Konkurssi tulee

Porkkanapuu

Rotta jättää uppoavan laivan.Velkojat on ovella,kkt on velasa,vestivaalit loppu.Se on tosi paikka ny eressä kaustislaiset.

8

1163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoOOooOOOoo

Mitä on KKT? Kaustisen kettu tarhako?

• Vethelin Simo

Eikös se ole se viljon monumentti,se kalliohon louhittu väestösuoja.

• Hölmölän naapurista
        Vethelin Simo kirjoitti:

Eikös se ole se viljon monumentti,se kalliohon louhittu väestösuoja.

Eihän sitä tule jos Kaustisen kunnan rahoja satsataan muutama satatuhatta ecua / vuosi.
        Minä luulen, että jos nostetaan veroäyriä 1,25% ja korvamerkitään se kansanmusiikkisäätiölle, niin kaikki menee hienosti ja juhlat jatkuvat.

• ArtturiGallenKalle
        Hölmölän naapurista kirjoitti:

Eihän sitä tule jos Kaustisen kunnan rahoja satsataan muutama satatuhatta ecua / vuosi.
        Minä luulen, että jos nostetaan veroäyriä 1,25% ja korvamerkitään se kansanmusiikkisäätiölle, niin kaikki menee hienosti ja juhlat jatkuvat.

Saa sitten kansantaithenkeskuksen kyrpätolopan juurelta Punainen Lohikiärme kertoilla miten Mäkelän Toivolla ei ole näyttöjä. Meillä on Kunhan vaan maksatta !!!!!!
        Kattoon menee muutamasatatuhatta mutta mitä sitte ! Onhan meillä näyttöjä .

• Wäinä
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

Saa sitten kansantaithenkeskuksen kyrpätolopan juurelta Punainen Lohikiärme kertoilla miten Mäkelän Toivolla ei ole näyttöjä. Meillä on Kunhan vaan maksatta !!!!!!
        Kattoon menee muutamasatatuhatta mutta mitä sitte ! Onhan meillä näyttöjä .

Ei sunkhan sulla oo ongelmaa sukupuolielämän aluelha? Näät niitä oliko ne sympooleja ja epäilet kanssaihmisen olevan kiinnostunut jostakin. Tairat olla niitä peräkamaripoikia?
        Joo Kaustislainen on köyhä eläeshän ja rikas kuolleshan. Eli ootta vai nuukia.

• ArtturiGallenKalle
        Wäinä kirjoitti:

Ei sunkhan sulla oo ongelmaa sukupuolielämän aluelha? Näät niitä oliko ne sympooleja ja epäilet kanssaihmisen olevan kiinnostunut jostakin. Tairat olla niitä peräkamaripoikia?
        Joo Kaustislainen on köyhä eläeshän ja rikas kuolleshan. Eli ootta vai nuukia.

Sekö on Väinän viesti !

On mulla oikeesti iso ongelma kun aamusin seisoo niin ettei saa kunnolla kustuks.
        Iltasin ei onkelmia kun voi naira vehkeen pehemiäks.
        Nää jutut kuitenkin tehän kotosalla eikä yhteisiä varoja nielevän mukakansantaiteen keskuksessa.

Vittu , milijoonia pumpataan veronmaksajien rahoja toteemipaaluun.
        Kaustinen joka on musiikista tullut kuuluisaksi joutuu kustantamaan areenaa kaiken saatanamailman taitelioiden tyhjääkin tyhjempien kotkotuksille. Hyi hitto !

Siinä on Palosaaren Pirjon näytöt !

• wäinä
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

Sekö on Väinän viesti !

On mulla oikeesti iso ongelma kun aamusin seisoo niin ettei saa kunnolla kustuks.
        Iltasin ei onkelmia kun voi naira vehkeen pehemiäks.
        Nää jutut kuitenkin tehän kotosalla eikä yhteisiä varoja nielevän mukakansantaiteen keskuksessa.

Vittu , milijoonia pumpataan veronmaksajien rahoja toteemipaaluun.
        Kaustinen joka on musiikista tullut kuuluisaksi joutuu kustantamaan areenaa kaiken saatanamailman taitelioiden tyhjääkin tyhjempien kotkotuksille. Hyi hitto !

Siinä on Palosaaren Pirjon näytöt !

hyvä sie. kolome orkkua viikossa pitää sydärin loitolla. sydärin teossa on kolesterolin lisäksi tekijöinä homokysteeni ja fibriitti. menee varmaan vaikeaksi käsittää, jos aiheuttajia onkin useampi.

mutta eikös pirjo ole reipas tyttö ja samalta mäeltä pelimannitalon kanssa. molemmat pulkkisesta. sivukamarilliset talot oli räyrinkiläinen talotyyppi. tuskin niitä kaustisella oli ainoatakaan.

• Hahhah!
        wäinä kirjoitti:

hyvä sie. kolome orkkua viikossa pitää sydärin loitolla. sydärin teossa on kolesterolin lisäksi tekijöinä homokysteeni ja fibriitti. menee varmaan vaikeaksi käsittää, jos aiheuttajia onkin useampi.

mutta eikös pirjo ole reipas tyttö ja samalta mäeltä pelimannitalon kanssa. molemmat pulkkisesta. sivukamarilliset talot oli räyrinkiläinen talotyyppi. tuskin niitä kaustisella oli ainoatakaan.

Älkää lopettako, parasta huumoria pitkään aikaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe