käytän budesonid easyhaleria aamuin illoin yhden annoksen ja huomasin ettei se riitä kuin kahdeksikymmeneksikolmeksi päiväksi, vaikka pitäisi riittää viideksikymmeneksi päiväksi koska annoksia on sata. Onko muita,jotka ovat huomanneet saman asian?
astmapiippu
mitä tehdä
2
751
Vastaukset
- astmaatikko43
nyt viallinen, vajaa piippu? Sekö teki nyt sitten stopin kun 46 annosta oli otettu?
Hae uusi ja kerro asiasta apteekissa! Yhden piipun kohdallako tämä ongelma on esiintynyt??
Itselläni on sama lääke, mutta 200 annoksen pakkauksessa ja ihan ok ovat riittäneet. - mariko
Vaihda toisen valmistajan tuotteeseen.
Suomessa siihen vaaditaan resepti.
Testaan omani tämän jälkeen.
Ettei meitä vain huijattaisi tässäkin asiassa.
Hauskaa päivää Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716