Niin. Otsikossa se kysymys onkin. Onko teillä, ablaation läpikäyneillä, alkanut toistuvat migreenikohtaukset? Itse sain molempien ablaatioiden jälkeen aurallisen migreenin ja nyt viimeisen ablaation jälkeen migreenit ovat toistuvasti tulleet.
Maalaisjärjellä ajateltuna, yhteyttä voisi olla. Käynnistetäänhän rytmihäiriöt ablaatiossa sähköllä ja aivothan ovat yhtä sähköistä aluetta, vaikka eivät ihan vieretysten olekaan sydämen kanssa...
Ablaatio laukaisi migreenin?
4
903
Vastaukset
- ei ole, kipu loppu
Eli poltettiinko sulta ratoja pois, vai pelkkä tutkimus ilman polttoja?
Mulle tehtiin tutkimus ilman polttoja kun ei ollut mitään poltettavaa, vaan syke menee ääreishermoston yliherkkyyden takia sekaisin..
Epämukaavahan se tutkimus oli, ja pääkipu vain sinä päivänä. Ei mitään sen jälkeen. Ainoa ilo oli että lääkkeet jäi pois 2vk jo nyt ilman kun kerrottiin ettei ole vikaa, antaa sinustakykardian vaivata sit keskushermoston epätasapainon kautta..- harmista toiseen
poltettiin ja kunnolla, eikä rataa saatu katkastua. Menossa myöhemmin taas.
- AuraJokinen
Mulla alkoi..jo kolmas aurallinen migreeni menossa ja eilen tehtiin ablaatio. Taipumus migreeniin mulla on ollut aina, mutta sydämen rytmihäiriöiden takia saamani lääkitys vei migreenit pois vuosiksi..kunnes ne nyt sitten yht äkkiä alkoi taas.Pärkkele!
- Anonyymi
Poikaystäväni kävi 3 kk sitten avosydänleikkauksessa jossa tehtiin kaikenlaista mm vaihdettiin tekoläppä. Hänellä on sen jälkeen tullut vähintään kerran viikossa aurallinen migreeni ilman päänsärkyä. Hänellä oli siis migreeniä myös ennen leikkausta mutta täysin erilaista silloin tuli kipua ja kohtauksia tuli ehkä kerran 2 kuukaudessa. Jokin yhteys näissä on pakko olla. Onko sinulla helpottanut miten nämä migreenit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464061Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39958Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790