Uroksiakin kyllä löytyy. Ja Inuyasha ja Sesshomaru ovat mangoista ja hassun kuuloisia ja tuo joku pitkä nimi on turhan pitkä ja moni osainen.Muista että koiran nimen pitää olla mahdollisimman lyhyt ja helppo lausua että koira oppii sen nopeasti. Katseli netistä tai japanilaisesta sanakirjasta.Itse katson Kanjin opetus kirjastani joskus nimiä. Mutta Mori nimiseen koiraan en ole törmännyt vielä. Mori tarkoittaa Metsää

• Koiraihminen88

Moi!

Yuki on hieno nimi, mutta jos siinä on yksikin tavu vielä lisää, koira ei tule koskaan muistamaan sitä. Ei siis mitään Yukiashuas - tyylisiä nimiä. :)

• nimen ehdottaja

Sä saat meidän koiran vanhan nimen.Sen nimi oli Juppe.Eihän se niin erikoinen nimi ole, mutta ihan hyvä.Joten ota tosta vaan jos tykkäät.

• Yurameki-san

Hmmh. Minun tietääkseni "Juppe" ei ole mikään japanilainen nimi. Hyviä nimiä?

No Yuki nyu, ömm... Bou, Miku? Se voi olla nimetty vaikka jonkun artistinkin mukaan.
      Kai.. Ruki.. Yuka..

• An Cafee..<3 8D

Hmm.. Mistähän nämä nimet..HmmHmm.. 8D An Cafesta kenties? ^^ Ihana bändi, itse antaisin koiralle nimeksi luultavasti Miku, tai Teruki :D

• Joku

nii koiralle ei voi antaa liian pitkiä nimiä koska se ei opi niitä ja nimen pitäs olla helppo lausuu et kaikki kutsuis sitä "samalla nimellä" ite en siks ehk antais koiralle japanin kielist nimee, mut jos nyt joku pitää sanoo ni antaisin sen nimeks keiju ;D ei vaiskaa vaa tai no ihan sama kato täält niit:
      http://s7.invisionfree.com/finnishinufan/ar/t291.htm

• Jashiko

Mana, Hiro, Mika, Haru, Riki, Ken, Ren, Roku (...oma koirani...) Nao, Saku....

• Sora Fujibajashi
        Jashiko kirjoitti:

Tässä on muutamia japanilaisia tyttöjen nimiä:
        Sakura,Sora,Noriko,Reika,Ineko,Kagome,Rienna,Arianne,Kitsune ja Sayo.

• kannattaa laitt.Yuki
        Sora Fujibajashi kirjoitti:

Tässä on muutamia japanilaisia tyttöjen nimiä:
        Sakura,Sora,Noriko,Reika,Ineko,Kagome,Rienna,Arianne,Kitsune ja Sayo.

Yuki. Lausutaan Juki, ei siis erityisen hankalaa lemmikin oppia(;

• 45987+666
        Jashiko kirjoitti:

Koirani nimi on Riki ja toisen kissan nimi on Saku :)

• totemi

Judo = pehmeä tie
      Kendo = miekan tie
      Budo = soturin tie
      Jeni = japanin valuutta
      Sake = viina
      Kioku = muisto
      Anata = rakas
      Yami = yö, pimeys, pimeä
      Miki = runko, puunrunko
      Mimi = korva, kuuleminen
      Nomi = kirppu
      Kita = pohjoinen
      Gimu = velvollisuus
      Kinu = silkki
      Kifu = lahja
      Toto = isä
      Demo = mutta
      Mizuki = kaunis kuu
      Nana = hedelmät
      Yasu = rauhallinen, harppuuna
      Haiku = runo
      Niji = sateenkaari
      Kage = varjo
      Moto = alaosa, lähde
      Kumo = sumu
      Yuki = onni, lumi
      Kumo = pilvi
      Sumo

Osa on tytöille sopivia ja Y kirjainhan lausutaan J:nä:)

• Watashi no Tamashi

koiralle voi antaa myös sen ulkonäön perusteella esim. jos sillä on musta turkki niin ¨Kuro¨,¨Kuroi¨ (musta) tai jos se tykkää jostain niin sen perusteella (ei tuu nyt mitään mieleen....) niin muuten totemi-san , ¨Sumu¨ on japaniksi ¨Kiri¨ ja tuskin kukaan antaa omalle koiralle isää tai viinaa nimeksi , (sanoin vaan , ei pahalla.....) vaikka itse opiskelen (välillä) japania niin ei tule mitään mieleen , gomenasai..... (anteeksi) minusta ¨Yuki¨ on turhan yleinen nimi (ei taaskaan pahalla) joten kannattaa antaa erikoinen nimi joten selaile japanilaisia sanakirjoja jos vaikka löytyy hyvä nimi koirallesi ganbatte kudasai! (tee parhaasi!) jos minä saisin koiran antaisin aivan varmasti japanilaisen nimen onnea nimen löytämisessä! ja olin melkein unohtaa , kaks kolme tavuinen nimi on kaikkein suositeltavin määrä kun nimeä ajatellaan.

• Ai

Anata= sinä.

• ihan oikeesti

ainoo joka vaivautuu kattomaan keskustelun alotuspäivämäärän??? alottaja on todennäkösesti valinnu nimen jo yli 5 vuotta sitten!! ei siinä mitään että keskustelua pidetään yllä ja nimiä ehdotellaan jos joku muu vaikka hyötyisi mutta älkää nyt ihmeessä vastauksianne enää aloittajalle osottako. Tuskin enää edes muistaa pyytäneensä apua...

• ninnn--i

Skjukad

• ansku99

no täs ois nimii:hiya-,mosa,bill,bemo ja moss

• etght

KEIKO

• MIKKO MUIKKU

mun mielest nimi Ayumi on toosi kiva, sev vaa kyl o tytölle...

• Jos koirasi on

kovasti vilkas, ja epäilet sen saavan aikanaan pientä tuhoakin aikaan, niin laita nimeksi Tsunami. Säteilevä persoona taas voisi olla Fukushima.

• glgjkn

anna nimeksi vaikka kanakusitakanasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      14
      3187
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      12
      2178
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      118
      1802
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1166
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      153
      1063
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1002
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      823
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      758
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      711
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      685
    Aihe