Suunnitelmissa olisi ostaa kamera. Aluksi ajattelin Canon EOS 1000D:tä, mutta äsken silmiin osui tuo FujiFilmin kamera. Netistä olen yrittänyt etsiä kamerasta jonkinlaisia arvosteluja tai jotain, mutta en mitään ole löytänyt.
Elikkäs, olisiko kellään kokemusta kyseisestä kamerasta? Plussia, miinuksia? (:
FujiFilm FinePix S1800
4
1139
Vastaukset
- 6878687687868
http://www.photographyblog.com/reviews/fujifilm_finepix_s1800_review/
http://www.cameras.co.uk/reviews/fuji-finepix-s1800.cfm
on se raivostuttavaa kun kysellään täälllä siitä ja siitä kamerasta eikä itse osata hakea mitään tietoa. pukeeko joku sinulle aamulla vaatteetkin päälle? ja pyyhkiikö perseen?- somebodyyy
Enemmänkin ajattelin jonkun henkilön omaa mielipidettä kamerasta, enkä vaan teknisiä tietoja?
- dsadsdsdsadsadsa
somebodyyy kirjoitti:
Enemmänkin ajattelin jonkun henkilön omaa mielipidettä kamerasta, enkä vaan teknisiä tietoja?
no noissa linkeissähän ON arvostelijan mielipide. ja tuossa photographyblogin reviewissä vielä comments osastossa vaikka kymmenittäin niitä mielipiteitä.
- fujillakuvaavatyyppi
Kuvaan fujifilm FS100S- kameralla ammatikseni muunmuassa passikuvia. Vuoden aikana kuvia on tullut otettua 11 000 kpl, ja uuden kameran hankinta alkaa olla pian ajankohtainen. Fujilla, ja ei järkkärillä haluaisin jatkaa edelleen, mutta suuntaus noissa on kokonaan mennyt moottorilla ohjattavaan zoomiin.
Polttovälin täsmällisyys on itselleni tärkeä juttu, ja tuosta uudemmasta käsizoomi tietysti puuttuu.
Muuten voin suositella tuota kameraa: ei nyt varsinaisesti peittoa järjestelmäkameroita, mutta päivittäisessä hyötykäytössä se on h y v ä kamera.
plussaa myös AA-akkukäyttöisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000