Aaaaaargh!!!!!
Ei jaksa läheisiään rasittaa, siispä purkaudun tänne!!! Hitto että menee järki tämän kivun kanssa. Töissä yrittää olla, toisinaan pakko olla pois, niinkuin nyt. Mutta tosi kipeänä tulee välillä kituutettua töissä. Mulla on auraton migreeni ollut vuosikausia, nyt tullut muutaman kerran näköhäiriöitten kera. Lääkkeenä on kokeiltu kaikenlaista; estolääkitystä, akupunktiota, kunnon annoksia magnesiumia, imigrania, maxaltia, zomig nasalia ja nyt relert ja pahoinvointiin primperan. Relert ja Primperan yhdessä aiheuttivat viimeksi oudon ahdistuskohtauksen, pakko kai taas yrittää jotakin muuta. Kuukautisten aikana pahin kipu, mutta myös muulloin. Rajottaa todellakin sosiaalistakin elämää tämä vaiva, monetko juhlat ja tapahtumatkin on joutunut jättämään väliin tämän vuoksi... Mulla menee aina kohtauksen aikana niskat aivan lukkoon ja tukkoon - niinkuin nyt on, hieronnassakin olen käynyt. Maatakaan ei koko ajan jaksa. Mulla monesti lepo ei auta, kun vaan taon päässäni ajatusta "meneekö tämä ohi"... Joskus yritän katsoa rauhallista draamaa tv:stä tai pelata koneella vaikka pasianssia näyttö säädettynä aika tummalle... Kylmä jääpussi otsalla tuntuu myös hyvälle. Ja kun joku hieroo niskaa, päätä...
Kertokaa konsteja, avautukaa kanssasisaret.
Meneekö hermot? Purkaudutaan!!!
2
548
Vastaukset
- ulos maailmasta
Minulla auttaa se, että syön e-pillereitä pidemmän jakson kerralla. Minulla kipu tulee vain taukoviikolla, jos tulee. Aurattomassa migreenissä tämä näin voi toimia, jos kipu ajoittuu kuukautisten aikaan.
Mahdollisimman pimeä, mahdollisimman äänetön, mahdollisimman hajuton paikka on paras lepopaikka, kun kohtaus on päällä. Joku hyötyy jääpussista, joku lämpöpussista. Hierontaa en kipeänä sietäisi.
Lääkityksen joudut etsimään lääkärin kanssa.
Säännöllinen liikunta auttaa tai sitten se on vain muuten hyväksi. Olisiko jooga sinun lajisi? Vaihtoehtoisia hoitomuotoja voisit kokeilla: reikiä, shiatsua, vyöhyketerapiaa. Aromaterapiasta poimisin yhden kuukautisten aikaan hyvän tuoksun: fenkoli. - mamma pirkanmaalta
Kokeile ammattitaitoisen hierojan luona käyntiä. Pojallamme, 12-v, on ollut kovia päänsärkyjä. Tämä ihana hieroja paineli ns trigger-pisteitä niskassa, selässä, kasvoissa, käsivarsissa. Nuo pisteet keräävät kuonaa, ja painamalla/pinsettiotteella kuonan saa pois, ja se poistuu itsestää aineenvaihdunnan mukana kropasta pois. Tämä hoito auttoi ihan saman tien!! Kaikki hierojat eivät tunne näitä triggereitä, mutta maksaa vaivan selvittää, kuka osaa. Googleta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758