qq vs aa

player74

miten olisitte pelanneet,tapahtui pokerihuoneella eilen?n300pelaajan 8k turnaus!merkkejä mulla oli 11k, bb oli jotain tonnin 2 luokkaa,,kaikki kippas ennen mua,minä (sb)..qq ja nykäsin all ,,,,,,bb makso aa......,olisitteko pelannu erinlailla? tiesin kyl kaverin erittäin aggressiiviseksi ja tuurihaukaksi...ja mulla on niin vitun huono tuuri näissä peleissä,,,käsiä olen pokerihuoneella pelannu joku 30k!sellanen vielä et aina kun teen kotiutuksen niin menee tosi kauan kunnes rupee taas kortti käymään..

7

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8v. pelannut

      Riippuu aivan siitä paljoko sulla ja vihulla oli stackia?Small stackina olisin laittanu kaiken peliin,mutta merkkien määrähän tuossa on olennaisinta.3,5xBB ja jos vihu vetää all-inn niin sitten pitää katsoa paljonko jää maksettavaksi,jos vihu small stack niin insta maksu.

      Vaikea silti antaa hyvää vastausta noiden tietojen perusteella.

    • lollerzzz

      "bb oli jotain tonnin 2 luokkaa"

      Lol, sillä nyt yleensä on aika iso merkitys onko bb 1000 vai 2000. Tässä tapauksessa tosin ei niin suurta merkitystä. Jos bb=2000 ja sulla on siis 5,5 bb on tämä selvääkin selvempi pusku. Pusku on standard peli myös 11 bb:n stäkillä. Vaihtoehtoinen line voisi olla pieni raise, jos uskoo vihun puskevan yli lightisti. Pusku obv snapataan. Parempi luultavasti tässäkin tapauksessa puskea itse. Kipatahan tätä ei tietenkään missään tapauksessa.

      • lollotilooooooo

        Menehän nyt ensiksi sinne amiksen kirjastoon sanakirja kourassa opettelemaan termien suomennokset, kun tuo on niin tajutonta oksennusta. Ymmärrän kyllä pyrkimyksesi saada uskottavuutta sanomasi taustaksi käyttäessäsi pokerislangia, mutta silti. Ja mitä itse jakoon tulee, niin merkit keskelle tuolla pinolla ja noilla blindeilla.


    • Olisin lyönyt vähemmän. Ja heruttanut merkit keskelle jaon edetessä... Miksikö? Koska haluan maksun enkä pelkkiä blindeja.

      Noilla blindeillä tuplaus on lähinnä ainut vaihtoehto.

      Pokerihuoneella en itse ole pelannut, mutta näiltä foorumeilta olen oppinut, että AA voittaa siellä vain jotain 3-5 prossaa jaoista. Kävikö tässä nyt superhuono tuuri, vai miten AA pystyi voittamaan QQ:n?

      • player74

        eli mul oli taskuparina qq ,kaverilla aa..eikä apuja kummallekaan...


      • player74 kirjoitti:

        eli mul oli taskuparina qq ,kaverilla aa..eikä apuja kummallekaan...

        Eli pokerihuoneen maineen mukaisesti huonoa tuuria, normaalipokeriin suhteutettuna taas ihan normaali jako.


      • DDDDDDDDDDDD
        The_Rat kirjoitti:

        Eli pokerihuoneen maineen mukaisesti huonoa tuuria, normaalipokeriin suhteutettuna taas ihan normaali jako.

        Miten AA voi voitaa QQ, ja pokerihuoneella?? Taitaa olla rigged!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe