Konkurssi tulee

Porkkanapuu

Rotta jättää uppoavan laivan.Velkojat on ovella,kkt on velasa,vestivaalit loppu.Se on tosi paikka ny eressä kaustislaiset.

8

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoOOooOOOoo

      Mitä on KKT? Kaustisen kettu tarhako?

      • Vethelin Simo

        Eikös se ole se viljon monumentti,se kalliohon louhittu väestösuoja.


      • Hölmölän naapurista
        Vethelin Simo kirjoitti:

        Eikös se ole se viljon monumentti,se kalliohon louhittu väestösuoja.

        Eihän sitä tule jos Kaustisen kunnan rahoja satsataan muutama satatuhatta ecua / vuosi.
        Minä luulen, että jos nostetaan veroäyriä 1,25% ja korvamerkitään se kansanmusiikkisäätiölle, niin kaikki menee hienosti ja juhlat jatkuvat.


      • ArtturiGallenKalle
        Hölmölän naapurista kirjoitti:

        Eihän sitä tule jos Kaustisen kunnan rahoja satsataan muutama satatuhatta ecua / vuosi.
        Minä luulen, että jos nostetaan veroäyriä 1,25% ja korvamerkitään se kansanmusiikkisäätiölle, niin kaikki menee hienosti ja juhlat jatkuvat.

        Saa sitten kansantaithenkeskuksen kyrpätolopan juurelta Punainen Lohikiärme kertoilla miten Mäkelän Toivolla ei ole näyttöjä. Meillä on Kunhan vaan maksatta !!!!!!
        Kattoon menee muutamasatatuhatta mutta mitä sitte ! Onhan meillä näyttöjä .


      • Wäinä
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

        Saa sitten kansantaithenkeskuksen kyrpätolopan juurelta Punainen Lohikiärme kertoilla miten Mäkelän Toivolla ei ole näyttöjä. Meillä on Kunhan vaan maksatta !!!!!!
        Kattoon menee muutamasatatuhatta mutta mitä sitte ! Onhan meillä näyttöjä .

        Ei sunkhan sulla oo ongelmaa sukupuolielämän aluelha? Näät niitä oliko ne sympooleja ja epäilet kanssaihmisen olevan kiinnostunut jostakin. Tairat olla niitä peräkamaripoikia?
        Joo Kaustislainen on köyhä eläeshän ja rikas kuolleshan. Eli ootta vai nuukia.


      • ArtturiGallenKalle
        Wäinä kirjoitti:

        Ei sunkhan sulla oo ongelmaa sukupuolielämän aluelha? Näät niitä oliko ne sympooleja ja epäilet kanssaihmisen olevan kiinnostunut jostakin. Tairat olla niitä peräkamaripoikia?
        Joo Kaustislainen on köyhä eläeshän ja rikas kuolleshan. Eli ootta vai nuukia.

        Sekö on Väinän viesti !

        On mulla oikeesti iso ongelma kun aamusin seisoo niin ettei saa kunnolla kustuks.
        Iltasin ei onkelmia kun voi naira vehkeen pehemiäks.
        Nää jutut kuitenkin tehän kotosalla eikä yhteisiä varoja nielevän mukakansantaiteen keskuksessa.

        Vittu , milijoonia pumpataan veronmaksajien rahoja toteemipaaluun.
        Kaustinen joka on musiikista tullut kuuluisaksi joutuu kustantamaan areenaa kaiken saatanamailman taitelioiden tyhjääkin tyhjempien kotkotuksille. Hyi hitto !

        Siinä on Palosaaren Pirjon näytöt !


      • wäinä
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

        Sekö on Väinän viesti !

        On mulla oikeesti iso ongelma kun aamusin seisoo niin ettei saa kunnolla kustuks.
        Iltasin ei onkelmia kun voi naira vehkeen pehemiäks.
        Nää jutut kuitenkin tehän kotosalla eikä yhteisiä varoja nielevän mukakansantaiteen keskuksessa.

        Vittu , milijoonia pumpataan veronmaksajien rahoja toteemipaaluun.
        Kaustinen joka on musiikista tullut kuuluisaksi joutuu kustantamaan areenaa kaiken saatanamailman taitelioiden tyhjääkin tyhjempien kotkotuksille. Hyi hitto !

        Siinä on Palosaaren Pirjon näytöt !

        hyvä sie. kolome orkkua viikossa pitää sydärin loitolla. sydärin teossa on kolesterolin lisäksi tekijöinä homokysteeni ja fibriitti. menee varmaan vaikeaksi käsittää, jos aiheuttajia onkin useampi.

        mutta eikös pirjo ole reipas tyttö ja samalta mäeltä pelimannitalon kanssa. molemmat pulkkisesta. sivukamarilliset talot oli räyrinkiläinen talotyyppi. tuskin niitä kaustisella oli ainoatakaan.


      • Hahhah!
        wäinä kirjoitti:

        hyvä sie. kolome orkkua viikossa pitää sydärin loitolla. sydärin teossa on kolesterolin lisäksi tekijöinä homokysteeni ja fibriitti. menee varmaan vaikeaksi käsittää, jos aiheuttajia onkin useampi.

        mutta eikös pirjo ole reipas tyttö ja samalta mäeltä pelimannitalon kanssa. molemmat pulkkisesta. sivukamarilliset talot oli räyrinkiläinen talotyyppi. tuskin niitä kaustisella oli ainoatakaan.

        Älkää lopettako, parasta huumoria pitkään aikaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe