Söin pari viikkoa sitten kiivin. En ollut syönyt niitä ennen tätä vuosikausiin. Jonkin ajan kuluttua maha tuli todella kipeäksi. Kivut olivat sen verran kovat, että jouduin menemään lattialle makaamaan sikiöasentoon ja tuntui että maha räjähtää. Kipu meni ohi ja päätin olla koskematta kiiveihin enää.
Seuraavalla viikolla söin sitten banaanin ja taas tuli maha kipeäksi. Ei kuitenkaan niin pahasti mitä siitä kiivistä. Olen kokeillut banaania parina muunakin päivänä ja aina sama juttu. Kipu tuntuu eniten vatsan yläosassa ja se alkaa noin tunnin kuluttua banaanin syömisestä. Onko tuo kiivi voinut laukasta allergian banaanille? Olen syönyt banaaneja usein ja koskaan aikaisemmin niistä ei ole tullut mitään oireita. Voiko tästä parantua? Banaani kun on aina ollut suosikkihedelmä.
Voiko kiivi aiheuttaa banaaniallergian?
6
818
Vastaukset
- .
kiwi aiheuttanut herk.banaanille
- kokeile kuukausi
Älkää vetäkö niitä margariineja ja kasviöljyjä lainkaan tai ainakin mahdollisimman vähän ja pysytte paljon terveempinä.
Kasviöljy alentaa kolesterolia, joka aiheuttaa kortisonitason laskemisen. Sitten ei leikkaa älli eikä jaksa mitään.
Mitä enemmän luet aiheesta netistä, sitä enemmän uskot asian olevan näin.
Varokaa piilotettua kasviöljyä, sitä on lähes kaikessa.- Banaanimies
Huonoja rasvoja on tullut välteltyä jo pitkään. Muutenkin olin tekemässä hiljalleen siirtymää raakaravintoon. Siksi nuo banaanin aiheuttamat kivut harmittavat erityisen paljon, sillä banaani on melko tärkeä komponentti viherpirtelöissä. Ennen sen kiivin syömistä minulle ei tullut todellakaan mitään oireita banaanista. Nykykyään tulee joka kerta.
- Banaanimies
Banaanimies kirjoitti:
Huonoja rasvoja on tullut välteltyä jo pitkään. Muutenkin olin tekemässä hiljalleen siirtymää raakaravintoon. Siksi nuo banaanin aiheuttamat kivut harmittavat erityisen paljon, sillä banaani on melko tärkeä komponentti viherpirtelöissä. Ennen sen kiivin syömistä minulle ei tullut todellakaan mitään oireita banaanista. Nykykyään tulee joka kerta.
Nyt aiheuttavat jo gojimarjatkin mahakipua. Ennen ei ole tullut niistäkään mitään oireita. Eihän tässä kohta voi syödä enää mitään.
- banskumies090
kiwi on eri hedelmä ku banaani urpo
- vatsa vaivainen
nähtävästi samanlaisia oireita banaanin syönnistä kuin minulla.
En ole vuosiin syönyt banaania kun tiedän mitkä kivut siitä saan.
Lisäksi minä en voi syödä kananmunaa kuin vähän kerrallaan, raaka porkkana, lanttu tekee samat kivut.
Ja nyt olen saanut ilmeisesti uuden ruoka-aineen josta vatsa reagoi eli mansikka.
Syytä tähän en osaa sanoa sillä lääkäriltäkin kysellyt mutta ei osannut hänkään sanoa.
Varmaan 10 vuoden päästä en voi syödä enää mitään. ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868