Vai pitääkö olla lääkäri?
Voiko neuvolan terveydenhoitaja kirjoittaa sairaslomaa?
5
3377
Vastaukset
- ghl
3-5 päivää voi. Pidemmät myöntää lääkäri.
- ??
Eli jos olen menossa vaan terveydenhoitajalle, hänen täytyy pyytää lääkäriltä sitä? Pitääkö minun tavata lääkäri? Kaksoisraskaus menossa ja viimeksi ultrassa jo tarjottiin sitä, mutta en ottanut, nyt tuntuisi siltä, että voisin jo jäädä, mutta seuraavaksi on neuvolan terveydenhoitajan tapaaminen ei lääkärin.
- JIDSJFIDE
?? kirjoitti:
Eli jos olen menossa vaan terveydenhoitajalle, hänen täytyy pyytää lääkäriltä sitä? Pitääkö minun tavata lääkäri? Kaksoisraskaus menossa ja viimeksi ultrassa jo tarjottiin sitä, mutta en ottanut, nyt tuntuisi siltä, että voisin jo jäädä, mutta seuraavaksi on neuvolan terveydenhoitajan tapaaminen ei lääkärin.
erikseen aika neuvolalääkärille! Soita omalle terveydenhoitajallesi neuvolaan ja selitä tilanne ja pyydä häntä varaamaan aika pikaisesti neuvola lääkärille. Näin itse tekisin!
- nurse36
?? kirjoitti:
ei ole oikeutta sairausloman kirjoittamiseen, pidempään sellaiseen kuin lääkärillä. Piste.
- fisutt
Th voi kirjoittaa maksimissaan 2 päivää sairaslomaa. Pidempään sairaslomaan tarvitset ajan lääkärille. Lääkärin kirjoittaman sairaslomalapun tarvitsee myös jos jatkaa sairaslomaa th:n kirjoittaman kahden päivän jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940