Konkurssi tulee

Porkkanapuu

Rotta jättää uppoavan laivan.Velkojat on ovella,kkt on velasa,vestivaalit loppu.Se on tosi paikka ny eressä kaustislaiset.

8

1186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoOOooOOOoo

Mitä on KKT? Kaustisen kettu tarhako?

• Vethelin Simo

Eikös se ole se viljon monumentti,se kalliohon louhittu väestösuoja.

• Hölmölän naapurista
        Vethelin Simo kirjoitti:

Eikös se ole se viljon monumentti,se kalliohon louhittu väestösuoja.

Eihän sitä tule jos Kaustisen kunnan rahoja satsataan muutama satatuhatta ecua / vuosi.
        Minä luulen, että jos nostetaan veroäyriä 1,25% ja korvamerkitään se kansanmusiikkisäätiölle, niin kaikki menee hienosti ja juhlat jatkuvat.

• ArtturiGallenKalle
        Hölmölän naapurista kirjoitti:

Eihän sitä tule jos Kaustisen kunnan rahoja satsataan muutama satatuhatta ecua / vuosi.
        Minä luulen, että jos nostetaan veroäyriä 1,25% ja korvamerkitään se kansanmusiikkisäätiölle, niin kaikki menee hienosti ja juhlat jatkuvat.

Saa sitten kansantaithenkeskuksen kyrpätolopan juurelta Punainen Lohikiärme kertoilla miten Mäkelän Toivolla ei ole näyttöjä. Meillä on Kunhan vaan maksatta !!!!!!
        Kattoon menee muutamasatatuhatta mutta mitä sitte ! Onhan meillä näyttöjä .

• Wäinä
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

Saa sitten kansantaithenkeskuksen kyrpätolopan juurelta Punainen Lohikiärme kertoilla miten Mäkelän Toivolla ei ole näyttöjä. Meillä on Kunhan vaan maksatta !!!!!!
        Kattoon menee muutamasatatuhatta mutta mitä sitte ! Onhan meillä näyttöjä .

Ei sunkhan sulla oo ongelmaa sukupuolielämän aluelha? Näät niitä oliko ne sympooleja ja epäilet kanssaihmisen olevan kiinnostunut jostakin. Tairat olla niitä peräkamaripoikia?
        Joo Kaustislainen on köyhä eläeshän ja rikas kuolleshan. Eli ootta vai nuukia.

• ArtturiGallenKalle
        Wäinä kirjoitti:

Ei sunkhan sulla oo ongelmaa sukupuolielämän aluelha? Näät niitä oliko ne sympooleja ja epäilet kanssaihmisen olevan kiinnostunut jostakin. Tairat olla niitä peräkamaripoikia?
        Joo Kaustislainen on köyhä eläeshän ja rikas kuolleshan. Eli ootta vai nuukia.

Sekö on Väinän viesti !

On mulla oikeesti iso ongelma kun aamusin seisoo niin ettei saa kunnolla kustuks.
        Iltasin ei onkelmia kun voi naira vehkeen pehemiäks.
        Nää jutut kuitenkin tehän kotosalla eikä yhteisiä varoja nielevän mukakansantaiteen keskuksessa.

Vittu , milijoonia pumpataan veronmaksajien rahoja toteemipaaluun.
        Kaustinen joka on musiikista tullut kuuluisaksi joutuu kustantamaan areenaa kaiken saatanamailman taitelioiden tyhjääkin tyhjempien kotkotuksille. Hyi hitto !

Siinä on Palosaaren Pirjon näytöt !

• wäinä
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

Sekö on Väinän viesti !

On mulla oikeesti iso ongelma kun aamusin seisoo niin ettei saa kunnolla kustuks.
        Iltasin ei onkelmia kun voi naira vehkeen pehemiäks.
        Nää jutut kuitenkin tehän kotosalla eikä yhteisiä varoja nielevän mukakansantaiteen keskuksessa.

Vittu , milijoonia pumpataan veronmaksajien rahoja toteemipaaluun.
        Kaustinen joka on musiikista tullut kuuluisaksi joutuu kustantamaan areenaa kaiken saatanamailman taitelioiden tyhjääkin tyhjempien kotkotuksille. Hyi hitto !

Siinä on Palosaaren Pirjon näytöt !

hyvä sie. kolome orkkua viikossa pitää sydärin loitolla. sydärin teossa on kolesterolin lisäksi tekijöinä homokysteeni ja fibriitti. menee varmaan vaikeaksi käsittää, jos aiheuttajia onkin useampi.

mutta eikös pirjo ole reipas tyttö ja samalta mäeltä pelimannitalon kanssa. molemmat pulkkisesta. sivukamarilliset talot oli räyrinkiläinen talotyyppi. tuskin niitä kaustisella oli ainoatakaan.

• Hahhah!
        wäinä kirjoitti:

hyvä sie. kolome orkkua viikossa pitää sydärin loitolla. sydärin teossa on kolesterolin lisäksi tekijöinä homokysteeni ja fibriitti. menee varmaan vaikeaksi käsittää, jos aiheuttajia onkin useampi.

mutta eikös pirjo ole reipas tyttö ja samalta mäeltä pelimannitalon kanssa. molemmat pulkkisesta. sivukamarilliset talot oli räyrinkiläinen talotyyppi. tuskin niitä kaustisella oli ainoatakaan.

Älkää lopettako, parasta huumoria pitkään aikaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3684
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2011
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1226
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      107
      1108
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1075
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35