Vapaat poikamiehet

Tahtoo tietää

Missä luuraatte? Mistä teidät löytää?

52

2998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komeepoikamies

Piilossa, ei jaksa kuunnella ainaista nalkutusta, komentelua, määräilyä, vapaudenriistoa ymm.

• kultyrkaup.

nuoremmat homot ajaa samaa rataa vuodest toiseen vanhat homot istuu huoltsikoil ja ryystää kylmää kahvia vuodest toisee

• Jalat vipattaa

Muistatteko vielä Ämmänsaressa työveäentalolla tanssittiin ennen? Nyt siellä tanssitaan taas 13.11 on tanssit, yhtyekkin on, nätti nainen soittaa viulua ja hyvin. Olin kerran kuulemassa sitä ja oli yhtyekkin muutoinkin hyvä. On hyvä luisto parketilla ja on tilava.Trio Vainio on se yhtye.

• Komioita vielä

Ne on rivissä siinä, kuin kanat orrella ja varakkaita on. Näkyy se ihan päältä katsoen.

• 5 5 5 5

Olipa kerran poika, joka kysyi tytöltä "Menetkö kanssani naimisiin".

Tyttö vastasi: "En"

Ja näin poika eli elämänsä onnellisesti loppuun asti. Hän kävi usein kalassa ja metsällä. Hänellä oli aina uusinta mallia olevat elektroniikkalaitteet, nopeimmat autot, moottoripyörät, kelkat ja veneet. Ja hän joi kaljaa kavereiden kanssa ainakun halusi.

Sen pituinen se.

Tämä kannattaa pitää mielessä.

• onnekas poika

onneksi oli pojalla onnellinen elämä, ettei kaikki mennyt ihan hukkaan.

• pete 123

minut ainakin löytää netistä ja ehkä joskus chatistä mut mistäs sinut löytää;)

• tylsää välillä..

minut löytää

• ääääööööö
        tylsää välillä.. kirjoitti:

minut löytää

kun hyvät kotoa.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu, mistä löytää. Oletko ja onko aloittaja noin epätoivoinen, että täytyy jo täällä olla etsimässä, kun ei muuten saa. Ei tämä ole mikään treffit sivusto.

• Pallo jalassa

Onko niitä varattujaki poikamiehiä, kun kerran etsit vapaita??

• juhani.

mulla on kolme varattuna joten niitä on turha tuijotella

• Anonyymi

Laita mulle viestiä,,, hietaperä

• Täältä peräkammarista.

• 4

Niinpä tietysti, vaikka ei teissä mitään vikaa tunnu olevan :)

• Anonyymi

Mut löytää tietokoneelta istumasta. Jos et voi elää ilman minua niin löydät mut kylllä neuvomattakin, t ykä39

• Anonyymi

laita mulle viestiä asun hietarprässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laita mulle viestiä asun hietarprässä

Hietäpärässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hietäpärässä

Hietaperssä

• Anonyymi

Yhden neuvon kokeneempana naisena annan. Älä ota perukkalaista.

• Anonyymi

Kokeile etellämmästä ja muuta sinne. Siellä sinua ei tunneta.

• Anonyymi

Kyllä sullekin perukkalainen kelpaa, jos on paljon mehtää ja paksu lompakko, turhaan perukkalaista mollaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sullekin perukkalainen kelpaa, jos on paljon mehtää ja paksu lompakko, turhaan perukkalaista mollaat.

nähtäskp viikonloppunaasun hietrperässä,,,

• Anonyymi

Perukan vässyköitä vino pino tarjolla. Harmi vaan kun ovat usein latva-B2.

• Anonyymi

Kotoa, säleverhot kiinni ja pleikkari kourassa.

• Anonyymi

Metällä tai vain muuten metsässä

• Anonyymi

Tai ihan pihalla kuutamossa.

• Anonyymi

Eikö Kajaanista löydy, vai oletko kaikki käynyt läpi.

• Anonyymi

Van minäkin olisin vailla omaa pöljää perukan poikaa. Oi mistä sut löydän. Rönttöseni oottaa sua.

• Anonyymi

laita mule viestiä asun hietaperässä

• Anonyymi

Vanha nosto mutta luuta purraan.

• Anonyymi

Jos on sisältä yhtä ruma ja kulunut kuin päältä, kannattaa jättää pirun haltuu, life is bitch and then y die witch... Heh

• Anonyymi

missä asut minä hietaperässä

• Anonyymi

Kajaanissa. Haittaako kun olen ruma ja läski. Ja lapsen tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kajaanissa. Haittaako kun olen ruma ja läski. Ja lapsen tasolla.

liian kaukana luulin että kuhmosda

• Anonyymi

Torilta minut voi löytää! Tuntomerkkini on iso bmw ja mäntsälän kokoiset vanteet ja soitan volume nappia kaakossa amispoppia.

• Anonyymi

Mikäs juttu se on tämä "mäntsälän kokoiset vanteet" ? Näkyny ennenkin vastaava teksti täällä Kuhmon palstalla. Mistä lie tuommonen sanonta tullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs juttu se on tämä "mäntsälän kokoiset vanteet" ? Näkyny ennenkin vastaava teksti täällä Kuhmon palstalla. Mistä lie tuommonen sanonta tullut?

Perse on niin iso. Hienompi nimi Mäntsälän vanteet.

• Anonyymi

Missä ne luuraa ne oikeat naiset, baarissa just äidintissiltä vierotetut ei kelpaa minulle.
      Pullantuoksuinen pieni pyöreä nainen olisi minun mieleen, missi runkoiset saavat minun puolesta olla missä lystää. Naisella pitää hiukan olla muutakin sopivasti luitteympärillä kuin nahkaa. Mersua ei ole mutta sekin voidaan hankkia,varallisuutta se verran että kotirouvan paikka olis vapaa 35 vuotta ja siitä ylöspäin. Aito oikea nainen ei netissä itseään mainosta ei edes nykyaikana, kyllä se muualta pitää löytyä vaan mistä siinäpä kysymys.

• Anonyymi

Oletko itsekkin lihava, kun haet lihavaa. Minä en lihavaa möhömahaa huolisi. Taidat olla peräkamari, mamman poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itsekkin lihava, kun haet lihavaa. Minä en lihavaa möhömahaa huolisi. Taidat olla peräkamari, mamman poika.

Ahdistaako kun kirjoittelet näin täällä kuhmolaisille pahasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiimissä kunnossa oon, eikä oo peräkamaria ja kukaan ei ole lihavasta puhunut vaan sopivasta minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiimissä kunnossa oon, eikä oo peräkamaria ja kukaan ei ole lihavasta puhunut vaan sopivasta minulle.

Niin on kauniita naisia .Jolta puuttuu sellainen , niin etsimään.? Minulla on kaunis vaimo kotona niin en tarvitse .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdistaako kun kirjoittelet näin täällä kuhmolaisille pahasti?

Oletpa herkkä hipiäinen. Eihän tuo ole vielä pahastikkaan ja saa sitä oman mielipiteen ilmaista.

• Anonyymi

Kelpaako omillaan toimeen tuleva elämän myönteinen .itselleen tositarkoitetuksessa ja rinnalla kulkijan .eikä mikään yhden illan juttu .olen jalat maassa kulkeva enkä etsi kuin tosi miestä rinnalleni.🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako omillaan toimeen tuleva elämän myönteinen .itselleen tositarkoitetuksessa ja rinnalla kulkijan .eikä mikään yhden illan juttu .olen jalat maassa kulkeva enkä etsi kuin tosi miestä rinnalleni.🌞

Keskustapuolueesta tuskin löytyy..

• Anonyymi

Käyn Kajaanissa paneskelemassa ja sitten piilottelen viikot kotona.

• Anonyymi

Eteenpäin

• Anonyymi

Taaksepäin

• Anonyymi

Tänään Kuhmossa markkinat

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      19
      2605
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1654
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26