Hei, Löytyisikö täältä ketään sellaista, joka etsii paria opinnäytetyön tekoon? Käsittääkseni opinnäytetyön voi tehdä myös eri koulutusalojen, koulutusohjelmien tai toisten korkeakoulujen opiskelijoiden yhteistyönä. Itse olen Yhteisöpedagogi-Kirkon nuorisotyönohjaaja opiskelija. Aiheen pitäisi liittyä jotenkin seurakunnan/kirkon työhön. Eri ideoille olen avoin. Opiskelen nuorisopuolella ja opinnäytetyö olisi tarkoitus aloittaa heti, kun mahdollista. Omasta yksiköstä ei paria tunnu löytyvän. Vastaile tähän jos uskot tiimityöhön.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542074MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1241162- 1351135
- 47981
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72948- 58862
- 38717
- 72693
- 34687
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674