PRESA CANARIO

Kakkkahousu

Joo, ei kuulu mihinkään palstaan. täällä vaan tuntuu olevan oikeita koiraihmisiä. Ja juu, ennen kun kukaan tulistuu muusta ni toki on muutkin koiraihmisiä ja vittusaatana.

Omakohtaisia kokemuksia rodusta? Olen lukenut rotumääritelmä(t) presa vs. dogo ja kaikkea mahdollista, mutta. Tarina on tosi ja taatusti typerä. Tapasin kaikinpuolin kivan naisen, jolla nyt sattuu olemaan tuo presa. Koiran pariin kertaan tavannut, eikä siinä mitään... Jokseenkin olen aina ollut vastaan näitä 'tappajarotuja' ja ihmetellyt miksi kukaan edes sellaisen tahtoo ja vieläpä; miksi helvetissä tahtoo sellaista suomessa? Täällä kun ei saa lain mukaan koira OIKEASTI vahtia tai suojella. Ei tule häkkiä, mutta tulee sakkoa ja piikki.

Toisille on häritsevä tekijä lapset, toiselle levinnyt perse... Mua häritsee tämä koira. Eikä edes kyseinen koira, ainakaan vielä, mutta koko asia. Tekeekö noinkin vahtiviettinen ja 'kova' koira elämästä suppeeta ja yhtä helvettiä? Varsinkin kun EI ole sitä hemmetin huvilaa rikkauksineen jota vahtia? Vieraat ihmiset aina haaste ja projekti?

Tämä mainitsemani koira on puolitoistavuotias narttu ja pelkästään ns. epäilevä kun ovi aukeaa ja minut pyydetään sisään. Katselee hetken matkan päästä, tulee haistamaan ja menee menoihinsa/jää jalkoihin makaamaan. Minua on ohjeistettu, mutta tarvitseeko jokainen vieras saman saarnalitanian kuin minä? Jostain syystä en osaa rentoutua, en vaikka tämä koira makaa täysin unessa jaloissani.

Sanottakoon vielä, että olen kyllä koiraihmisiä. Kokemukseni vain valitettavasti rajoittuu pelkästään noutajiin.

1

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safdafaetgaewg

Jos tapailet naista joka on menettänyt sydämensä presan kaltaiselle upealle rodulle, niin otat rodun elämääsi naisen mukana. Itelläni on sekarotuinen koira, joka menee lähelle samaan kastiin. Mieheni ei olisi elämääni päässyt jos ei olisi koiraani hyväksynyt ja tulevaisuudessa saman oloisia, ihan rotukoiria tulee perheessämme olemaan. Kaikki ei tykkää lampaista, mutta kyllä oikean ihmisen käsissä presakin on melkoinen lammas, omalle laumalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      155
      3940
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      85
      3353
    3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      85
      2805
    4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      44
      2699
    5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2669
    6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      24
      2411
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      140
      2342
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      152
      2225
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      39
      2062
    10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1956
    Aihe