hiivatulehus ja canesten!

Eli kävin ostamassa canesten 500 mg pillerin joka laitetaan emättimeen huomasin harmikseni ettei pakkauksessa ollutkaan rasvaa, ostin kiireessä paketin. No mutta, laitoin eilen illalla kapselin ja tänään kun kiertelin pari tuntia kaupungilla ja kävin ostamassa myös ostamassa canestenrasvan, alkoi aivan hirveä kutina ja kuumotus. Se oli jotakin aivan sanoinkuvaamatonta! Paniikissa kun pääsin kotiin juoksin suihkuun ja huomasin että edellisenä iltana laittamani kapseli alkoi lipsua pois. Työnsin sen takaisin eikä se vielä tähän mennessä ole lähtenyt lipsumaan enään pois.
Eli kysymykseni olisi, että heikentääkö tämä vaikutusta? Ja kuinka nopeasti pitäisi näkyä lääkkeen teho ?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ! :)
1518
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Siis kapseli tuli ihan kokonaisena ulos? Itselläni kapseli tulee murusina ulos. Canesten 500 on aika kova paukku ja kutina saattaa jatkua vaikka hiiva olisikin talttunut. Kannattaa käyttää rasvaa joitakin päivä ja jos kutina jatkuu niin rasvata vaikka bepanthenilla. Terkkari neuvoi ensi kerralla ostamaan 200mg kuurin sen yhden tabletin sijasta, sillä olen useasti saanut 500mg tabletista inhottavat kutina- ja kirvelyvaivat jälkeenpäin vaikka hiiva onkin lähtenyt pois. Eli kirvely saattaa johtua lääkkeestäkin kun on iho herkkänä hiivan takia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


dina_ kirjoitti:

Eli kävin ostamassa canesten 500 mg pillerin joka laitetaan emättimeen huomasin harmikseni ettei pakkauksessa ollutkaan rasvaa, ostin kiireessä paketin. No mutta, laitoin eilen illalla kapselin ja tänään kun kiertelin pari tuntia kaupungilla ja kävin ostamassa myös ostamassa canestenrasvan, alkoi aivan hirveä kutina ja kuumotus. Se oli jotakin aivan sanoinkuvaamatonta! Paniikissa kun pääsin kotiin juoksin suihkuun ja huomasin että edellisenä iltana laittamani kapseli alkoi lipsua pois. Työnsin sen takaisin eikä se vielä tähän mennessä ole lähtenyt lipsumaan enään pois.
Eli kysymykseni olisi, että heikentääkö tämä vaikutusta? Ja kuinka nopeasti pitäisi näkyä lääkkeen teho ?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ! :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu