Mikä paras ranskalaisfarmari?

yleinentiepäättyyb

Laguna I, Peugeot 406, Citroen Xantia vai Citroen XM? Kysyn tätä juuri siksi, koska kaikki nuo ovat sen ikäisiä malleja, että niissä kaikissa alkaa olla vikoja. Jonkun noista aion hankkia, mieluummin isohkolla 2-litraisella koneella, että jaksaa sitten vetää kuormaa tai peräkärryä / asuntovaunua. Tasapuolisuuden nimissä kysyn samaa kaikilta kolmelta merkkipalstalta.

7

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RXE

      kokemusta ykköskoppasesta Lagusta 2,0 vm:2000 puhtia piisaa ja kyyti on hiljaista ja koska se on
      sarjan viimeisiä niin ne lastentaudit oli vähäisiä ja edelliset pari omistajaa ehtinyt korjata niitä
      tyyppivikoja näitä Lagu farkkuja löytyy vähänajettujakin varsin edullisesti.

      • rennyz

        Kyllä näin on Renault Laguna on paras noista kannatta katto -99 ja siitä ylöspäin suosittelen 1.8 16v tai 2.0 16v.
        myös renaultin dieselit ovat saaneet kehuja.


      • BMW525-93-
        rennyz kirjoitti:

        Kyllä näin on Renault Laguna on paras noista kannatta katto -99 ja siitä ylöspäin suosittelen 1.8 16v tai 2.0 16v.
        myös renaultin dieselit ovat saaneet kehuja.

        Tule järkiisi ja unohda noi ranskalaiset romut.Osta BMW 520 tai isompi niin puhtia ja vääntöä riittää joka lähtöön.Bemari maksaa vähän enemmän mutta sitä ei tarvitse seisottaa korjamoolla joka viikko.


      • sentään
        BMW525-93- kirjoitti:

        Tule järkiisi ja unohda noi ranskalaiset romut.Osta BMW 520 tai isompi niin puhtia ja vääntöä riittää joka lähtöön.Bemari maksaa vähän enemmän mutta sitä ei tarvitse seisottaa korjamoolla joka viikko.

        Sori, menee just päinvastoin...

        Ykköslagu on ykkösvalinta farmarina jos arvostaa tilavaa ja paljon mainettaan kestävämpää autoa. Toi 2 litranen 16V on ihan loistokone, vääntää ku riivattu pohjalta saakka.


    • hönökö?

      Jos luotettavuutta ja viattomuutta arvostat niin valintasi on joko citroen tai pökötti, lagunoiden ansiot on kai ulkonäössä, sisätiloissa ja ajettavuudessa.

      • Parilitraset

        Jos noita ykköslagunoita on hyväkuntoisina saatavilla, niin ei ku siitä vaan. Mun mielestäni jopa paras näistä, mutta tämähän on vain mun mielipide. Piloillehan laguna meni vasta siinä udemmassa mallissa. Onhan pökötti 406 myös hyvä ja varma peli, mutta myös sen seuraaja 407 oli vähän mitä sattuu. Sitikat on mulle vähän vieraampia, ja niihin en kommentoi.


      • voittaja jätkä
        Parilitraset kirjoitti:

        Jos noita ykköslagunoita on hyväkuntoisina saatavilla, niin ei ku siitä vaan. Mun mielestäni jopa paras näistä, mutta tämähän on vain mun mielipide. Piloillehan laguna meni vasta siinä udemmassa mallissa. Onhan pökötti 406 myös hyvä ja varma peli, mutta myös sen seuraaja 407 oli vähän mitä sattuu. Sitikat on mulle vähän vieraampia, ja niihin en kommentoi.

        Bemari on paras!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe