kirsti-inkeri

Aloituksia
8
Kommenttia
2
Kauneutta luonnosta
Teen kanervan varvuista haudetta jolla haudon kipeitä jalkoja ja ruusunterälehdistä ja vedestä teen ihanaa kasvovettä.On3103Santa Helena Platanias
Onko kukaan lukijoista käynyt kyseisessä hotellissa.Aikomuksena on mennä sinne ensi kesäkuussa, joten kyselisin että kan0204Mitä päälle kesällä.
Taas on ongelma että miten pukeutuisin kun pitutta on vain 155 cm ja painoa melkein 80kg, kaikki xxl koko vaatteet ovat2225kokeilin maustesekoitusta
Ostin porsaankyljyksiä 3 kpl ja kokeilin maustesekoitusta.pussi systeemi oli kyllä muuten näppärä, mutta mausteet eivät5627Egypti Hurghada, Grand Plaza Resort
Olemme lähdössä Hurghadaan ja olemme ottaneet kyseiseen hotelliin all inclusiven.Saammeko jonkun rannekkeen vai miten si2569Paikallisia juomia
Egyptissä käyneet, mitähän suositeltavia paikallisia juomia siellä mahtaa olla, jos saisi jotakin nimivinkkejä mitä sitt171211Jukurttia+marjakeittoa
Kokeilin tänään vadelmamarjakeittoa ja A-jukurttia( rasvatonta), sekoitin vain tehosekoittimella kuohkeaksi ja tuli tode099Piimä ja marjakeittoherkkuja
Olen 51-vuotias lastenhoitaja ja olen aina tykännyt kokkailla ja kokeilla uusia ohjeita.Aiemmin kun olin perhepäivähoita0144