osaako kukaan sanoa, onko LAHB ja LBBB sama asia vai eri asia ja mitä eroa. Lääkäri totesi sydänfilmistä että viitettä LAHB:n suuntaan mutta ei selventänyt asiaa mitenkään tai kommentoinut siihen muutenkaan mitään. Netistä löytyy erittäin huonosti tietoa... Olen erittäin lihava, nuorehko nainen. Kiitos jo joku viitsii vastata.
LAHB
4
1792
Vastaukset
- Karpaatti 6606
Tää on niin tätä!!! Lekurit puhuu hienoa ammattikieltään eikä vaivaudu selittämään mitä mikäkin tarkoittaa. Minä en poistu vastaanotolta jos minulle jää pienikin asia epäselväksi kuten esim joku lääketieteellinen termi. Lääkärinikin tietää sen joten hän kyllä selittää maallikkokielellä asiat juurta jaksaen.
Suraavalla kerralla vaadi selvittämään lyhenteet yms!! Ja google on hyvä apu aina jos on jotain epäselvää oli asia sitten sydänvaiva tai ladan kampiakselin paino.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ima01783
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00920
Siinä linkit josta voit saada selvyyden kysymykseesi.- LAHB vai LBBB
anteeksi vielä tyhmyyteni, mutta viitsisitkö vielä selventää että onko se LAHB siis sama asia kuin tuo LBBB? Tuolta toisesta linkistä kun luin niin siellä luki että LBBB olisi merkki alkavasta sydänviasta. Eli onko tuo LAHB yhtä vakava/ sama asia vai mikä siinä on erona? Kiitos jos vielä viitsit vastata!
- Karpaatti6606
LAHB vai LBBB kirjoitti:
anteeksi vielä tyhmyyteni, mutta viitsisitkö vielä selventää että onko se LAHB siis sama asia kuin tuo LBBB? Tuolta toisesta linkistä kun luin niin siellä luki että LBBB olisi merkki alkavasta sydänviasta. Eli onko tuo LAHB yhtä vakava/ sama asia vai mikä siinä on erona? Kiitos jos vielä viitsit vastata!
Sen verran tuossa nopeasti sain selville että tuo ensimmäinen kirjain L tarkoittaa vasenta ja LBBB tarkoittaa Vasenta haarakatkosta eli sähköimpulssit eivät kulje sitäkautta kunnolla tai jotain sinne päin. Ja tuo LAHB tarkoittaa vasenta takahaara katkosta. Siitä en saanut selvää kumpi olisi pahempi. Kannattaa vaikka soittaa esim. sairaalan sydänhoitajalle ja kysyä. Itse olen Kardiomyopatia potilaiden vertaistuki henkilö joten en voi antaa kovin amaamttimaisia lääketieteellisiä neuvoja tai tietoa.
- LAHB vai LBBB
Karpaatti6606 kirjoitti:
Sen verran tuossa nopeasti sain selville että tuo ensimmäinen kirjain L tarkoittaa vasenta ja LBBB tarkoittaa Vasenta haarakatkosta eli sähköimpulssit eivät kulje sitäkautta kunnolla tai jotain sinne päin. Ja tuo LAHB tarkoittaa vasenta takahaara katkosta. Siitä en saanut selvää kumpi olisi pahempi. Kannattaa vaikka soittaa esim. sairaalan sydänhoitajalle ja kysyä. Itse olen Kardiomyopatia potilaiden vertaistuki henkilö joten en voi antaa kovin amaamttimaisia lääketieteellisiä neuvoja tai tietoa.
pitää tehdä soittoja! Hyvää alkavaa talvea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632