tyhjä olo, mikä avuksi?

Minulla on usein ahdistuskohtauksien jälkeen tyhjä olo se saattaa kestää ehkä parikin päivää, siis tuntuu siltä ettei tuntisi mitään tunnetta esim. että olisin iloinen tai surullinen ym. On vain mitätön tyhjä olo enkä tunne yhtään mitään. Olen vasta nuori joten voiko tämä johtua siitä? Esimerkkinä tämä päivä olin normaali koko päivän mutta minulle tuli levoton olo noin 6 aikaan illalla ja sain jonkinlaisen ahdistuskohtauksen 7 aikaan, oloni helpottui tuossa 8 aikaan ja sen jälkeen tuli tämä tyhjä mitätön olo. Minun olisi tarkoitus lähteä huomenna poikaystäväni luokse, mutta sekään ei enää innosta eli en ole innostunut koko asiasta, ei tee mieli käydä suihkussa, pakata tai syödä, ei tee mieli kun vain istua ja olla paikallaan tuntematta mitään. Tämä olo on ikävä ja haluaisin päästä siitä eroon. Mikä siis avuksi?
1305
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Tää on vähän ikävää todeta, mutta yleensä tuossa auttaa parhaiten se, että alkaa vain tekemään. Siis vaikka puoliväkisin. Jossain vaiheessa se sitten alkaa tuntua joltain. Jos sen sijaan saa nyhjöttämään kotiin ja ei tee mitään, niin eihän mikään voi tuntuakaan miltään kun ei tapahdu/tee mitään. Voimia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tyhjä.olo123 kirjoitti:

Minulla on usein ahdistuskohtauksien jälkeen tyhjä olo se saattaa kestää ehkä parikin päivää, siis tuntuu siltä ettei tuntisi mitään tunnetta esim. että olisin iloinen tai surullinen ym. On vain mitätön tyhjä olo enkä tunne yhtään mitään. Olen vasta nuori joten voiko tämä johtua siitä? Esimerkkinä tämä päivä olin normaali koko päivän mutta minulle tuli levoton olo noin 6 aikaan illalla ja sain jonkinlaisen ahdistuskohtauksen 7 aikaan, oloni helpottui tuossa 8 aikaan ja sen jälkeen tuli tämä tyhjä mitätön olo. Minun olisi tarkoitus lähteä huomenna poikaystäväni luokse, mutta sekään ei enää innosta eli en ole innostunut koko asiasta, ei tee mieli käydä suihkussa, pakata tai syödä, ei tee mieli kun vain istua ja olla paikallaan tuntematta mitään. Tämä olo on ikävä ja haluaisin päästä siitä eroon. Mikä siis avuksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu