Introverttideitti

Jösses sentään

Miksei Suomessa ole minkäänlaista deittisivustoa ujoille/introverteille muille vastaaville. Nykyisistä palveluista ei löydy kuin sosiaalisia seikkailijoita, joka on tavallaan nurinkurista. Alkaa v*tuttaa kun ei tiedä mistä sitten etsisi.

24

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M. Örökölli

      Aivan samaa mieltä. Liian vaikeaa lähteä näihin nykyisiin tapahtumiin mukaan.

    • pyhäpyhäpyhä

      Kaipa mussa ois munaa lähteä vaikka "vapaille markkinoille" Suomi24 treffeille. Toisaalta kyllä toi "tuettu parisuhde" voisi olla ihan ok. Mutta oon noin kymmenen treffiprofiilia väsännyt, niin enköhän nuo yritä käydä läpi ennen kuin tilaan arkun ja lifes over. Mutta näin "pyhien alla" en viitsi deittailla. Hyvää pyhää!

    • ????

      Miksei tavallinen deitti kelpaa? Jos teet jo otsikossa tai nimimerkissä selväksi, että olet ujo introvertti, samanhenkiset huomaa massasta poikkeavan ilmoituksesi helpommin.

      • seess

        Joo, miehenä on takuuvarma suhde itsemurha.


      • joo.

        Laitoin sinne profiilini suomi24:ssa että olen introvertti - monen kuukauden aikana en ole saanut yhtään vastausta mihinkään viestiini. Siellä ei ole myöskään mitään introvertteja naisia. Kaikki tuntuvat olevan sosiaalisia, meneviä ja ulospäinsuuntautuneita. Tältä palstalta onnistuin tosin hommaamaan yhden tapaamisen. Eli se deittikin tuntuu olevan ihan mahdoton paikka.


      • ????
        joo. kirjoitti:

        Laitoin sinne profiilini suomi24:ssa että olen introvertti - monen kuukauden aikana en ole saanut yhtään vastausta mihinkään viestiini. Siellä ei ole myöskään mitään introvertteja naisia. Kaikki tuntuvat olevan sosiaalisia, meneviä ja ulospäinsuuntautuneita. Tältä palstalta onnistuin tosin hommaamaan yhden tapaamisen. Eli se deittikin tuntuu olevan ihan mahdoton paikka.

        Kerroitko introverttiudestasi jo profiilin otsikossa tai nimimerkissä? Harva lukee kaikkia ilmoituksia läpi, joten kuvaukseen "piilotettu" maininta rajaa sopivien lukijoiden määrää. Toisaalta pelkkä introverttiys ei tietenkään takaa vastauksia. Ehkä ilmoituksesi oli muuten huono, tai olet muilta ominaisuuksiltasi epäkiinnostava? Jos niin on, et saisi vastauksia introverttien omasta deitistä yhtään sen helpommin, koska introverttinaiset etsisi kuitenkin seuraa myös tavallisista deiteistä... Introverttien oma deitti ei siis ratkaisisi ongelmiasi.


      • joo.
        ???? kirjoitti:

        Kerroitko introverttiudestasi jo profiilin otsikossa tai nimimerkissä? Harva lukee kaikkia ilmoituksia läpi, joten kuvaukseen "piilotettu" maininta rajaa sopivien lukijoiden määrää. Toisaalta pelkkä introverttiys ei tietenkään takaa vastauksia. Ehkä ilmoituksesi oli muuten huono, tai olet muilta ominaisuuksiltasi epäkiinnostava? Jos niin on, et saisi vastauksia introverttien omasta deitistä yhtään sen helpommin, koska introverttinaiset etsisi kuitenkin seuraa myös tavallisista deiteistä... Introverttien oma deitti ei siis ratkaisisi ongelmiasi.

        En osaa sanoa oliko sillä mitään väliä, se tuli jo otsikossa. Monet varmaan ymmärtävät että introverttisuus ei ole sama asia kuin ujous, tai että on aina hiljaista sorttia. Se tarkoittaa yleensä sitä että ystäväpiiri on aika rajoittunut, ja sitä että viihtyy yksikseen melko paljon.

        Introverttisuus taitaa myös korreloida huonomman terveyden kanssa, joten se lienee osa suurempaa kokonaisuutta, tai infektiota elimistössä.


    • Raaka totuus

      Olet ehkä miespuolinen?

      No, sanon suoraan että se ei auttaisi koska miesten huomion myötä niistä ujoista ja introvertti naisistakin alkaa tulla ihan erilaisia siellä nettideitissä.

      Voisi sanoa että siinä vaiheessa ujolle naiselle ei kelpaa kuin sosiaalisesti menestynyt mies. Ujolle ja introvetille hän joko nauraa tai tästä tulee "kaveri".

      • 43543543

        Monelle ei kelpaa edes "perussosiaalinen" mies, joten on vaikeeta uskoa että tilanne on kovin helppo ujoilla ja introventeillä tapauksilla (moni ei varmaan edes tunne koko sanaa?).

        Harvoin kun ujot henkilötkään haluvat tutustua toisiin ujoihin, paitsi sitten ujot miehet.


      • raaempi totuus

        Noh, näinhän se on ja ihan yhtälailla tuo toimii oikeassa elämässäkin. Kun se hiljainen ja ujo tyttö tajuaa, että siitä on ne pelimiehetkin kiinnostuneita, niin siinä saa introverttimies pitkät hyvin äkkiä...


      • Ei noin

        ujoilla. Introverttihän taas ei ole sillä tapaa kiinnostunut sosiaalisesta vuorovaikutuksesta kun ekstrovertit. Eli siis introvertti viihtyy aidosti yksin. Ujo taas voi arastella, mutta oikeasti haluta olla hyvinkin sosiaalinen ja kun saa huomiota ja täten itseluottamuksen nostatusta sellaisilta miehiltä jollainen itse haluaisi olla sosiaalisesti, tuppautuu näiden seuraan parantaakseen sitä omaa sosiaalista asemaansa.

        Introvertti ei kaipaa tuollaista. Luulisin, että aidot introvertit (ainakin naiset) eivät edes nettitreffejä harrasta, koska sieltä saatava huomio koetaan ei-toivottuna ja kiusallisena.

        Olisin aika tarkka tuossa erottelussa, kun ujolle tosiaan esimerkiksi nettideittien huomio voi toimia itsevarmuuden kohottajana ja kun itsevarmuus kasvaa, uskaltaa olla niin sosiaalinen kun haluaa. Ekstrovertti voi olla ujo. Itse mieltäisin olevani ujo ekstrovertti. Olen hyvin sosiaalinen ja kaipaan sosiaalisia kontakteja, mutta usein uusissa ja isoissa porukoissa olen varovainen ja mietin etukäteen ja jälkikäteen aika paljon tapoja millä voin mokata tai olen mokannut jonkun sosiaalisen kontaktin. Päällepäin ujous ei minusta kyllä näy. Puhun paljon ja vaikutan itsevarmalta. Voisi kai sanoa, että olen voittanut ujouden tietyllä tapaa.

        Enkä haluaisi introverttiä naista. Meillä ei olisi mitään yhteistä. Naisen jolla on heikompi itsetunto ja joka on vähän ujo kävisi, jos naisessa olisi potentiaalia voittaa ujous ja tulla itsevarmemmaksi. Sairaalloinen itsetunnon pönkityksen tarve ja aito sosiaalisten tilanteiden fobia voisi olla sitten jo vähän liikaa.


    • m21v.

      Itseäni kyllä ihmetyttää miks nettideiteistä ei löydy introverttejä, kun sitä luulis että nettideitti ois täydellinen paikka introverteille tutustua mutta siitä huolimatta se on täynnä jotai umpisosiaallisia naisia(joiden profiileissa lukee, että eivät voi sietää ujoja), baarikärpäsiä, pintaliitäjiä ja muita hörhöjä. :/

      • mies.

        Sanos muuta. Introvertit naiset käyvät kaupaksi muille miehille siinä missä muutkin, introvertit miehet taas eivät käy kaupaksi, koska heidänhän pitäisi se aloite tehdä, mutta kun ei ihan onnaa. Tapasin kyllä tältäkin palstalta yhden introvertin naisen, hyvät mahdollisuudet onnistumiseen on, periaatteessa ainoastaan ulkonäkö voi mennä pieleen. Yhteistä oli meillä _paljon_, mikä on jotakin mitä voi vain haaveilla nettideiteissä, siellähän sitä kirjavaa ja ulospäinsuuntautunutta porukkaa on pilvin pimein.


      • E55gutor
        mies. kirjoitti:

        Sanos muuta. Introvertit naiset käyvät kaupaksi muille miehille siinä missä muutkin, introvertit miehet taas eivät käy kaupaksi, koska heidänhän pitäisi se aloite tehdä, mutta kun ei ihan onnaa. Tapasin kyllä tältäkin palstalta yhden introvertin naisen, hyvät mahdollisuudet onnistumiseen on, periaatteessa ainoastaan ulkonäkö voi mennä pieleen. Yhteistä oli meillä _paljon_, mikä on jotakin mitä voi vain haaveilla nettideiteissä, siellähän sitä kirjavaa ja ulospäinsuuntautunutta porukkaa on pilvin pimein.

        "Sanos muuta. Introvertit naiset käyvät kaupaksi muille miehille siinä missä muutkin, introvertit miehet taas eivät käy kaupaksi"

        Korjaan: Epäsosiaaliset hikikomorit eivät käy kaupaksi ja koska he eivät tee aloitetta, on se kaikille hyvä.

