Kärsin nykyään ympärivuotisesta nuhasta. Nenäni on aina enemmän tai vähemmän tukossa. Tänä vuonna oireet pahentuneet. Mistähän voisi johtua, että heti heräämisen jälkeen alkaa nenää kutittaa valtavasti ja kamala vesinuha alkaa, myös aivastukset. Kestää vielä tovin kun olen jo jalkeilla. Sitten alkaa helpottaa. Toki allergiakohtaus voi tulla päivälläkin mutta pahin on aina silloin aamulla?!
Heti heräämisen jälkeen pahin?
Mima11
2
345
Vastaukset
- Yks vaan
Nukut homeisessa paikassa?
- polypoosia
Mulla on ihan sama vaiva. Viime aikoina tosin kohtaus on tullut yleensä illalla eikä aamulla.
Kirjoitin tuossa nenäpolyypeista juuri minuutti sitten, mutta en tiedä tuoko se kirjoitus sinulle mitään uutta tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368