Missä luuraatte? Mistä teidät löytää?
Vapaat poikamiehet
52
2998
Vastaukset
- komeepoikamies
Piilossa, ei jaksa kuunnella ainaista nalkutusta, komentelua, määräilyä, vapaudenriistoa ymm.
- kultyrkaup.
nuoremmat homot ajaa samaa rataa vuodest toiseen vanhat homot istuu huoltsikoil ja ryystää kylmää kahvia vuodest toisee
- Jalat vipattaa
Muistatteko vielä Ämmänsaressa työveäentalolla tanssittiin ennen? Nyt siellä tanssitaan taas 13.11 on tanssit, yhtyekkin on, nätti nainen soittaa viulua ja hyvin. Olin kerran kuulemassa sitä ja oli yhtyekkin muutoinkin hyvä. On hyvä luisto parketilla ja on tilava.Trio Vainio on se yhtye.
- Komioita vielä
Ne on rivissä siinä, kuin kanat orrella ja varakkaita on. Näkyy se ihan päältä katsoen.
- 5 5 5 5
Olipa kerran poika, joka kysyi tytöltä "Menetkö kanssani naimisiin".
Tyttö vastasi: "En"
Ja näin poika eli elämänsä onnellisesti loppuun asti. Hän kävi usein kalassa ja metsällä. Hänellä oli aina uusinta mallia olevat elektroniikkalaitteet, nopeimmat autot, moottoripyörät, kelkat ja veneet. Ja hän joi kaljaa kavereiden kanssa ainakun halusi.
Sen pituinen se.
Tämä kannattaa pitää mielessä.- onnekas poika
onneksi oli pojalla onnellinen elämä, ettei kaikki mennyt ihan hukkaan.
- pete 123
minut ainakin löytää netistä ja ehkä joskus chatistä mut mistäs sinut löytää;)
- tylsää välillä..
minut löytää
- ääääööööö
tylsää välillä.. kirjoitti:
minut löytää
kun hyvät kotoa.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu, mistä löytää. Oletko ja onko aloittaja noin epätoivoinen, että täytyy jo täällä olla etsimässä, kun ei muuten saa. Ei tämä ole mikään treffit sivusto.
- Pallo jalassa
Onko niitä varattujaki poikamiehiä, kun kerran etsit vapaita??
- juhani.
mulla on kolme varattuna joten niitä on turha tuijotella
- Anonyymi
Laita mulle viestiä,,, hietaperä
Täältä peräkammarista.
- 4
Niinpä tietysti, vaikka ei teissä mitään vikaa tunnu olevan :)
- Anonyymi
Mut löytää tietokoneelta istumasta. Jos et voi elää ilman minua niin löydät mut kylllä neuvomattakin, t ykä39
- Anonyymi
laita mulle viestiä asun hietarprässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laita mulle viestiä asun hietarprässä
Hietäpärässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hietäpärässä
Hietaperssä
- Anonyymi
Yhden neuvon kokeneempana naisena annan. Älä ota perukkalaista.
- Anonyymi
Kokeile etellämmästä ja muuta sinne. Siellä sinua ei tunneta.
- Anonyymi
Kyllä sullekin perukkalainen kelpaa, jos on paljon mehtää ja paksu lompakko, turhaan perukkalaista mollaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sullekin perukkalainen kelpaa, jos on paljon mehtää ja paksu lompakko, turhaan perukkalaista mollaat.
nähtäskp viikonloppunaasun hietrperässä,,,
- Anonyymi
Perukan vässyköitä vino pino tarjolla. Harmi vaan kun ovat usein latva-B2.
- Anonyymi
Kotoa, säleverhot kiinni ja pleikkari kourassa.
- Anonyymi
Metällä tai vain muuten metsässä
- Anonyymi
Tai ihan pihalla kuutamossa.
- Anonyymi
Eikö Kajaanista löydy, vai oletko kaikki käynyt läpi.
- Anonyymi
Van minäkin olisin vailla omaa pöljää perukan poikaa. Oi mistä sut löydän. Rönttöseni oottaa sua.
- Anonyymi
laita mule viestiä asun hietaperässä
- Anonyymi
Vanha nosto mutta luuta purraan.
- Anonyymi
Jos on sisältä yhtä ruma ja kulunut kuin päältä, kannattaa jättää pirun haltuu, life is bitch and then y die witch... Heh
- Anonyymi
missä asut minä hietaperässä
- Anonyymi
Kajaanissa. Haittaako kun olen ruma ja läski. Ja lapsen tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanissa. Haittaako kun olen ruma ja läski. Ja lapsen tasolla.
liian kaukana luulin että kuhmosda
- Anonyymi
Torilta minut voi löytää! Tuntomerkkini on iso bmw ja mäntsälän kokoiset vanteet ja soitan volume nappia kaakossa amispoppia.
- Anonyymi
Mikäs juttu se on tämä "mäntsälän kokoiset vanteet" ? Näkyny ennenkin vastaava teksti täällä Kuhmon palstalla. Mistä lie tuommonen sanonta tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs juttu se on tämä "mäntsälän kokoiset vanteet" ? Näkyny ennenkin vastaava teksti täällä Kuhmon palstalla. Mistä lie tuommonen sanonta tullut?
Perse on niin iso. Hienompi nimi Mäntsälän vanteet.
- Anonyymi
Missä ne luuraa ne oikeat naiset, baarissa just äidintissiltä vierotetut ei kelpaa minulle.
Pullantuoksuinen pieni pyöreä nainen olisi minun mieleen, missi runkoiset saavat minun puolesta olla missä lystää. Naisella pitää hiukan olla muutakin sopivasti luitteympärillä kuin nahkaa. Mersua ei ole mutta sekin voidaan hankkia,varallisuutta se verran että kotirouvan paikka olis vapaa 35 vuotta ja siitä ylöspäin. Aito oikea nainen ei netissä itseään mainosta ei edes nykyaikana, kyllä se muualta pitää löytyä vaan mistä siinäpä kysymys.- Anonyymi
Oletko itsekkin lihava, kun haet lihavaa. Minä en lihavaa möhömahaa huolisi. Taidat olla peräkamari, mamman poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itsekkin lihava, kun haet lihavaa. Minä en lihavaa möhömahaa huolisi. Taidat olla peräkamari, mamman poika.
Ahdistaako kun kirjoittelet näin täällä kuhmolaisille pahasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiimissä kunnossa oon, eikä oo peräkamaria ja kukaan ei ole lihavasta puhunut vaan sopivasta minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiimissä kunnossa oon, eikä oo peräkamaria ja kukaan ei ole lihavasta puhunut vaan sopivasta minulle.
Niin on kauniita naisia .Jolta puuttuu sellainen , niin etsimään.? Minulla on kaunis vaimo kotona niin en tarvitse .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako kun kirjoittelet näin täällä kuhmolaisille pahasti?
Oletpa herkkä hipiäinen. Eihän tuo ole vielä pahastikkaan ja saa sitä oman mielipiteen ilmaista.
- Anonyymi
Kelpaako omillaan toimeen tuleva elämän myönteinen .itselleen tositarkoitetuksessa ja rinnalla kulkijan .eikä mikään yhden illan juttu .olen jalat maassa kulkeva enkä etsi kuin tosi miestä rinnalleni.🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako omillaan toimeen tuleva elämän myönteinen .itselleen tositarkoitetuksessa ja rinnalla kulkijan .eikä mikään yhden illan juttu .olen jalat maassa kulkeva enkä etsi kuin tosi miestä rinnalleni.🌞
Keskustapuolueesta tuskin löytyy..
- Anonyymi
Käyn Kajaanissa paneskelemassa ja sitten piilottelen viikot kotona.
- Anonyymi
Eteenpäin
- Anonyymi
Taaksepäin
- Anonyymi
Tänään Kuhmossa markkinat
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381654Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171