        "koska heidänhän pitäisi se aloite tehdä, mutta kun ei ihan onnaa"

        Ei tarvitse tehdä aloitetta! Suomi24 treffeihin vaan! Tee hyvä profiili tai itke ilman.

        "Tapasin kyllä tältäkin palstalta yhden introvertin naisen, hyvät mahdollisuudet onnistumiseen on, periaatteessa ainoastaan ulkonäkö voi mennä pieleen."

        Ei ole vaikeaa.

        "Yhteistä oli meillä _paljon_, mikä on jotakin mitä voi vain haaveilla nettideiteissä, siellähän sitä kirjavaa ja ulospäinsuuntautunutta porukkaa on pilvin pimein."

        Nettideiteissä on paremmat mahdollisuudet, niin ei tarvitse tyytyä itsetunnottomiin ja negatiivisiin hiiriin, vaan voi jos on miestä niin iskeä paikan parhaimman näköinen muija.


    • sssrreess

      Mulle kävis kyllä hyvin kaupaksi introvertti mies, kun itse olen samanlainen. Minulle ei ole oikeastaan väliä, mihin mies sijottuu introvertti - ekstrovertti -akselilla, kunhan ei muilta luonteenpiirteiltään olisi täydellinen vastakohtani.

      • mies.

        Mites vanha olet muuten?


      • raaempi totuus

        Ei sulle kuitenkaan kelpaisi. Siinä vaihtuisi mielipiteet äkkiä, kun joku "hauska" kiiltokuvapoika kävisi heittämässä pari sopivaa one-lineriä...


      • sssrrees
        raaempi totuus kirjoitti:

        Ei sulle kuitenkaan kelpaisi. Siinä vaihtuisi mielipiteet äkkiä, kun joku "hauska" kiiltokuvapoika kävisi heittämässä pari sopivaa one-lineriä...

        Heh! Epäilen kyllä, ettei minkään sortin kiiltokuvapoika tai supliikkimies sais minussa aikaan äkillistä mielipiteenvaihdosta. Olen vm. 1992.


      • raaempi totuus
        sssrrees kirjoitti:

        Heh! Epäilen kyllä, ettei minkään sortin kiiltokuvapoika tai supliikkimies sais minussa aikaan äkillistä mielipiteenvaihdosta. Olen vm. 1992.

        Mä tunsin joskus kauan sitten erään hiljaisen ja ujon tytön, joka oli suunnilleen saman ikäinen kuin sinäkin ja hän vannotti vastaavaa... noh, niinhän siinä kävi, että oikeassa olin kuitenkin. Mä olen sinua 12 vuotta vanhempi.


    • Umpimähkä

      Yhtä hyvä kysymys: Jos uskot, että sellaiselle olisi käyttäjiä, niin miksi et alkaisi tuottaa sellaista palvelua.

      Uusyrityskeskusista saa ilmaiseksi neuvoja ja laskelmia rahoitukseen, ja jos liikeideasi on hyvä niin luulisi rahoituksenkin järjestyvän. Kannattaa miettiä ansaintalogiikka huolella: kuka maksaa palvelusta, ilmottaja vai vastaaja vai sivuilla mainostavat yritykset. Ja sen jälkeen tietysti paljonko niitä maksavia asiakkaita tarvitaan, jotta saa sivuston perustamiskulut (koodaaminen ja mitä ikinä siinä tarvitaankin) ja ylläpidon katettua sekä kernaasti hieman voittoakin.

      Vai ajattelitko, että jonkun muun pitää ottaa yrittäjäriski tässäkin asiassa?

      • Murumör

        Eipä kuka tahansa osaa tyhjästä jotain palvelua raapia O__o
        Mutta hyvä idea jos sellainen jostain löytyisi... Ulkomailta löytyy ujoille deittisivuja mutta eiköhän suomalaiset halua nimenomaan läheltä löytää ihmisiä eikä jostain usasta tai kapkaupungista.


      • as.
        Murumör kirjoitti:

        Eipä kuka tahansa osaa tyhjästä jotain palvelua raapia O__o
        Mutta hyvä idea jos sellainen jostain löytyisi... Ulkomailta löytyy ujoille deittisivuja mutta eiköhän suomalaiset halua nimenomaan läheltä löytää ihmisiä eikä jostain usasta tai kapkaupungista.

        Meillähän on se paritusketju, miksei kukaan sinne vastaa, tai laita itsensä esiin?


      • Mies nimeltä hän
        as. kirjoitti:

        Meillähän on se paritusketju, miksei kukaan sinne vastaa, tai laita itsensä esiin?

        Ihan turha ketju ku siel on pelkästään miehiä.
        Naisten ei tarvitse etsiä seuraa täältä.


    • Anonyymi

      En tiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe