Peräkamarin poika ja läski ruåttalainen karaokemummo
http://2.bp.blogspot.com/_93IuP2jawcc/TNQLivr5Q3I/AAAAAAAACZk/KK5eWl8nGQ8/s1600/a_54(2).jpg
RUMAT IHMISET
Ne rumiin vaatteisiinsa pukeutuu,
Jotka ei oo ollut vuosiin muodissa.
On niiden hiukset rasvassa
Tai sitten ne kaljuuntuu.
Niillä on liian iso nenä ja vino suu.
Rumat ihmiset, menkää kotiinne.
Rumat ihmiset, ootte turhia.
Ne on liian lihavii tai liian laihoja.
Ne on liian lyhyitä tai kauheen isoja.
Ne on epäsuhtasii ja ne haisee pahalle.
Finnejä ja karvoja kasvaa niiden nahalle.
Rumat ihmiset, menkää kaljalle.
Rumat ihmiset, menkää itseenne.
Rumat ihmiset, ootte turhia.
The Kummeli
RUMAT IHMISET
60
1290
Vastaukset
- YrjöJurri
"Tulevaisuutta ei valitettavasti tällä bändillä enää ole".....kaikki on vain pelkkää poppia...Abbaa
http://www.youtube.com/watch?v=C8mlc9zv5Ho- miss vilunki
VASTAAHAN JURRI SIIHEN IRON MAIDEN-KYSYMYKSEENI!!!!
Vai eikö löydy sanoja!! - YrjöJurri
miss vilunki kirjoitti:
VASTAAHAN JURRI SIIHEN IRON MAIDEN-KYSYMYKSEENI!!!!
Vai eikö löydy sanoja!!Minulle Iron Maiden ei ole koskaan merkinnyt mitään. Arvostan toki soittajia soittajina ja Bruce Dickinsonia kovana monipuolisen sällinä, musiikki ei todella kolahda minulle. Tuo paatos/uho joka rasittaa monia hevi-bändejä tuntu pirun naivilta. Bruce Dickinson ei ole vertailukelpoinen Tarja Turuseen. Bruce oli kuitenkin aina hyvin bändin sisällä, siis keskeinen tyyppi, mutta Tarja oli paremminkin ulkopuolinen aina erottamiseensa saakka.
Minulle lähempänä on Fleetwood Mac ja sen kaksivaiheinen historia. Bändin aloittaessa 1967 Peter Greenin aikaan sitä pidettiin brittiläisen bluesin ja kitararockin ykkösenä, pidin myös itse siitä. Kun Greenin sekosi 1971 ja kun hän oli musiikillisesti bändin priimus motor, kaikki olettivat Mac tarun loppuvan siihen. Toisin kävi muutaman välivuoden jälkeen osa lähti ja tilalle tuli jenkkivahvistuksia loppu oli rockmuusikin historiaa. Fleetwood Macissa oli tämä kahtiajako, ennen Greeniä ja Greenin jälkeen. Vannoutuneemmat blueskyssät eivät koskaan sulattaneet uudistunetta, monipuolista Fleetwood Macia vaikka se myi maailmalla sata miljoonaa rieskaa.
Uusi Fleetwood Mac - Little Lies
http://www.youtube.com/watch?v=1JjQGVtZrE0
Vanha Fleetwood Mac - Oh Well
http://www.youtube.com/watch?v=aAzd8Jkkqaw&feature=related
- iuytrscvb
Täh? Mikähän sinulla Yrjö on tässä aloituksessa takana? Minusta tuossa kuvassa on kaksi ihan tavallisen, mukavan näköistä ihmistä. Aneten mekko on todella kiva ja turkisliivi (vai mitä lie karvaa sitten onkaan) sopii juurikin tuollaisiin loppukesä/syksytunnelmiin metsän keskelle. Tuomakselle taas sopii hyvin tuo pipopää-luukki ja mistä se mies noita rotseja oikein löytää kun ovat aina niin mahdottoman mageen näköisiä! ;-)
- YrjöJurri
Sarkasmi ja vittuilu.
- neiti vilunki
YrjöJurri kirjoitti:
Sarkasmi ja vittuilu.
Metsään meni Yrjö niinkuin arvelinkin! Tarja oli ERITTÄIN keskeinen osa bändiä!! Miksi esim. konserteissa huudettin 'Tarjaa' eikä että 'Tuomas, Tuomas...tms.'?! Olisiko ilman Tarjaa bändi noussut huipulle? EI OLISI!!
Pojatkin myöntävät siinä typerässä kirjeessään: 'vaikka olit bändin ehdoton keulakuva...'
Yrjö sinä et osaa asiaasi. Arvasin tämän ja siksi vaadin sinulta selitystä koskien Maidenia jotta saisin sinut polvillesi! HAH!!! ps.
Sitäpaitsi Bruce ei ole ollut sen enemmin läsnä Maidenissa. Riitoja on ollut kovasti matkan varrella. - YrjöJurri
neiti vilunki kirjoitti:
Metsään meni Yrjö niinkuin arvelinkin! Tarja oli ERITTÄIN keskeinen osa bändiä!! Miksi esim. konserteissa huudettin 'Tarjaa' eikä että 'Tuomas, Tuomas...tms.'?! Olisiko ilman Tarjaa bändi noussut huipulle? EI OLISI!!
Pojatkin myöntävät siinä typerässä kirjeessään: 'vaikka olit bändin ehdoton keulakuva...'
Yrjö sinä et osaa asiaasi. Arvasin tämän ja siksi vaadin sinulta selitystä koskien Maidenia jotta saisin sinut polvillesi! HAH!!! ps.
Sitäpaitsi Bruce ei ole ollut sen enemmin läsnä Maidenissa. Riitoja on ollut kovasti matkan varrella.Jos sinulle joku Maiden tai Tarja Turunen on tärkeä, minulle ei kumpikaan ole koskaan merkinnyt mitään.
Olin hyvilläni kun Nightwishin ydinjoukko saa nykyisin sen arvostuksen joka heille kuuluu, ilman keulakuvaa.
Tuomas pystyy edelleen luomaan uutta Nightwishmusiikkia ilman Tarjaa , mutta Tarja ei pysty sitä luomaan ilman Tuomasta, tässä on asian ydin. - Hkkaido
YrjöJurri kirjoitti:
Jos sinulle joku Maiden tai Tarja Turunen on tärkeä, minulle ei kumpikaan ole koskaan merkinnyt mitään.
Olin hyvilläni kun Nightwishin ydinjoukko saa nykyisin sen arvostuksen joka heille kuuluu, ilman keulakuvaa.
