Pähkäilen eri valmennuskurssien välillä, kaikki kehuvat itseään kovasti. Kokemuksia viime vuosilta, hyviä ja huonoja, kiitos!!
Vastaukset 2
- Suzannay
Paras taitaa olla Kannustin?
- galsworth
Kannattaa miettiä, tarvitseeko sosiologian kaltaiseen aineeseen oikeasti valmennuskurssia. Katso vaikka viime vuoden valintakokeen pisteytysohjetta:
http://www.yhteiskuntatieteet-yhteisvalinnat.fi./sosiologia/Pistetysperusteet_sosiologia_2010.pdf
Valmennuskurssi ehkä sopii tietylle, takamuksille potkimista kaipaavalle ihmistyypille. Toinen asiakasryhmä löytyy mahdollisesti neuroottisista ylisuorittajista, jotka eivät voi jättää mitään kurssia käymättä.
Sanoisin, että jos on täyspäinen ihminen, joka osaa i) aikatauluttaa omat tekemisensä ii) löytää motivaationlähteensä omatoimisesti, ei valmennuskurssi välttämättä tarjoa paljoa.
Kannustimen kurssit ovat käsittääkseni ainakin edullisempia kuin useat muut, eivätkä ne nyt varmaan jää tasossa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680