Haittaako etupillu?

=0=0=0=

Eli, olen huomannut että itselläni saattaa olla hieman ns. etupillu. Ei onneksi mikään kaikista huomattavin, että uikkarissa voi ihan olla ja sillein, mutta omastamielestäni silti hiukan häiritsevä asia. Kysymys kuuluukin, että kuinka monella teistä on tämä etupillu? Ja haittaako etupillu jotenkin yhdynnän nautintoa miehen, tai naisen näkökulmasta?

Ps. jos sana 'etupillu' on tuntematon, googlettakaa.

14

4067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjkjjjhjj

      ei haittaa eikä muutenkaan pojille seksi tärkein asia ooo naisessa

      • jjjhhyuygn

        .


    • yx poju vaa.

      Sehän on vaan eduksi lähetyssaarnaaja asennossa. tulee pillu paremmin hollille. Takaapäin on tietysti takapillunen parempi, mutta ei se estä etupillusenkaan panoa, jos keikistää pyllyä tarpeeksi. Eikä sun tarvitse hävetä sitä uimapuvussakaan, varsinkin jos on posliini ja paksut häpyhuulet. Ai että se on kiihottavan näköistä.

      • ysuitcuis

        tykkään


      • PILLUN PÄÄLLE MITHÄÄ
        ysuitcuis kirjoitti:

        tykkään

        aamupillu,päiväpillu,iltapillu,yöpillu,keskiyönpillu, etelänpillu,pohjoesenpillu,idänpillu,lännenpillu,etupillu,takapillu,keskipillu,sivupillu hehe... PILLU!!

        kuka tietää mistä kotimaisesta sarjasta:D tosin kyllä ite vähä lisäilin noita


      • dsa das dsaa
        PILLUN PÄÄLLE MITHÄÄ kirjoitti:

        aamupillu,päiväpillu,iltapillu,yöpillu,keskiyönpillu, etelänpillu,pohjoesenpillu,idänpillu,lännenpillu,etupillu,takapillu,keskipillu,sivupillu hehe... PILLU!!

        kuka tietää mistä kotimaisesta sarjasta:D tosin kyllä ite vähä lisäilin noita

        taivaan tulis oli ainaki etelänpillu (:


      • whitepepper
        dsa das dsaa kirjoitti:

        taivaan tulis oli ainaki etelänpillu (:

        mikä vittu on etupillu? haluun vastauksen täs ja nyt, en googlaa!


    • Mutta en ymmärrä miksi pitää erotella etu- ja takapillut?

      • poslin

        etupillu miellyttää varsinkin kun on seivattu ja camel toe näkyy


    • marjatta täti

      se etu pillu on todella vakava asia.. sun kannattaa mennä lääkäriin niin ne leikkuttaa sun pillus pois.

    • Minna vaan

      Etupillu on aivan ihana.
      Käyttäkää ihonmyötäisiä ohuita huosuja että etupillu korostuu. On aivan ihanaa kun näkee kadulla etupillun ja sitä olisi ihanaa nuolla ensin housujen läpi.

    • noin on

      heh heh pojat taas kehuu,käännelkääs sitä naistanne eriasentoihin niin näätte että kyllä se pillukin menee eriasentoihin

    • Wertuerss

      Mielummin etupillu koska se näkyy paljon paremmin.

    • 1961aa

      Ei haittaa yhtään. Ei sen kauniimpaa kuin eteentyöntyvä häpykumpu ja uikkarin läpi näkynä aavistus siitä ihanasta solasta johon voisin sujauttaa kiimaisen kaluni.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5450
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      162
      4217
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      3953
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      21
      2637
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2480
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2476
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe