Olisiko täällä foorumilla ketään kiinnostunutta pystyttämään omaa cod4 servua? Mielellään jos osaisi ja jaksaisi tehdä admin hommia niin olis hyvä.
Suunnitelmissa olisi siis joku 32-42 pelaajan servu, cd-key tarkistus pois käytöstä, kotisivut joista löytyy mahd. oma foorumi ja statsit josta pelaajat voi käydä katsomassa sijoituksiaan.
Oikeastaan minulla olisi kaikki muut paitsi serverille se nettiyhteys joka olisi hyvä olla vähintään 10/10 m, toinen vaihtoehto on vuokrata kimpassa virtuaalipalvelin esimerkiksi tentacle.fi, siinä tapauksessa admineita/sijoittajia saisi olla useempikin.
Joten jos omaat 10/10 nettiyhteyden ja tykkäät pelata codia ja ylläpitää omaa klaania niin otappa yhteyttä niin keskustellaan lisää: jouniraj[at]phpoint.fi
Dedikoitu cod4 servu
dedicated_host
1
370
Vastaukset
- akgdg547
jos ilmaiskut ja kranaatit on kielletty, mielellään teknisesti, ei adminin valvonnasta riippuvalla tavalla
battlefield2 bad company2 on parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052