Tuomas pystyy edelleen luomaan uutta Nightwishmusiikkia ilman Tarjaa , mutta Tarja ei pysty sitä luomaan ilman Tuomasta, tässä on asian ydin."Jos sinulle joku Maiden tai Tarja Turunen on tärkeä, minulle ei kumpikaan ole koskaan merkinnyt mitään. "
Niin mutta sinähän et koskaan mikään fani ole ollutkaan. Tuskin edes omistat bändin levyjä saati käyt heidän keikoillaan. Eihän sinua ole muu kiinnostanut kuin draamapuoli koko bändissä.
"Tuomas pystyy edelleen luomaan uutta Nightwishmusiikkia ilman Tarjaa"
Ei pysty luomaan sitä Nightwish musiikkia mistä bändi tuli tunnetuksi ja on edelleenkin tunnettu.
Nykyinen tyyli kuulostaa siltä kuin kyseessä olisi täysin eri bändi.
"Tarja ei pysty sitä luomaan ilman Tuomasta, tässä on asian ydin. "
Mitä ihmeen syytä Tarjalla olisi Nightwish musiikkia alkaa tekemään. Tarjalla on nyt oma ura ja oma musiikki. Lisäksi epäilen tuota etteikö Tarja halutessaan pystyisi tekemän samanlaista musiikkia mitä vanha Nightwish oli. Kyllä maailmalta takuulla löytyy niin hyviä säveltäjiä, jotka voisivat kopsata vanhan Nightwishin parhaita paloja. Mutta Tarja valitse oman linjan ja hyvä niin. - YrjöJurri
Hkkaido kirjoitti:
"Jos sinulle joku Maiden tai Tarja Turunen on tärkeä, minulle ei kumpikaan ole koskaan merkinnyt mitään. "
Niin mutta sinähän et koskaan mikään fani ole ollutkaan. Tuskin edes omistat bändin levyjä saati käyt heidän keikoillaan. Eihän sinua ole muu kiinnostanut kuin draamapuoli koko bändissä.
"Tuomas pystyy edelleen luomaan uutta Nightwishmusiikkia ilman Tarjaa"
Ei pysty luomaan sitä Nightwish musiikkia mistä bändi tuli tunnetuksi ja on edelleenkin tunnettu.
Nykyinen tyyli kuulostaa siltä kuin kyseessä olisi täysin eri bändi.
"Tarja ei pysty sitä luomaan ilman Tuomasta, tässä on asian ydin. "
Mitä ihmeen syytä Tarjalla olisi Nightwish musiikkia alkaa tekemään. Tarjalla on nyt oma ura ja oma musiikki. Lisäksi epäilen tuota etteikö Tarja halutessaan pystyisi tekemän samanlaista musiikkia mitä vanha Nightwish oli. Kyllä maailmalta takuulla löytyy niin hyviä säveltäjiä, jotka voisivat kopsata vanhan Nightwishin parhaita paloja. Mutta Tarja valitse oman linjan ja hyvä niin.Jos sinä et tunnista enää Nightwishia samaksi bändiksi se ei noiden kommenttiesi valossa ole mikään ihme.
Toisaalta sehän on sinun päänsärkysi, sitähän täällä olet jallittanut ties miten pitkään. Ilmeisesti nykyinen Nightwish on sinulle punainen vaate, joka saa aikaan kiukkua ja raivonpurkauksia. Kun se ottaa noinkin koville olisi syytä unohtaa koko paska.
Kun bändi pystyy muuntumaan se on merkki kehityksestä. Jos se soittaisi 15 vuotta sopraanon johdolla Ever Dreamia eri muunnoksin, tämä olisi huolestuttavaa. Mitä tulee Anetteen ei hänen mukaantulonsa ole mikään vahinko, vai pitävätkö tosifanit Tuomasta ja Marcoa niin tyhminä valitsivat tyhmyyttään väärän ihmisen bändiin. Tuomaksen sävellykset vaativat myös heleää tyttöääntä , siinä on Anetten rooli bändissä. Säveltäjä itse ei ole koskaan sanonut ,että kaikki biisit pitää laulaa klassisella sopraanolla. On ilmeistä, että tulee biisejä jotka muistuttavat bändin vanhaa tuotantoa, mutta tulee biisejä joidentyyppistä musaa ei Nightwish ole koskaan soittanut. - Hohooohooooo000000
YrjöJurri kirjoitti:
Jos sinä et tunnista enää Nightwishia samaksi bändiksi se ei noiden kommenttiesi valossa ole mikään ihme.
Toisaalta sehän on sinun päänsärkysi, sitähän täällä olet jallittanut ties miten pitkään. Ilmeisesti nykyinen Nightwish on sinulle punainen vaate, joka saa aikaan kiukkua ja raivonpurkauksia. Kun se ottaa noinkin koville olisi syytä unohtaa koko paska.
Kun bändi pystyy muuntumaan se on merkki kehityksestä. Jos se soittaisi 15 vuotta sopraanon johdolla Ever Dreamia eri muunnoksin, tämä olisi huolestuttavaa. Mitä tulee Anetteen ei hänen mukaantulonsa ole mikään vahinko, vai pitävätkö tosifanit Tuomasta ja Marcoa niin tyhminä valitsivat tyhmyyttään väärän ihmisen bändiin. Tuomaksen sävellykset vaativat myös heleää tyttöääntä , siinä on Anetten rooli bändissä. Säveltäjä itse ei ole koskaan sanonut ,että kaikki biisit pitää laulaa klassisella sopraanolla. On ilmeistä, että tulee biisejä jotka muistuttavat bändin vanhaa tuotantoa, mutta tulee biisejä joidentyyppistä musaa ei Nightwish ole koskaan soittanut.YrjöHurri yksnään haastamassa riitaaa on äijälä lauantai illan harrastukset
hyvä ygä jatka samaan malliin
aini TAAARJA TAKAAAASS !!!!!!!!! - ....................
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. VEDÄ VITTU KORVILLESI !
- iuytrdfvgbn
YrjöJurri kirjoitti:
Sarkasmi ja vittuilu.
No kyllä kai minä nyt sen tajusin. Mutta miksi? Jos täällä se sama kourallinen teinejä käy päivästä toiseen jankkaamassa kuinka Aniitta on läski ja ruma ruåttalaiskaraokelehmä ja Tuomas nörtti peräkammarinpoika niin miksi sinä käyt vielä lisäämässä löylyä ja provoamassa? Sitten pääset itse valittamaan kuinka on tämä palsta kamala kun ei täällä muuta kuin haukuta bändiä. No, ajanvietteensä vissiin kullakin.... :p
- YrjöJurri
iuytrdfvgbn kirjoitti:
No kyllä kai minä nyt sen tajusin. Mutta miksi? Jos täällä se sama kourallinen teinejä käy päivästä toiseen jankkaamassa kuinka Aniitta on läski ja ruma ruåttalaiskaraokelehmä ja Tuomas nörtti peräkammarinpoika niin miksi sinä käyt vielä lisäämässä löylyä ja provoamassa? Sitten pääset itse valittamaan kuinka on tämä palsta kamala kun ei täällä muuta kuin haukuta bändiä. No, ajanvietteensä vissiin kullakin.... :p
Joo näin on ...minusta ei tule "aikuista" koskaan. Varsinkaan nyt kun en ole ottanut vahtia kotiini, joka nuhteleisi komentaisi ja ennen kaikkea kasvattaisi minusta harmaan keskivertokansalaisen.
- Mikäs sillä ygä
papalla nyt on hätänä. Jos haluat muistuttaa että Tuomas on peräkammarinpoika nin tottahan se on. Vai joka hänelle se nainen on löytynyt. Ja mitä rumuuteen tulee niin Tuomashan on itse todennut olevansa ruma, joten mitäpä sitä vastaankaan väittämään.
Anette taas on ruotsalainen joka pitää paikkansa lisäksi hän on tunnustanut laulaneensa karaokea joka myös pitää paikkansa. Mitä mummouteen tulee niin monihan on hänen iässään jo isoäiti joten ei sekään ennenkuulumatnta ole.- YrjöJurri
Ihmisinä, taiteilijasta puhumattakaan. Mutta kuule, Nightwish menee omia latujaan sinulta tai muilta tosifaneilta kysymättä.
- miss vilunki
YrjöJurri kirjoitti:
Ihmisinä, taiteilijasta puhumattakaan. Mutta kuule, Nightwish menee omia latujaan sinulta tai muilta tosifaneilta kysymättä.
Demo-arvio Soundi 4/97 -Jukka Junttila
'Jonkin sortin progeahan tämä on, joka yhdistää osin klassista laulua ja eteerisiä elementtejä. Laulu pelaa hienosti, eikä soitossakaan moittimista ole, mutta se ovatko kappaleet omassa näppäryydessään ja atmosfääriydessään relevantteja, onkin jo vaikeampi kysymys...'
Karjalainen 11.12.1997 -Hannu Jurva
'-Sitten rävähti oikein kunnolla. Nyt levyn vastaanottó on ollut yhtään liioittelematta aivan käsittämätön. Sitä on kehuttu jopa vuoden parhaaksi levyksi. Palaute on ollut niin positiivista, ettei sen positiivisempaa voi olla,, innostunut Tuomas Holopainen sanoo.
Kuulijoiden innostuksen Nightwishin harmooniseen heviin ymmärtää. Maailmalla tuksin seilailee toista yhtä ekstoottista bändiä, joka yhtä onnistuneesti yhdistää oopperalaulun hevimusiikkin.
-Se on ihan uniikkujuttu, Holopaisen Tuomaskin tietää.
En Ygä ymmärrä sun kaikkia kommentteja. Sä itse elät Nightwishiä siitä hetkestä kun Anette liitty siihen, mutta sä et itse tunnusta bändin ansioitunutta historiaa. Tästä kaikesta vedän johtopäätöksen, ettet sä koskaan ole tutustunut bändiin kunnolla, sen historiaan, tuotantoon jne.. SINÄ itse et hyväksy bändiä sellaisena kuin se on ja on ollut. Sillä ilman menneisyyttä ei ole tätä hetkeä. Nightwishin ansiot ovat menneisyydessä ja myös tässä päivässä. Elämää ei eletä vain tästä hetkestä. Se on kokonaisuus ja jokaisella on historiansa.
Sinä itse Ygä et näe metsää puilta!! - LoLnightwishLoL
miss vilunki kirjoitti:
Demo-arvio Soundi 4/97 -Jukka Junttila
'Jonkin sortin progeahan tämä on, joka yhdistää osin klassista laulua ja eteerisiä elementtejä. Laulu pelaa hienosti, eikä soitossakaan moittimista ole, mutta se ovatko kappaleet omassa näppäryydessään ja atmosfääriydessään relevantteja, onkin jo vaikeampi kysymys...'
Karjalainen 11.12.1997 -Hannu Jurva
'-Sitten rävähti oikein kunnolla. Nyt levyn vastaanottó on ollut yhtään liioittelematta aivan käsittämätön. Sitä on kehuttu jopa vuoden parhaaksi levyksi. Palaute on ollut niin positiivista, ettei sen positiivisempaa voi olla,, innostunut Tuomas Holopainen sanoo.
Kuulijoiden innostuksen Nightwishin harmooniseen heviin ymmärtää. Maailmalla tuksin seilailee toista yhtä ekstoottista bändiä, joka yhtä onnistuneesti yhdistää oopperalaulun hevimusiikkin.
-Se on ihan uniikkujuttu, Holopaisen Tuomaskin tietää.
En Ygä ymmärrä sun kaikkia kommentteja. Sä itse elät Nightwishiä siitä hetkestä kun Anette liitty siihen, mutta sä et itse tunnusta bändin ansioitunutta historiaa. Tästä kaikesta vedän johtopäätöksen, ettet sä koskaan ole tutustunut bändiin kunnolla, sen historiaan, tuotantoon jne.. SINÄ itse et hyväksy bändiä sellaisena kuin se on ja on ollut. Sillä ilman menneisyyttä ei ole tätä hetkeä. Nightwishin ansiot ovat menneisyydessä ja myös tässä päivässä. Elämää ei eletä vain tästä hetkestä. Se on kokonaisuus ja jokaisella on historiansa.
Sinä itse Ygä et näe metsää puilta!!Menneisyydessä. Jos Nightwish olisi alottanut Anetten äänellä, tuskin olisivat päässeet yhtään mihinkään, kuten tuosta artikkelista kävi ilmi. :)
- miss vilunki
LoLnightwishLoL kirjoitti:
Menneisyydessä. Jos Nightwish olisi alottanut Anetten äänellä, tuskin olisivat päässeet yhtään mihinkään, kuten tuosta artikkelista kävi ilmi. :)
Ja sen verran vielä Ygälle: Tuomas järkyttyi alussa kuultuaan Tarjan äänen kun se ei ollut heleää tytön laulua. MUTTA Tuomashan olisi voinut tuossa vaiheessa sanoa Tarjalle, että sun äänesi ei ole sitä mitä me etsitään. Että sori kun häirittiin me lähdetään etsimään koululta/kylältä heleää tytön ääntä (niitä varmasti olisi löytynyt!!). Miksi Ygä Tuomas ei tehnyt niin?? Osaatko yhtään arvella miksi Tarja ei saanut fuduja jo tuossa perustamisvaiheessa??
Oisko Tuomas nähnyt 'talentin', oisko se ajatellut että ple...tämähän on paljon tavallista erikoisempaa!! Että käsissäni on helmi ja tässäpä mieletön idea bändille...oopperalaulua ja mahtipontista musiikkia.
