Mikä paras ranskalaisfarmari?

yleinentiepäättyyb

Laguna I, Peugeot 406, Citroen Xantia vai Citroen XM? Kysyn tätä juuri siksi, koska kaikki nuo ovat sen ikäisiä malleja, että niissä kaikissa alkaa olla vikoja. Jonkun noista aion hankkia, mieluummin isohkolla 2-litraisella koneella, että jaksaa sitten vetää kuormaa tai peräkärryä / asuntovaunua. Tasapuolisuuden nimissä kysyn samaa kaikilta kolmelta merkkipalstalta.

7

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RXE

kokemusta ykköskoppasesta Lagusta 2,0 vm:2000 puhtia piisaa ja kyyti on hiljaista ja koska se on
      sarjan viimeisiä niin ne lastentaudit oli vähäisiä ja edelliset pari omistajaa ehtinyt korjata niitä
      tyyppivikoja näitä Lagu farkkuja löytyy vähänajettujakin varsin edullisesti.

• rennyz

Kyllä näin on Renault Laguna on paras noista kannatta katto -99 ja siitä ylöspäin suosittelen 1.8 16v tai 2.0 16v.
        myös renaultin dieselit ovat saaneet kehuja.

• BMW525-93-
        rennyz kirjoitti:

Kyllä näin on Renault Laguna on paras noista kannatta katto -99 ja siitä ylöspäin suosittelen 1.8 16v tai 2.0 16v.
        myös renaultin dieselit ovat saaneet kehuja.

Tule järkiisi ja unohda noi ranskalaiset romut.Osta BMW 520 tai isompi niin puhtia ja vääntöä riittää joka lähtöön.Bemari maksaa vähän enemmän mutta sitä ei tarvitse seisottaa korjamoolla joka viikko.

• sentään
        BMW525-93- kirjoitti:

Tule järkiisi ja unohda noi ranskalaiset romut.Osta BMW 520 tai isompi niin puhtia ja vääntöä riittää joka lähtöön.Bemari maksaa vähän enemmän mutta sitä ei tarvitse seisottaa korjamoolla joka viikko.

Sori, menee just päinvastoin...

Ykköslagu on ykkösvalinta farmarina jos arvostaa tilavaa ja paljon mainettaan kestävämpää autoa. Toi 2 litranen 16V on ihan loistokone, vääntää ku riivattu pohjalta saakka.

• hönökö?

Jos luotettavuutta ja viattomuutta arvostat niin valintasi on joko citroen tai pökötti, lagunoiden ansiot on kai ulkonäössä, sisätiloissa ja ajettavuudessa.

• Parilitraset

Jos noita ykköslagunoita on hyväkuntoisina saatavilla, niin ei ku siitä vaan. Mun mielestäni jopa paras näistä, mutta tämähän on vain mun mielipide. Piloillehan laguna meni vasta siinä udemmassa mallissa. Onhan pökötti 406 myös hyvä ja varma peli, mutta myös sen seuraaja 407 oli vähän mitä sattuu. Sitikat on mulle vähän vieraampia, ja niihin en kommentoi.

• voittaja jätkä
        Parilitraset kirjoitti:

Jos noita ykköslagunoita on hyväkuntoisina saatavilla, niin ei ku siitä vaan. Mun mielestäni jopa paras näistä, mutta tämähän on vain mun mielipide. Piloillehan laguna meni vasta siinä udemmassa mallissa. Onhan pökötti 406 myös hyvä ja varma peli, mutta myös sen seuraaja 407 oli vähän mitä sattuu. Sitikat on mulle vähän vieraampia, ja niihin en kommentoi.

Bemari on paras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe