KAIKILLE SUOSITTELEN,MENKÄÄ AHLSTRÖMIN KADULLE SEPON LIHATORILLE JA OSTAKAA MAALAIS KIRNU VOITA,ETTE VOI USKOA MITEN ON HYVÄÄ,EI MISSÄÄN MUUVALLA MYYDÄ,OLEN ITTE KÄYTTÄNYT JA SUOSITTELEN TOISILLEKIN,MINULLA OLI VIERAITA HESASTA JA TODELLA SAIN KIITETTÄVÄN HOMMAN,KUN MAISTOIVAT JA LAITTOIVAT TÄTÄ VOILEIVÄLLE,ON MUUTEN TOI JUUSTO VALIKOIMA MYÖS AIKA MAHTAVA,EI LÖYDY TOISTA VARKAUDESTA.TERVEISIN VAKITUINEN OSTAJA .PM.
SEPON LIHATORI
42
5573
Vastaukset
- Nirsoilija
Ensinnäkin, kansainvälinen caps lock -päivä oli 22. lokakuuta.
Toisekseen, olen kyllä samaa mieltä. Kyseinen voi on herkullista, ja myymälän chilikastikevalikoimakin oli positiivinen yllätys.
Lihatori tulee pysymään vakkaripaikkana, kun etsin kaikkea pientä kivaa herkutteluun.- hintapoliisi
Jos oikein liikeidean ymmärsin niin paikka onkin tarkoitettu hyvän ruuan ystäville. Vaikeahan sitä on hyvää ruokaa tehdä jos on tottunut vacumiin pakattuihin lisäaineisiin. Ja jos lihan ja kalan hintoja katselet niin sitten et kyllä osaa niitä vertailla. Hinta ja laatu kyllä kohtaavat täysin. No mitäpä tässä kaupungissa nyt hyvää olisi.
- Sinttudaa
Vieraat taisivat olla lappeen Rannasta.
- pertsanmaa
Onko Sepon Lihatori muuttanut pois Tokmannista vai avannut lisäpisteen jonnekin muualle??
- vakkari asiakas
pertsanmaa kirjoitti:
Onko Sepon Lihatori muuttanut pois Tokmannista vai avannut lisäpisteen jonnekin muualle??
muuttanut Tokmannilta vaan kyseessä on lisäpiste.... Se On kuin vanhan ajan kyläkauppa, saa miltei kaikke mitä tarvitsee.
- seppohoooooi!
vakkari asiakas kirjoitti:
muuttanut Tokmannilta vaan kyseessä on lisäpiste.... Se On kuin vanhan ajan kyläkauppa, saa miltei kaikke mitä tarvitsee.
on väärässä paikassa! Minä en viitsi mennä toiselle puolelle kaupunkia voin perässä! Onko noita samoja tuoteita myynnissä myös Tokmannilla? Täältä on puuttunutkin herkkukauppa, olisi tilausta semmoiselle!
- Viikonloppuherkut
seppohoooooi! kirjoitti:
on väärässä paikassa! Minä en viitsi mennä toiselle puolelle kaupunkia voin perässä! Onko noita samoja tuoteita myynnissä myös Tokmannilla? Täältä on puuttunutkin herkkukauppa, olisi tilausta semmoiselle!
Se voi on hyvää... Ja ne juustot on ihania. Loistava lihatiski ja kaikkea muuta kivaa herkkua. Ei näitä herkkuja löydy Tokmannilta... Liikettä ei ole paljon tarvinnut mainostaa vaan maine on kiirinyt suusta suuhun.
- Yhteenvetäjä
seppohoooooi! kirjoitti:
Kyllä kannattaa männä kauvempookii, ihan varmasti. Matkan vaivat palkitaan hyvällä, muhevalla ja
maistuvalla sekä mehevällä ja hyvällä henkilökohtaisella palvelulla. - eritt.tyytyv.asiakas
Yhteenvetäjä kirjoitti:
Kyllä kannattaa männä kauvempookii, ihan varmasti. Matkan vaivat palkitaan hyvällä, muhevalla ja
maistuvalla sekä mehevällä ja hyvällä henkilökohtaisella palvelulla.hyvä lahjaidea on teettää erilaisista juustoista tarjotin siihen pikkusen viiniä kysin kyseisestä kaupasta sanoivat että tottakai onnistuu.viinin hakkee alkosta
- petyin
eritt.tyytyv.asiakas kirjoitti:
hyvä lahjaidea on teettää erilaisista juustoista tarjotin siihen pikkusen viiniä kysin kyseisestä kaupasta sanoivat että tottakai onnistuu.viinin hakkee alkosta
mutta täytyy myöntää se tosiasia, että ei ollut läheskään sen makuista mitä olin maistanut eräillä markkinoilla. Kilohintakin on reilu kymmenen euroa. Ostan kyllä puolenkilon paketin voita vajaalla kahdella eurolla mieluummin jatkossa!
- tyytyväinen asiakas
petyin kirjoitti:
mutta täytyy myöntää se tosiasia, että ei ollut läheskään sen makuista mitä olin maistanut eräillä markkinoilla. Kilohintakin on reilu kymmenen euroa. Ostan kyllä puolenkilon paketin voita vajaalla kahdella eurolla mieluummin jatkossa!
päikkärissä olevat pikku putiikit niisä on mielyttävä asiakkaan käydä ostoksilla.
-saa mielyttävää ja kohteliasta palvelua
-asiakkaan toiveet huomioidaan
-tuotteet ovat tuoreita
-voipa siinä samalla jutustella niitä näitä kun ei ole liian kiire
Oikein hyvää Joulua ja tulevaa Uutta Vuotta
Sepon lihatorin ja Leipomo Mamma & Tytöt henkilökunnalle! - HerkkuKauppa
petyin kirjoitti:
On se mahtavaa, jos olet kerran saanut parempaa voita markkinoilla ;)
- äitykkä;=)
HerkkuKauppa kirjoitti:
On se mahtavaa, jos olet kerran saanut parempaa voita markkinoilla ;)
siellä on kaikki paremmin, ei tarvitse käydä missään hikisissä paikoissa.
- hikoilija
äitykkä;=) kirjoitti:
siellä on kaikki paremmin, ei tarvitse käydä missään hikisissä paikoissa.
bulkkihiki ja se on hikilaaduista pahin.
- voioijoivoi
petyin kirjoitti:
"eräillä markkinoilla."
Kerro nyt meillekin, miltä markkinoilta sitä maistamaasi hyvvä voita saa. - Ikealamppu
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
päikkärissä olevat pikku putiikit niisä on mielyttävä asiakkaan käydä ostoksilla.
-saa mielyttävää ja kohteliasta palvelua
-asiakkaan toiveet huomioidaan
-tuotteet ovat tuoreita
-voipa siinä samalla jutustella niitä näitä kun ei ole liian kiire
Oikein hyvää Joulua ja tulevaa Uutta Vuotta
Sepon lihatorin ja Leipomo Mamma & Tytöt henkilökunnalle!Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
Päiviönsaari on joskus ollut paljon vilkkaampi paikka, nyt siellä ei taida edes toripäiviä olla. On tosi hienoa että sinne perustetaan yrityksiä. Onhan se aikamoinen väkimäärä mikä Päikkärissä asuu, ja riippuu mistä katsoo, mikä sitten on 'kaupungin toisella puolella'.
Lihatorilla en ole (vielä) käynyt, mutta Mamma ja Tytöt on oikeastaan vakiopaikka missä poikkean kahvilla, vaikka harvoin tulee kahviteltua kun on tuo omakin keitin tuossa nurkassa. Mutta kun semmoisia nyrkinkokoisia lanttukukkoja ei oikeen taida saada muualta *nam*. Ja ei unohdeta sitä uutta luontokauppaa päikkärissä, teelaatuja, jauhoja, kaikkea kokeilemisen arvoista löytyy monenmoista.
Suositaan näitä pieniä yrittäjiä, niin päikkärissä kuin muuallakin:)
Hyvää Joulua teille pienyrittäjille myös minun puolestani.
Ja menestystä vuodelle 2011 :) - yeasiakas
Viikonloppuherkut kirjoitti:
Se voi on hyvää... Ja ne juustot on ihania. Loistava lihatiski ja kaikkea muuta kivaa herkkua. Ei näitä herkkuja löydy Tokmannilta... Liikettä ei ole paljon tarvinnut mainostaa vaan maine on kiirinyt suusta suuhun.
Onko siellä oleva myyjä aina selvinpäin töissä? Varmastikko?
- hghuolb
Kalat kannattaa hakea Lidlistä.
- lihatorille.com
enpä oo ikinä käyny sepon lihatorilla. vois kai sitä käydä kattelee millasii herkkuja löytyy. :)
- inhottaviamyyjiä
Siellä pikkuputiikin myyjät polttavat tupakkia ovien edessä, et täytyy kiertää kaukaa, eipähän sisälle voi ainakaan mennä.
Naikkosia on nämä savutorvet, enimmäkseen! - jakas
sillä sipuli on että myö täältä käyvvään lihat!
- ismu
bradwurst bradwurst sitäpä se siellä tiskissä köllöttellöö..
ja on parempoo kun muualla. ainakin varkaudessa - kahiko
hyvää on kyllä. hinta-laatu-suhteeltaan myös ei moitittavaa
- Anonyymi
Parasta ruokaa!
- Anonyymi
joo on niin hyviä meetwursteja
että melkee krapulo tulloo kun syö - Anonyymi
pelkistä leikkeleistä
- Anonyymi
oikeestaa nuo ainuat hyvät mitä varkaudesta enää saa
- Anonyymi
ite kattonu tän wille hyvösen dokumentin varmaan humalassa ainakin 700 kertaa
kun siinä on otoksia varkaudesta
joskus sitten sekosin ja - Anonyymi
onko jotai 2011 vuotta kuvattu
- Anonyymi
hyviä meetwursteja siellä tykkään leivänpäällä syödä
- Anonyymi
hyvä on sellane meetwursti missä on jotai vihreetä oliivia? sisällä
- Anonyymi
pitääkin tuo poistaa dikiboksista olikin aikakin muutenkin veteleee viimesiään
- Anonyymi
arvaus
- Anonyymi
Voissa on kaksi ainesosaa. Rasva ja suola.
- Anonyymi
hei tuo tyyppi näyttää äijältä vaikka on yrittäny naiseks pukeutua
- Anonyymi
ei saa tollasesta äijästä naista tehtyä
- Anonyymi
biisikiää oo mikää kovi hyvä
- Anonyymi
iha hyvä dokumentti se silti on minkä oon poistanut
- Anonyymi
ei ainakaa minun mielestä mikään kaunis nainen ole se wille hyvönen
- Anonyymi
Muutetaan Teboil huoltoasemat
Alkoasemiksi
Tankit täyteen olutta ja viiniä
Myydään litra hinnalla
USA enää tarvitse sinne öljyä bensaa antaa
Autot käy tankkaa juomaa
Kanisteriin- Anonyymi
Ajatelkaa häät synttärit
Mökille, polttarit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa häät synttärit
Mökille, polttaritHäissä mökillä
Toikkaroi kännissä
Käyn tossa kusella
Paskat 20l viiniä kanisterit käy lipittää
Tulee uudellen huojuu takas
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203305
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512935Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222819Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92169
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135