Mitä arvelet Ygä?!! - YrjöJurri
miss vilunki kirjoitti:
Ja sen verran vielä Ygälle: Tuomas järkyttyi alussa kuultuaan Tarjan äänen kun se ei ollut heleää tytön laulua. MUTTA Tuomashan olisi voinut tuossa vaiheessa sanoa Tarjalle, että sun äänesi ei ole sitä mitä me etsitään. Että sori kun häirittiin me lähdetään etsimään koululta/kylältä heleää tytön ääntä (niitä varmasti olisi löytynyt!!). Miksi Ygä Tuomas ei tehnyt niin?? Osaatko yhtään arvella miksi Tarja ei saanut fuduja jo tuossa perustamisvaiheessa??
Oisko Tuomas nähnyt 'talentin', oisko se ajatellut että ple...tämähän on paljon tavallista erikoisempaa!! Että käsissäni on helmi ja tässäpä mieletön idea bändille...oopperalaulua ja mahtipontista musiikkia.
Mitä arvelet Ygä?!!On aivan turhaa jossitella, niin bändejä kun ihmisiä ajautuu yhteen ja erilleen. On niin monta muuttujaa, että on turhaa spekulaatiota sanoa että silloin olisi varmasti käynyt näin. Sattuma vaikuttaa moneen asiaan kukaan ei voi ennustaa alkavan bändin suosiota, sitä tulee tai sitten ei. Vasta jälkeen päin voidaan nähdä oliko valinnat onnistuneet. Tietysti joillakin biisin tekijöillä on se kultainen kosketus musiikkiin heiltä tulee keskimääräistä vähemmän floppeja ja Tuomas Holopainen on yksi heistä. Maailmalla tuhansia menestyneitä laulajia ja bändejä jotka ovat menestyneet ilman klassista sopraanoa - aivan sillä omalla paskalla äänellään. Menestykseen vaikuttaa moni tekijä, siihen vaikuttaa eniten esitettävä biisi, ei se millä äänellä se lauletaan.
- JOSSITTELIJA
YrjöJurri kirjoitti:
On aivan turhaa jossitella, niin bändejä kun ihmisiä ajautuu yhteen ja erilleen. On niin monta muuttujaa, että on turhaa spekulaatiota sanoa että silloin olisi varmasti käynyt näin. Sattuma vaikuttaa moneen asiaan kukaan ei voi ennustaa alkavan bändin suosiota, sitä tulee tai sitten ei. Vasta jälkeen päin voidaan nähdä oliko valinnat onnistuneet. Tietysti joillakin biisin tekijöillä on se kultainen kosketus musiikkiin heiltä tulee keskimääräistä vähemmän floppeja ja Tuomas Holopainen on yksi heistä. Maailmalla tuhansia menestyneitä laulajia ja bändejä jotka ovat menestyneet ilman klassista sopraanoa - aivan sillä omalla paskalla äänellään. Menestykseen vaikuttaa moni tekijä, siihen vaikuttaa eniten esitettävä biisi, ei se millä äänellä se lauletaan.
Vai ei laulajalla ole merkitystä.Ainoastaa esitettävällä biisillä.
Kunkahan kävisi jos vaikka Lady Gaga alkaisi laulamaan Metallican biisejä tai Matti Nykänen esittäisi jonkin ooppera-aarian juu laulajallahan ei ole merkitystä.
Maailmalla on myös tuhansia laulajia ja bändejä jotka ovat menestyneet ilman Tuomas Holopaisen kultaista kosketusta. Ihmeellistä vai mitä. - YrjöJurri
JOSSITTELIJA kirjoitti:
Vai ei laulajalla ole merkitystä.Ainoastaa esitettävällä biisillä.
Kunkahan kävisi jos vaikka Lady Gaga alkaisi laulamaan Metallican biisejä tai Matti Nykänen esittäisi jonkin ooppera-aarian juu laulajallahan ei ole merkitystä.
Maailmalla on myös tuhansia laulajia ja bändejä jotka ovat menestyneet ilman Tuomas Holopaisen kultaista kosketusta. Ihmeellistä vai mitä.Tuomakselle ei voi antaa mitään arvoa, koska ilman Tarjaa Tuomas olisi täysi nolla - zero.
- miss vilunki
YrjöJurri kirjoitti:
Tuomakselle ei voi antaa mitään arvoa, koska ilman Tarjaa Tuomas olisi täysi nolla - zero.
ÄÄnellä on ERITTÄIN suuri merkitys, varsinkin tunnistettavalla äänellä!! Ville Valo, Bruce Dickinson, Dio, Ozzy Osborne, Sharon Del Adel, Tarja Turunen, Britney Spears, Madonna, Lady Gaga, jne. tässä vain pikku esimerkkejä. Kysy vaikka suurilta moguleilta levy-yhtiöistä.
Sitä on aina hoettu että yksi menestyksen kulmakivistä on tunnistettava laulajan ääni!!! - 4+17=?
miss vilunki kirjoitti:
ÄÄnellä on ERITTÄIN suuri merkitys, varsinkin tunnistettavalla äänellä!! Ville Valo, Bruce Dickinson, Dio, Ozzy Osborne, Sharon Del Adel, Tarja Turunen, Britney Spears, Madonna, Lady Gaga, jne. tässä vain pikku esimerkkejä. Kysy vaikka suurilta moguleilta levy-yhtiöistä.
Sitä on aina hoettu että yksi menestyksen kulmakivistä on tunnistettava laulajan ääni!!!yritätkö nyt jotenkin väittää että Anetten ääni ei ole tunistettava. Joko korvissasi on vikaa tai sitten vaan muuten provoilet
Tarjan ääni on vähemän tunnistettava kuin Anetten. Se ongelma näillä klassisen koulukunnan laulajilla on että klassista sopraanoa on vaikea erottaa toisesta klassisesta sopraanosta. Samalla muotilla niitä kaikkia koulutetaan - ◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
miss vilunki kirjoitti:
Mitä arvelet Ygä?!!Pojat viimein tajusivat, että on paras heittää helmi takaisin mereen ennenkuin koko laiva uppoaa. Onnistunut teko, kun Tarjan ja sen super bändin olematonta levyn myyntiä katselee niin ymmärtää, että oopperalla ei enää menesty.
- Imperiumi.net
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎ kirjoitti:
Pojat viimein tajusivat, että on paras heittää helmi takaisin mereen ennenkuin koko laiva uppoaa. Onnistunut teko, kun Tarjan ja sen super bändin olematonta levyn myyntiä katselee niin ymmärtää, että oopperalla ei enää menesty.
"Tarjan toinen sooloalbumi ei voisi juuri huonommin alkaa. Jo debyyttilevy My Winter Stormilla saimme todeta, että mitä hevimmin Tarjan musiikki soi, sitä heikompaa se laadultaan on. Anteroom of Deathin säkeistön cembalot, c-osan Queen-mallinnukset ja kertosäkeen hätäinen rytmitys ovat täysin eri maailmoista, eivätkä laulusovituksetkaan osu koko biisissä kunnolla maaliinsa. Tämän vastenmielisempää mahtipontisuutta en muista vähään aikaan kuulleeni"
- Sama tyhmä
4+17=? kirjoitti:
yritätkö nyt jotenkin väittää että Anetten ääni ei ole tunistettava. Joko korvissasi on vikaa tai sitten vaan muuten provoilet
Tarjan ääni on vähemän tunnistettava kuin Anetten. Se ongelma näillä klassisen koulukunnan laulajilla on että klassista sopraanoa on vaikea erottaa toisesta klassisesta sopraanosta. Samalla muotilla niitä kaikkia koulutetaanAnette fani ja samt tyhmät jutut.
Anettella on täysin tusina ääni mutta jo vanha Tarjan opettaja sanoi että Tarjalla on täysin uniikki ääni jonka tunnistaa myös klassisten laulajien joukosta.
Sinähän se varmaan muka tiedät miten heitä koulutetaan, yhtä vähän kuin tiedät kaikesta muustakin. - Tarjahan on eniten
Pojat viimein tajusivat, että on paras heittää helmi takaisin mereen ennenkuin koko laiva uppoaa. Onnistunut teko, kun Tarjan ja sen super bändin olematonta levyn myyntiä katselee niin ymmärtää, että oopperalla ei enää menesty.
levyjä myynyt suomalainen sooloartisti vai kerropa joku joka on myynyt enempi.
Ja nyt pojat alkavat kohta tajuta että se laiva uppoaa lopullisesti kun ei oo enää laulajaa eikä tuopin sävellyksekstkään oel enää samaa tasoa kuin ennen. - Elä nyt hei
Imperiumi.net kirjoitti:
"Tarjan toinen sooloalbumi ei voisi juuri huonommin alkaa. Jo debyyttilevy My Winter Stormilla saimme todeta, että mitä hevimmin Tarjan musiikki soi, sitä heikompaa se laadultaan on. Anteroom of Deathin säkeistön cembalot, c-osan Queen-mallinnukset ja kertosäkeen hätäinen rytmitys ovat täysin eri maailmoista, eivätkä laulusovituksetkaan osu koko biisissä kunnolla maaliinsa. Tämän vastenmielisempää mahtipontisuutta en muista vähään aikaan kuulleeni"
jaksa noita samoja ikivanhoja prvoja joita oot laittanut jo niin monesti eikä ne menneet läpi ensimäiselläkään kerralla. Tajuaisit sen itsekin ellet olisi noin tyhmä.
- 15+6=?
Sama tyhmä kirjoitti:
Anette fani ja samt tyhmät jutut.
Anettella on täysin tusina ääni mutta jo vanha Tarjan opettaja sanoi että Tarjalla on täysin uniikki ääni jonka tunnistaa myös klassisten laulajien joukosta.
Sinähän se varmaan muka tiedät miten heitä koulutetaan, yhtä vähän kuin tiedät kaikesta muustakin.Jokaisen ihmisen ääni on uniikki. Äänen perusteella pystytään jokainen ihminen tunnistamaan vähän samalla tavalla kuin sormenjälkien tai silmän iriksen perusteella
Älä nyt sekoita tunnistettavuutta ja uniikkiutta keskenään vaikka noin fiksu oletkin. - Sitten kun
ruotsalaisen superlaulajan A.Olzonin soololevy ilmestyy niin voimme vertaille näitä myyntilukemia.
Menisko 1000 kpl rikki tiukkaa tekee.
"oopperalla ei enää menesty."
En tiedä miten ooppera Nightwishiin liittyy mutta aika moni on menestynyt oopperalla. Vai eikö Karita Mattila ole menestynyt. - lolnightwishilaulaja
4+17=? kirjoitti:
yritätkö nyt jotenkin väittää että Anetten ääni ei ole tunistettava. Joko korvissasi on vikaa tai sitten vaan muuten provoilet
Tarjan ääni on vähemän tunnistettava kuin Anetten. Se ongelma näillä klassisen koulukunnan laulajilla on että klassista sopraanoa on vaikea erottaa toisesta klassisesta sopraanosta. Samalla muotilla niitä kaikkia koulutetaanJust tätä. Minun äitikin sanoi minulle aina että voi ompa sulla kaunis ääni.. samaa olen kuullut hänen sanovan tuhansista idols kisoissa pudonneista.
Hyvä ihminen. Suurimmalla osalla ihmisistä EI ole kaunis/muista erottuva ääni. Tällainen ääni on myös anetten ääni.
Tusinapoppilaulajia(nimenomaan POP, rockilaulajissa on aina huikeita eroja) löytyy miljoonia, mutta Tarjoja, rihannoja ja lady gagoja on vainharvassa. - Lolpopwishi
Imperiumi.net kirjoitti:
Että Tarja ei kyllä järin hyvä säveltäjä oo. Vähän sääliksi käy. Hyvä lauluääni menee hukkaan.
- Tuomas on ykkönen
Imperiumi.net kirjoitti:
Vaikka Tarjafanaatikot kuinka haukkuvat miestä kyllä Tuoppi biisin teon taitaa.
Kattokaas yhtä juttua, Tarja on valinnut kovemman ja kylmemmän linja entiseen NW aikaan nähden. Tuomas taas on pehmentänyt linjaa, jolla ei ole mitään tekemistä huonon solistin kanssa - " sen oli pakko kun tuo ämmä ei osaa laulaa..ja muuta jäkätystä " Nuotiomusiikki; erämaat, metsät järvet ja meri nämä puhuttelevat säveltäjää, seuraavalla levyllä se kuuluu. - NIIN--
Sitten kun kirjoitti:
ruotsalaisen superlaulajan A.Olzonin soololevy ilmestyy niin voimme vertaille näitä myyntilukemia.
Menisko 1000 kpl rikki tiukkaa tekee.
"oopperalla ei enää menesty."
En tiedä miten ooppera Nightwishiin liittyy mutta aika moni on menestynyt oopperalla. Vai eikö Karita Mattila ole menestynyt....Tarja Turusta, ja Karita Mattilaa ei todellakaan voi verrata toisiinsa. JOnkinverran erisarjassa painivat. Vai miksei Tarja "maailman parhaana" hoilottajana esiinny esim .nykissä, missä Mattila on tehnyt mahtavia konsertteja?
Luulis sen nyr jonkun jo hameenhelmasta kiskoneen mahti "satakielen" isoille estraadeille.
Kun Tarja kuitenkin on itse sanonut, että haluaisi päästä hevistä eroon, ja laulaa klassisissa konserteissa. Nää joulukonsertitko sitten esittävät tätä hänen haluamaa linjaa?
Että te ootte ton Turusen hameenpauloissa. Lieneekö persjalkanen kiteen "satakieli" jotenkin lumonnut ihmiset kuvittelemaan itsestään (Tarjasta) liikoja. Senverran yli menee nämä jutut.
No, mutta linjassa kuitenkin artistin omien luulojen kanssa toki.
OIkeesti hei, Tarjan ääni EI OLE mitenkään erikoinen, erikoisen Tarjasta on tehnyt media, jonka Tarja on ihan itse laskelmoinut, esiintymällä erittäin "näyttävästi", on kaapua, värillistä mikrofonia, kaukaisuuteen suumutrussa tuijottelua. Kaavun/ ja tummanpuhuvan meikinalta löytyy kuitenkin perussuomalainen persjalkanen nainen.
Tsori, että pikku herätys tässä näin, mutta EI tuo Tarja mikään maailman kahdeksasihme ole. - postausrobotti
NIIN-- kirjoitti:
...Tarja Turusta, ja Karita Mattilaa ei todellakaan voi verrata toisiinsa. JOnkinverran erisarjassa painivat. Vai miksei Tarja "maailman parhaana" hoilottajana esiinny esim .nykissä, missä Mattila on tehnyt mahtavia konsertteja?
Luulis sen nyr jonkun jo hameenhelmasta kiskoneen mahti "satakielen" isoille estraadeille.
Kun Tarja kuitenkin on itse sanonut, että haluaisi päästä hevistä eroon, ja laulaa klassisissa konserteissa. Nää joulukonsertitko sitten esittävät tätä hänen haluamaa linjaa?
Että te ootte ton Turusen hameenpauloissa. Lieneekö persjalkanen kiteen "satakieli" jotenkin lumonnut ihmiset kuvittelemaan itsestään (Tarjasta) liikoja. Senverran yli menee nämä jutut.
OIkeesti hei, Tarjan ääni EI OLE mitenkään erikoinen, erikoisen Tarjasta on tehnyt media, jonka Tarja on ihan itse laskelmoinut, esiintymällä erittäin "näyttävästi", on kaapua, värillistä mikrofonia, kaukaisuuteen suumutrussa tuijottelua. Kaavun/ ja tummanpuhuvan meikinalta löytyy kuitenkin perussuomalainen persjalkanen nainen.
Tsori, että pikku herätys tässä näin, mutta EI tuo Tarja mikään maailman kahdeksasihme ole."OIkeesti hei, Tarjan ääni EI OLE mitenkään erikoinen, erikoisen Tarjasta on tehnyt media, jonka Tarja on ihan itse laskelmoinut, esiintymällä erittäin "näyttävästi", on kaapua, värillistä mikrofonia, kaukaisuuteen suumutrussa tuijottelua. Kaavun/ ja tummanpuhuvan meikin alta löytyy kuitenkin perussuomalainen persjalkainen nainen.
Tsori, että pikku herätys tässä näin, mutta EI tuo Tarja mikään maailman kahdeksas ihme ole."
Tarjalla oli metallissa aikansa, kuten muillakin sopraanoilla, lehti on kääntymässä. - On se kumma
Tuomas on ykkönen kirjoitti:
Vaikka Tarjafanaatikot kuinka haukkuvat miestä kyllä Tuoppi biisin teon taitaa.
Kattokaas yhtä juttua, Tarja on valinnut kovemman ja kylmemmän linja entiseen NW aikaan nähden. Tuomas taas on pehmentänyt linjaa, jolla ei ole mitään tekemistä huonon solistin kanssa - " sen oli pakko kun tuo ämmä ei osaa laulaa..ja muuta jäkätystä " Nuotiomusiikki; erämaat, metsät järvet ja meri nämä puhuttelevat säveltäjää, seuraavalla levyllä se kuuluu.kun ei kultaisen kosketuksen Tuomakselta tilata biisejä vaikka herra on olevinaan niin supersäveltäjä. Yksi vaivainen tilaustyö jolelkin tusinalaulajalle Kurkelako se nyt oli ja kuuleman perusteella senkin oisi voinut jättää tekemättä.
- Tarja ei esiinny
NIIN-- kirjoitti:
...Tarja Turusta, ja Karita Mattilaa ei todellakaan voi verrata toisiinsa. JOnkinverran erisarjassa painivat. Vai miksei Tarja "maailman parhaana" hoilottajana esiinny esim .nykissä, missä Mattila on tehnyt mahtavia konsertteja?
Tsori, että pikku herätys tässä näin, mutta EI tuo Tarja mikään maailman kahdeksasihme ole.oopperoissa koska Tarja ei ole oopperalaulaja eikä koskaan edes sellaiseksi opiskellut.
Pitäisi olla päivänselvää mutta tietysti koska kyseessä ovat sellaiset fanit , jotka oikeasti luulevat että Anette osaa laulaa , niin eipä heiltä kovin paljoa voi vaatia.
Se joka ei edes erota karaokea ja oopperaa toisistaan.
Huonoja provoja huonoja provoja. - Sitten kävit
postausrobotti kirjoitti:
"OIkeesti hei, Tarjan ääni EI OLE mitenkään erikoinen, erikoisen Tarjasta on tehnyt media, jonka Tarja on ihan itse laskelmoinut, esiintymällä erittäin "näyttävästi", on kaapua, värillistä mikrofonia, kaukaisuuteen suumutrussa tuijottelua. Kaavun/ ja tummanpuhuvan meikin alta löytyy kuitenkin perussuomalainen persjalkainen nainen.
Tsori, että pikku herätys tässä näin, mutta EI tuo Tarja mikään maailman kahdeksas ihme ole."
Tarjalla oli metallissa aikansa, kuten muillakin sopraanoilla, lehti on kääntymässä.vastaamassa omaan provoosi vai huhuhu ei voi kuin päätä pusitaa tuolle suurelle fiksuudelle. Ei edes ygä ole noin huono.
"Tarjalla oli metallissa aikansa, kuten muillakin sopraanoilla, lehti on kääntymässä. "
Juu popparit laulamassa metallia:):):)
Soparaanoilla ja poppereilla on se yksi suuri ero. Soparaanot osaa laulaa, sory vaan mutta se on totuus. Tarja ei esiinny kirjoitti:
oopperoissa koska Tarja ei ole oopperalaulaja eikä koskaan edes sellaiseksi opiskellut.
Pitäisi olla päivänselvää mutta tietysti koska kyseessä ovat sellaiset fanit , jotka oikeasti luulevat että Anette osaa laulaa , niin eipä heiltä kovin paljoa voi vaatia.
Se joka ei edes erota karaokea ja oopperaa toisistaan.
Huonoja provoja huonoja provoja.Kyllähän Anetelta laulu taipuu, kunhan on hänen äänelleen sopivia biisejä.
- ººººººººººººººº~~~~~
Sitten kävit kirjoitti:
vastaamassa omaan provoosi vai huhuhu ei voi kuin päätä pusitaa tuolle suurelle fiksuudelle. Ei edes ygä ole noin huono.
"Tarjalla oli metallissa aikansa, kuten muillakin sopraanoilla, lehti on kääntymässä. "
Juu popparit laulamassa metallia:):):)
Soparaanoilla ja poppereilla on se yksi suuri ero. Soparaanot osaa laulaa, sory vaan mutta se on totuus.Sopraanon jollotus tavallista immeistä pahemmin kiinnosta. muutoinhan kaikki olisi sopraanoja. Normaalilla äänellä tavoittaa paljon suuremman kuuliakunnan.
- Anettelta voi
SilverCreek kirjoitti:
Kyllähän Anetelta laulu taipuu, kunhan on hänen äänelleen sopivia biisejä.
taipua hyvin nuo rasmuksen karaokelaulut.
- vienotar
Anettelta voi kirjoitti:
Kyl se Tarja opiskeli pitkään Karlsruhessa Saksassa laulua.
- vienotar
vienotar kirjoitti:
Kyl se Tarja opiskeli pitkään Karlsruhessa Saksassa laulua.
Ja vaikka ei ääni olisi erikoinen 'oopperamaailmassa' niin Tarja kuitenkin tienaa leipänsä äänellään. Ihan hyvä juttu. Moni ei tee edes töitä.
Nightwishin aikaan Tarja tienasi noin 30000-40000€ vuodessa. Nyt omillaan tulot on lähes 90 000€. Mielestäni se on ihan hyvä 'tusinalaulajaksi'!!!
Pitäisi olla ylpeä hienosta artistista eikä vaan kaataa lokaa niskaan!! Mielummin olen ylpeä suomalaisesta laulajattaresta kuin ruotsalaisesta!! Sen verran 'kotikutoinen' olen ainakin itse suomalaisena!!
Sitäpaitsi Tarja menestyy mukavasti maailmalla. Hieno artisti, joka pärjää myös omillaan!! - roope-setä...
vienotar kirjoitti:
Ja vaikka ei ääni olisi erikoinen 'oopperamaailmassa' niin Tarja kuitenkin tienaa leipänsä äänellään. Ihan hyvä juttu. Moni ei tee edes töitä.
Nightwishin aikaan Tarja tienasi noin 30000-40000€ vuodessa. Nyt omillaan tulot on lähes 90 000€. Mielestäni se on ihan hyvä 'tusinalaulajaksi'!!!
Pitäisi olla ylpeä hienosta artistista eikä vaan kaataa lokaa niskaan!! Mielummin olen ylpeä suomalaisesta laulajattaresta kuin ruotsalaisesta!! Sen verran 'kotikutoinen' olen ainakin itse suomalaisena!!
Sitäpaitsi Tarja menestyy mukavasti maailmalla. Hieno artisti, joka pärjää myös omillaan!!vähän maksoi liksaa meitin ihanalle Tarjalle ;((
- Ainoa syy miksi
roope-setä... kirjoitti:
vähän maksoi liksaa meitin ihanalle Tarjalle ;((
Tuomas haluaa tehdä kaikki biisit vaikka kyvyt eivät aina riittäisikään on pelkkä rahanahneus.
- Heja Sverige
Ainoa syy miksi kirjoitti:
Tuomas haluaa tehdä kaikki biisit vaikka kyvyt eivät aina riittäisikään on pelkkä rahanahneus.
Mrs. ja Mr. Cacabuli, keillä se rahanahneus iski.
Varmaan vituttaa, kun sitä ei enää oikeen tulekaan.
Mut onhan Marsulla 10 vuoden optio Tarsuun, Tarja nääs rakastuneena allekirjoittu tällaisen "sopimuksen" Mr. Cacabulin kanssa.
Siinä vasta sinisilmänen nainen.
Tossa ylläolevalle, joka kertoi Tarjan SENTÄÄN tienaavan elantonsa laulamalla, mitäs widduu se Anette sitten tekee, muutakun tienaa elantonsa, tekemällä vielä rakastamaansa työtä?
Toi Anetten karaoke ura sinällään, on ihan naurettava Suolen juttu, mistä hitosta se on tullut, et olis karaookkea vetänyt?
Anette on laulanut cover bändissä, se on pienesti eri asia. Coverbändiin esim. Tarsu ei voisikaan solistiksi mennä, sillä äänensä on niin kovin marginaalinen, siinä ei paljoa voi laulella esimerkiksi tuota Rasmusta. - Tuu kalle takas
Heja Sverige kirjoitti:
Mut onhan Marsulla 10 vuoden optio Tarsuun, Tarja nääs rakastuneena allekirjoittu tällaisen "sopimuksen" Mr. Cacabulin kanssa.
Tossa ylläolevalle, joka kertoi Tarjan SENTÄÄN tienaavan elantonsa laulamalla, mitäs widduu se Anette sitten tekee, muutakun tienaa elantonsa, tekemällä vielä rakastamaansa työtä?
Toi Anetten karaoke ura sinällään, on ihan naurettava Suolen juttu, mistä hitosta se on tullut, et olis karaookkea vetänyt?
Anette on laulanut cover bändissä, se on pienesti eri asia. Coverbändiin esim. Tarsu ei voisikaan solistiksi mennä, sillä äänensä on niin kovin marginaalinen, siinä ei paljoa voi laulella esimerkiksi tuota Rasmusta.sinne ruottiin sillä nyttehän Kallekaan ei ole maisemissa kun on Kiinan flikkoja fikitelemässä;))
- heja sverige
Ainoa syy miksi kirjoitti:
Tarja lienee vääntänyt uusia biisejään?
Rahat loppu? PAkko tehdä vaikka taitoa ei ole?
Rahanahne "satakieli" hyihyi Anettelta voi kirjoitti:
Päälle vielä Brother Firetriben biisi ja ne kaksi kipaletta, jotka hän on laulanut PAINin kanssa. ;)
- Paremminhan Tarja
Heja Sverige kirjoitti:
Anette on laulanut cover bändissä, se on pienesti eri asia. Coverbändiin esim. Tarsu ei voisikaan solistiksi mennä, sillä äänensä on niin kovin marginaalinen, siinä ei paljoa voi laulella esimerkiksi tuota Rasmusta.tienaa nyt kuin Nightwishin aikoina kun kaikki rahat eivät mene ahneelle Tuomakselle. Js sinä et takuulla tiedä hevon peetä mistään Tarjan sopimuksista.
"Toi Anetten karaoke ura sinällään, on ihan naurettava Suolen juttu, mistä hitosta se on tullut, et olis karaookkea vetänyt? "
Ootpa aika outo fani kun et tiedä edes sen vertaa että itehän se Anette tuon kertoi. Mutta etpä näy tietävän juuri mitään muutakaan.
Kuten esimerkiksi sitä että Rasmuksen Lauri kysyi Tarjaa ENSIN, mutta Tarja kieltäytyi ja hyvä niin, biisihän on aivan paska, mutta Anettelle tullainen paskakin soppi koska hän ei muuta saa eikä tule saamaan. Eivät edes popparit noin huonoäänistä laulajaa ota. Paremminhan Tarja kirjoitti:
tienaa nyt kuin Nightwishin aikoina kun kaikki rahat eivät mene ahneelle Tuomakselle. Js sinä et takuulla tiedä hevon peetä mistään Tarjan sopimuksista.
"Toi Anetten karaoke ura sinällään, on ihan naurettava Suolen juttu, mistä hitosta se on tullut, et olis karaookkea vetänyt? "
Ootpa aika outo fani kun et tiedä edes sen vertaa että itehän se Anette tuon kertoi. Mutta etpä näy tietävän juuri mitään muutakaan.
Kuten esimerkiksi sitä että Rasmuksen Lauri kysyi Tarjaa ENSIN, mutta Tarja kieltäytyi ja hyvä niin, biisihän on aivan paska, mutta Anettelle tullainen paskakin soppi koska hän ei muuta saa eikä tule saamaan. Eivät edes popparit noin huonoäänistä laulajaa ota."tienaa nyt kuin Nightwishin aikoina kun kaikki rahat eivät mene ahneelle Tuomakselle."
Mitkä kaikki rahat? Keikkaliksat jaettiin tasan kaikkien viiden jäsenen kesken, ja levymyynnistä tulleet summat menivät sen mukaan miten kukin oli osallistunut sen tekemiseen. Tuomas sai luonnollisesti suurimman osan, kun kerta lähes kaikki biisit teki. Ne, jotka olivat jollain tavalla mukana sävellystyössä, saivat oman siivunsa. Onko sinusta väärin, että ihminen saa omasta työstä saadut rahat itselleen?- Oktober&April
Paremminhan Tarja kirjoitti:
tienaa nyt kuin Nightwishin aikoina kun kaikki rahat eivät mene ahneelle Tuomakselle. Js sinä et takuulla tiedä hevon peetä mistään Tarjan sopimuksista.
Kuten esimerkiksi sitä että Rasmuksen Lauri kysyi Tarjaa ENSIN, mutta Tarja kieltäytyi ja hyvä niin, biisihän on aivan paska, mutta Anettelle tullainen paskakin soppi koska hän ei muuta saa eikä tule saamaan. Eivät edes popparit noin huonoäänistä laulajaa ota.Alunperin Rasmus äänitti tämän biisin Lena Katinan kanssa, mutta oli niin huono versio etteivät viitsineet julkaista vaan etsivät paremman laulajan.
http://www.youtube.com/watch?v=YTQ_6XtyDDQ - Kerran kun
Oktober&April kirjoitti:
Alunperin Rasmus äänitti tämän biisin Lena Katinan kanssa, mutta oli niin huono versio etteivät viitsineet julkaista vaan etsivät paremman laulajan.
http://www.youtube.com/watch?v=YTQ_6XtyDDQvilakisin kyseisen videon kommenttja niin aika moni oli sitä mieltä että Lena Katinin versio on parempi, mutta eihän siinä mitään ihmeellistä ole.
- iioeksdfhuo
Kerran kun kirjoitti:
vilakisin kyseisen videon kommenttja niin aika moni oli sitä mieltä että Lena Katinin versio on parempi, mutta eihän siinä mitään ihmeellistä ole.
http://www.youtube.com/watch?v=UJZOBK0D-Ig
melekein Taran veronen, ehkä pikkasen huonompi tässä olis parempi solisti öywissyyn - angelika1
Paremminhan Tarja kirjoitti:
Kuten esimerkiksi sitä että Rasmuksen Lauri kysyi Tarjaa ENSIN, mutta Tarja kieltäytyi ja hyvä niin, biisihän on aivan paska, mutta Anettelle tullainen paskakin soppi koska hän ei muuta saa eikä tule saamaan. Eivät edes popparit noin huonoäänistä laulajaa ota.Tarja maksoi Nightwish´in aikana osan, suuren osan, veroista Argentiinaan, eli kuinkas sinä voit tietää kuinka paljon hän tienasi?
Turha syytellä Tuomasta: Hän se oli/ on joka biisit teki/tekee.
Olisko hänen pitänyt maksaa Tarjalle jotain "ihanuus" rahaa? - niiii..
angelika1 kirjoitti:
Tarja maksoi Nightwish´in aikana osan, suuren osan, veroista Argentiinaan, eli kuinkas sinä voit tietää kuinka paljon hän tienasi?
Turha syytellä Tuomasta: Hän se oli/ on joka biisit teki/tekee.
Olisko hänen pitänyt maksaa Tarjalle jotain "ihanuus" rahaa?ihanuus rahaa ;))totta ,että Tuoms teki biisit ,mutta Tarja esitti ne äänellään joka muistetaan ikuisesti
- Nih!
niiii.. kirjoitti:
ihanuus rahaa ;))totta ,että Tuoms teki biisit ,mutta Tarja esitti ne äänellään joka muistetaan ikuisesti
ainoa syy, minkä takia Tarja (ja hänen äänensä) voitaisiin muistaa "ikuisesti", on sokeiden ja kuurojen tarjafanien ehtymätön loppumaton promoaminen tylsän idolinsa puolesta.
- slslisisododsua
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2009/668070.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_z1Nv9sLN8BQ/RvyRhH9uzRI/AAAAAAAAA5s/bLN_mIEj_0o/s400/Suvikoponen.jpg
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_x_325_px_kuvia/628180.jpg
http://i258.photobucket.com/albums/hh251/rose_hordes/l_e60b6c0d22bdac049141c3cb7ccc87d6.j
pg
http://images2.fanpop.com/images/photos/7000000/Nina-Persson-Image-the-cardigans-7070630-593-700.jpg
http://www2.pictures.gi.zimbio.com/Princess Victoria Sweden Visits Sicily 5Hpy-vmAf9pl.jpg - Nääcgylcdä nääs
Jumancecca, onko äijällä vielläkin " anitawaihdebäällä"
- YrjöJurri
Sen sijaan minulle kelpaa Anette bändiin. Olin muutamaviikko sitten asennuskeikalla Nääskylässä, Stockmannilla, tuo kioski kun on vanha asiakkaani. Mummo-osastolla on sen verran tasaista, että täällä on hyvä välillä vähän raottaa peltejä.
Katoin illalla Mikko K:n haastelemat Syrjän pojat. Ihan veljekset olivat omat itsensä, Martti puhui kuten aina ja Pantse haki välillä sanoja kuten ennenkin, raittiita olivat tai ainakin Martti näin vakuutteli. Meiltä jäi Pantsen kanssa tekemättä se maailman paras kitaravahvistin, suunnittelu oli jo pitkällä. Pojilla oli aina kiire ja Pantse juuttui helposti tänne Lahteen meidän verstaalle....ne olivat niitä aikoja.
Terveisiä täältä Suomen ykköskaupungista sinne Nääskylään, soittajien päiväkotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024