Paikallisia juomia

Egyptissä käyneet, mitähän suositeltavia paikallisia juomia siellä mahtaa olla, jos saisi jotakin nimivinkkejä mitä sitten tilaisi.Olisiko jotakin siiderin tai lonkeron vastaavaa, entä jotakin väkevämpää? entä minkänimisä oluita ja viinejä muut ovat maistelleet?

17

1211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus.

sinä niillä nimillä teet?

Jos haluat siideriä, kysyt siideriä. Jos maku ei miellyttänyt, otat toista seuraavalla kerralla. Emme me sinun makuasi tunne.

Käyttäisit nyt vähän omaa ajattelukykyäsi.

• ee-gypti

oli kaupoissa myynnissä niiden omia sekoituksia ja maku oli juuri siiderin/lonkeron kaltainen mutta prosentteja enemmän ja monta makuvaihtoehtoa ja halpoja olivat.Mutta eivät minun makuuni,kauan kesti pienen pullon juonti.Mutta olut oli hyvää

• helvetti tätä pelleä

haista sinä paska.
        Jos sulla ei ole muuta millä paikata tyhjää elämääsi kun netissä vittuilu niin
        juoksen vaikka järveen. TAI HANKI ELÄMÄ!

• .....

Enpä törmännyt siideriin, olutta oli, en juo sitä itse mutta mieheni tykkäsi, Sakkara ja Stella taisivat olla merkkejä. Punaviiniä juotiin jossakin ravintolassa, olisko ollu Obelisk, ainakin ruoan kanssa sillä kertaa sopivaa.
      Lonkerohan on giniä ja greippiä, eli tilaa "gin and grapefruit-lemonade long drink". Itse tilaan Suomessa talon lonkeroa, pyydän tekemään sen Bombay Saphire Ginistä, mikäli mahdollista.

• Näin on.

Yäks. Hinttarilitkua. Kortonkia sen olla pitää.

No, tässä tulikin jo esiin, miten hyviä nimivinkit ovat. Niillä ei tee juurikaan mitään.

• Näin onkin
        Näin on. kirjoitti:

Yäks. Hinttarilitkua. Kortonkia sen olla pitää.

No, tässä tulikin jo esiin, miten hyviä nimivinkit ovat. Niillä ei tee juurikaan mitään.

mitä hinttarit juo

• Näin on.
        Näin onkin kirjoitti:

mitä hinttarit juo

Minä en puhunut juomisesta mitään.

• kaarleppi-
        Näin on. kirjoitti:

Minä en puhunut juomisesta mitään.

mahtaa olla kortonki...kodomia olen kyllä kuullut junttien kortonkiksi sanovan...taitaa juntti löytyä tuonkin kirjoituksen takaa.

• Hah hah haa
        kaarleppi- kirjoitti:

mahtaa olla kortonki...kodomia olen kyllä kuullut junttien kortonkiksi sanovan...taitaa juntti löytyä tuonkin kirjoituksen takaa.

noin sitä käy, kun lapsooset koettavat sekaantua aikuusten juttuihin.

Ei edes kortonkilestistä tiietä.

• ihme porukkaa
        Hah hah haa kirjoitti:

noin sitä käy, kun lapsooset koettavat sekaantua aikuusten juttuihin.

Ei edes kortonkilestistä tiietä.

kun kukaan ei ymmärrä tollasta junttiläppää

• Pravda.

Suomessa mennään tiskille ja sanotaan Mikolle, että taas siideri.

Kun nyt ollaan aikeissa lähteä peräti ulkomaille, ei sama tilauskäytäntö enää sovikaan. Täytyy tuntemattomista tilata yhtä tuntematonta nimeltä.

• ihme porukkaa

olet reissanut pihtiputaata kauemmas kun et tiedä ettei sitä saatanan siideriä saa joka paikasta.
        Ja aloittaja kyseli PAIKALLISIA juomia. Onko toi sun lukihäiriö todella noin paha.
        Sulla ei ole MITÄÄN sanottavaa Egyptistä sä vaan jeesustelet täällä ja aliarvioit muita. Onko omanarvontuntosi todella niin huono että haet itsellesi jotain pönkitystä nettivittuilusta. Mitäs jos menisit vaikka ulos kävelylle ja jättäisit keskustelun niille jotka sen taitaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9447799

• Innostunut sonni
        ihme porukkaa kirjoitti:

olet reissanut pihtiputaata kauemmas kun et tiedä ettei sitä saatanan siideriä saa joka paikasta.
        Ja aloittaja kyseli PAIKALLISIA juomia. Onko toi sun lukihäiriö todella noin paha.
        Sulla ei ole MITÄÄN sanottavaa Egyptistä sä vaan jeesustelet täällä ja aliarvioit muita. Onko omanarvontuntosi todella niin huono että haet itsellesi jotain pönkitystä nettivittuilusta. Mitäs jos menisit vaikka ulos kävelylle ja jättäisit keskustelun niille jotka sen taitaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9447799

oli pakko vastata, kun sua "Ihme porukkaa" itse aihe ei kiinnosta pätkääkään.

• kannattaakokeilla
        Innostunut sonni kirjoitti:

oli pakko vastata, kun sua "Ihme porukkaa" itse aihe ei kiinnosta pätkääkään.

Itse tuli juotua ID-juomaa, joka oli jotain vodkamixeriä (tölkeissä). Makuja löytyi mm. vesimelonia, greippiä ja jotain muuta vielä lisäksi. Prosentteja tosin oli hieman enemmän kuin suomalaisissa (n. 10 %).

• ID on hyvää
        kannattaakokeilla kirjoitti:

Itse tuli juotua ID-juomaa, joka oli jotain vodkamixeriä (tölkeissä). Makuja löytyi mm. vesimelonia, greippiä ja jotain muuta vielä lisäksi. Prosentteja tosin oli hieman enemmän kuin suomalaisissa (n. 10 %).

ID oli hyvää ja sitä myytiin myös pulloissa. Hintahaitari baareissa hieman vaihteli (syksyllä 2010), mutta 20-35 EGP on pieni hinta siitä, että saa pitää taukoa oluesta :) Papas bar ja suositummat baarit olivat ehdottomasti kalleimmat paikat. Marinan soukin vieressä oli kivoja halvempia paikkoja. Niin ja Ananas oli makuna ehdottomasti paras.

• Sakara in Sahara

Obelisk -valko-, ja punaviini ihan kelvollista. Sakara olut oikein hyvää. Myös Stella kelpaa.

• Valkopilkkahai

ID oli tosi hyvää ja ananasmaku paras! :) Finelandia-vodka oli myös lähes suomalaisen tuntoista, pehmeää,mutta sopivat kärkästä. Ei muuta ku ostamaan limupullo ja omat sekotukset! Hintalaatusuhde oli alkoholien kanssalähen Suomen tasoista, mutta paikalliset juomat olivat halvempia. Esim. Sex on the beach oli samoissa hinnoissa kuin Suomessa. Kannattaa kuitenkin suosia aina samaa baaria, jolloin hinnat voivat alkaa laskea loman loppua kohden. ;D Viva Beach oli hyvä paikka ja Flybar! :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7563
    2. 107
      5628
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5057
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      50
      2855
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2374
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe