FujiFilm FinePix S1800

somebodyyy

Suunnitelmissa olisi ostaa kamera. Aluksi ajattelin Canon EOS 1000D:tä, mutta äsken silmiin osui tuo FujiFilmin kamera. Netistä olen yrittänyt etsiä kamerasta jonkinlaisia arvosteluja tai jotain, mutta en mitään ole löytänyt.

Elikkäs, olisiko kellään kokemusta kyseisestä kamerasta? Plussia, miinuksia? (:

4

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6878687687868
      • somebodyyy

Enemmänkin ajattelin jonkun henkilön omaa mielipidettä kamerasta, enkä vaan teknisiä tietoja?

• dsadsdsdsadsadsa
        somebodyyy kirjoitti:

Enemmänkin ajattelin jonkun henkilön omaa mielipidettä kamerasta, enkä vaan teknisiä tietoja?

no noissa linkeissähän ON arvostelijan mielipide. ja tuossa photographyblogin reviewissä vielä comments osastossa vaikka kymmenittäin niitä mielipiteitä.

• fujillakuvaavatyyppi

Kuvaan fujifilm FS100S- kameralla ammatikseni muunmuassa passikuvia. Vuoden aikana kuvia on tullut otettua 11 000 kpl, ja uuden kameran hankinta alkaa olla pian ajankohtainen. Fujilla, ja ei järkkärillä haluaisin jatkaa edelleen, mutta suuntaus noissa on kokonaan mennyt moottorilla ohjattavaan zoomiin.
      Polttovälin täsmällisyys on itselleni tärkeä juttu, ja tuosta uudemmasta käsizoomi tietysti puuttuu.

Muuten voin suositella tuota kameraa: ei nyt varsinaisesti peittoa järjestelmäkameroita, mutta päivittäisessä hyötykäytössä se on h y v ä kamera.
      plussaa myös AA-akkukäyttöisyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe